Boss Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 4ever problem je bolj verjeten. Hmmm sicer dvomim, da bi bil problem glede na to kako funkcionira tale DPF filter ampak v praksi zna pa res bit vsemogo?e. Kdo na forumu, ki ima DPF je naredu najve? km? - jaz mam 60.000 pa zaenkrat ?e vse OK (trkam po lesu) Citiraj
SpEkTr Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Moja ma kar nekaj km ?e za sabo. Po ?tevcu 120k, ampak realno pa ?e ene 40 zraven Citiraj
MarkoP Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Moja M5 ima cca 110k km. Te?ave so bile pri 20k km pred vpoklicem, zadnjih 90k pa OK. LP Marko Citiraj
Sirius Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Pa pozabil si omeniti , da naj bi se FAP filter po dolo?enih km menjal, medtem ko je DPF (naj bi bil) 4ever. Ko so preizku?ali FAP leta 2002 ni bilo ?e izku?enj z njim. Takrat je bila priporo?ena obnova na 120.000km. Izku?nje so pokazale, da obnova ni potrebna. Ko se filter zaba?e, ra?unalnik sporo?i, da je potrebno o?istiti dizel filter (pove?ana je tudi poraba 0,5-1 litra). Za?asno pomaga ra?unalni?ko ?i??enje s testerjem. Vendar je najbolj?e mehansko ?i??enje, ker se nekatere trde delce ne da odstraniti z se?igom. Odmontira se in se enostavno z vapotom spere z obeh strani. Moj ima 200.000 km in je bil dvakrat o?i??en. Ko ga opere? zgleda kot nov. Narejen je iz neke vrste keramike in ima veliko vzdo?nih lukenj premera cc 1,5-2 mm. Nekoliko manj "zabavno" je dolivanje aditiva. ?tiri litre stane 130?. Dodaja se ga pa na vsake 120.000 km. Te?av z FAP je veliko manj kot z DPF. Preizkus je pokazal, da ga mestna vo?nja ne "nervira" toliko kot DPF. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
SpEkTr Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Aha, no enkrat sem bral nekej o menjavi. Ja mestna vo?nja mu najbr? ne pride do ?ivega, ravno zaradi tistega aditiva. Najbr? kljub temu saje se?iga? Kako je pa s ?i??enjem? A se tudi DPF da na ta na?in o?istit? Najbr? da? Pa kje bi se to dalo zrihtat? Citiraj
Sirius Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Aha, no enkrat sem bral nekej o menjavi. Ja mestna vo?nja mu najbr? ne pride do ?ivega, ravno zaradi tistega aditiva. Najbr? kljub temu saje se?iga? Kako je pa s ?i??enjem? A se tudi DPF da na ta na?in o?istit? Najbr? da? Pa kje bi se to dalo zrihtat? V Ameriki so razvili biznis ?i??enja DPF obstojajo komore za ta namen. ?i??enje se izvaja najprej mehani?no, s komprimiranim zrakom, ?e ne zadostuje pa omenjajo ?e termi?no ?i??enje. Po analogiji s FAP bi moral obstojati enostaven na?in ?i??enja. Tu bo moral tudi YavorYe nekaj re?i. To so moje domneve kako naj bi ?i??enje potekalo. Najob?utljivej?i del je demonta?a filtra, ker pritrdilni elementi rado zape?ejo zaradi visokih temperatur. V?asih bo verjetno vijake potrebno segrevati. Nato naj bi nastopila faza ?i??enja s komprimiranim zrakom. Potrebno je spihati z obeh strani. Naslednja faza bi morala biti izvedljiva z vapotom, izpiranje pod pritiskom. Nekako domnevam, da vro?a voda ne ?koduje satju, ki je sicer druga?ne sestave kot pri FAP, vendar kljub temu odporno na korozijo zaradi morebitnega tvorjenja kislin z ostanki izgorevanja dizla, ki vsebuje tudi vlago iz samega goriva in tudi iz zraka.Mogo?e obstaja tudi kako topilo, ki bi razkrojilo trdovratne ostanke izgorevanja :ne vem: Za vro?o fazo ?i??enja(ki se omenja pri ameri?kih profesionalcih) pa pride mogo?e v po?tev kak plinski gorilnik :ne vem: Torej to so zgolj moje domneve, kako naj bi ?i??enje DPF potekalo. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
iceman22 Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Hmmm sicer dvomim, da bi bil problem glede na to kako funkcionira tale DPF filter ampak v praksi zna pa res bit vsemogo?e. Kdo na forumu, ki ima DPF je naredu najve? km? - jaz mam 60.000 pa zaenkrat ?e vse OK (trkam po lesu) js jih imam nekje 63.ooo pa sam enkrat je zacel utripat in to je blo vrjetn zaradi servisa ker sem zamudu ostalo pa brez problema...js ga sam teram ostalo pa avto sam rihta ... nobenih problemov do zdej,pa ceprav nisem eden takih da bi ga ful merkal..pa enkrat mi je nafta zmrznala (ker v makedonij mamo ful kvalitetno nafto) in sem potem sem mesal z bencinom pa nisem imel probleme.. Citiraj www.trziskisladoled.si
Sirius Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Da ne bo kdo narobe razumel. Mehani?no ?i??enje DPF pride v po?tev ?ele, ko je ra?unalni?ka regeneracija ni uspe?na in bo bli?e velikem servisu, kot pa pri manj?em ?tevilu prevo?enih km. Sam sem o?istil FAP nekje pri 150.000 prevo?enih km. V njem je bilo precej pepela, ki ni gorljiv in sta edini re?itvi mehani?no ?i??enje, ali pa menjava filtra. Cena ?i??enja je zanemarljiva v primerjavi z zamenjavo. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
SpEkTr Napisano 6. november, 2010 Prijavi Napisano 6. november, 2010 Sj zato pa me zanima, a to kdo pri nas po?ne? Citiraj
igorml Napisano 17. november, 2010 Prijavi Napisano 17. november, 2010 Pri ?estici se pa sam resetira? na ta na?in: Reset Pozdravljeni, T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj). Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?. Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval. Upam, da bo ?e komu to pomagalo. Lp,Igor Citiraj
Gustav Napisano 19. november, 2010 Prijavi Napisano 19. november, 2010 Resetiranje je morda lahko dvorezen me?. Kaj ?e je v olju ?e toliko nafte, da ni ve? zagotovljenih zadostnih mazalnih lastnosti? Potem sam reset nima nobenga smisla, ker bo ?e ?ez nekaj km pod havbo lahko zaropotalo. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
igorml Napisano 21. november, 2010 Prijavi Napisano 21. november, 2010 Resetiranje je morda lahko dvorezen me?. Kaj ?e je v olju ?e toliko nafte, da ni ve? zagotovljenih zadostnih mazalnih lastnosti? Potem sam reset nima nobenga smisla, ker bo ?e ?ez nekaj km pod havbo lahko zaropotalo. V mojem primeru je bilo olje menjano pred kratkim (seveda ne na servisu). Utripanje je pomenilo zgolj servisni interval. Lp Citiraj
imarkic Napisano 24. november, 2010 Prijavi Napisano 24. november, 2010 Pozdravljeni. Mene pa samo zanima ce je mogo?e ?e kdo probal z odstranitvijo DPF filtra? Na netu sem zasledil nekaj moznosti, ki naj bi to omogo?ale. (EBAY-dpf particle filter disable emulator mazda 6 / dpf particle filter disable mazda 6 service+diagnostic) Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 24. november, 2010 Prijavi Napisano 24. november, 2010 Pozdravljeni. Mene pa samo zanima ce je mogo?e ?e kdo probal z odstranitvijo DPF filtra? Na netu sem zasledil nekaj moznosti, ki naj bi to omogo?ale. (EBAY-dpf particle filter disable emulator mazda 6 / dpf particle filter disable mazda 6 service+diagnostic) Js bi ga ?e mel samo je malo tuma? gnara, mam pa drugo idejo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
imarkic Napisano 24. november, 2010 Prijavi Napisano 24. november, 2010 Js bi ga ?e mel samo je malo tuma? gnara, mam pa drugo idejo. Hmm? Katero? Jst bi pa rezkiral kr neki evrov, ce bi vedel da bi bli potem DPF problemi re?eni (ni? ve? lu?k, cenej?e olje, itd). Ali so to samo utopi?ne zelje? Citiraj
jures Napisano 24. november, 2010 Prijavi Napisano 24. november, 2010 Predlagam da interesenti kupte eno zbito Mazdo z DPF in testirate samo odvzem DPFja Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
schurda Napisano 25. november, 2010 Prijavi Napisano 25. november, 2010 Predlagam, da Mazdo terate, potem ne bo ve? problemov. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
YavarYe X6V6 Napisano 25. november, 2010 Prijavi Napisano 25. november, 2010 Predlagam, da Mazdo terate, potem ne bo ve? problemov. Se strinjam 100 %.Za ?paranje si kupte golfa I al pa II. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
imarkic Napisano 27. november, 2010 Prijavi Napisano 27. november, 2010 Samo a ni tudi v primeru teranja DPF problem se vedno prisoten...? (kot sem prebral nekje na tem forumu) Namre? odlo?am se za menjavo vozila, in M6 karavan je ena izmed opcij. Pri verziji do 2006 me malce moti zastarela armaturka (reza za kaseto?!), pri novej?i verziji mazde je pa prisoten zloglasen DPF problem... Gleda na letne kilometre bi kupil tudi bencinarja m6 1.8 karavan, a kaj ko se ga ne dobi.... Citiraj
SpEkTr Napisano 27. november, 2010 Prijavi Napisano 27. november, 2010 Ja, DPF problem je skozi No, na?eloma ni take panike. ?e bi imel res konstantno kratke mestne vo?nje, potem je problem. V nasprotnem primeru pa ni panike. Citiraj
Alex Napisano 27. november, 2010 Prijavi Napisano 27. november, 2010 Samo a ni tudi v primeru teranja DPF problem se vedno prisoten...? (kot sem prebral nekje na tem forumu) Namre? odlo?am se za menjavo vozila, in M6 karavan je ena izmed opcij. Pri verziji do 2006 me malce moti zastarela armaturka (reza za kaseto?!), pri novej?i verziji mazde je pa prisoten zloglasen DPF problem... Gleda na letne kilometre bi kupil tudi bencinarja m6 1.8 karavan, a kaj ko se ga ne dobi.... Kak?na re?a za kasete?Tisto je samo nakazano a pokrito. Zna pa ti bit ta DPF problem pri samo mestnih vo?njah.Nekateri teh problemov ne poznamo. Citiraj
iceman22 Napisano 27. november, 2010 Prijavi Napisano 27. november, 2010 js nimam nobenih problemov z dpf,pri meni sploh se ne more zabasat..ker ga skoz teram..ne sparam ga.. Citiraj www.trziskisladoled.si
imarkic Napisano 28. november, 2010 Prijavi Napisano 28. november, 2010 ...glede reze za kaseto...ze to da je nakazano mi je mal tko, ampak ce je avto dober, bi spregledu... Moj re?im vo?nje je med tednom 2x15km na dan regionalne vo?nje + 2x100km konec tedna (avtoceta vkljucena- mesto za teranje ) in imam obcutek, da bi ga krajse relacije med tednom lahko zvile... ..sam kot sem ze rekel...bencinarje se pa tezko dobi... off topic: A kdo se uvaza m6? (npr. bencinarje) Citiraj
SpEkTr Napisano 28. november, 2010 Prijavi Napisano 28. november, 2010 js nimam nobenih problemov z dpf,pri meni sploh se ne more zabasat..ker ga skoz teram..ne sparam ga.. Ti ma? novej?i model, kjer so te?ave z DPF prakti?no izginile. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 28. november, 2010 Prijavi Napisano 28. november, 2010 ...glede reze za kaseto...ze to da je nakazano mi je mal tko, ampak ce je avto dober, bi spregledu... Moj re?im vo?nje je med tednom 2x15km na dan regionalne vo?nje + 2x100km konec tedna (avtoceta vkljucena- mesto za teranje ) in imam obcutek, da bi ga krajse relacije med tednom lahko zvile... ..sam kot sem ze rekel...bencinarje se pa tezko dobi... off topic: A kdo se uvaza m6? (npr. bencinarje) Lej i??i bencinarja 2.0, bo? imel ni?jo porabo kot pri 1,8 motorju, pa ?e spodobno se bo? peljal. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.