Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

...glede reze za kaseto...ze to da je nakazano mi je mal tko, ampak ce je avto dober, bi spregledu... :)

 

Moj re?im vo?nje je med tednom 2x15km na dan regionalne vo?nje + 2x100km konec tedna (avtoceta vkljucena- mesto za teranje :) ) in imam obcutek, da bi ga krajse relacije med tednom lahko zvile...

 

..sam kot sem ze rekel...bencinarje se pa tezko dobi...:(

 

off topic: A kdo se uvaza m6? (npr. bencinarje)

 

Za 2.0 benz bo? tak DMV pahorju dau, da te bo glava zapekla.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Za 2.0 benz bo? tak DMV pahorju dau, da te bo glava zapekla.

 

Raje davk kot pa potem stro?ki in sranje kateremu NI konca. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je za francoze, je povsem drug sistem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Raje davk kot pa potem stro?ki in sranje kateremu NI konca. <_<

 

27% ?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

To je za francoze, je povsem drug sistem.

 

 

Nisem ?isto prepri?an da je to samo za francoze,

 

na njihovui spletni strani govorijo o dveh variantah.

 

Druga je res samo za froncoze, ford, fiat etc.

 

pri prvi pa pravijo da je to dodatek za gorivo ki ?isri PDF filtre ??

 

Se nagibam k poizvedovanju direkto pri njih.

Napisano

Nisem ?isto prepri?an da je to samo za francoze,

 

na njihovui spletni strani govorijo o dveh variantah.

 

Druga je res samo za froncoze, ford, fiat etc.

 

pri prvi pa pravijo da je to dodatek za gorivo ki ?isri PDF filtre ??

 

Se nagibam k poizvedovanju direkto pri njih.

 

TDCI = HDI in tako naprej......HDI ni samo v francozih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbolj simpl, si na benzu in ni jebe ne z DPF in ne z FAP filtrom, nobenih dodatkov, samo tanka? in servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbolj simpl, si na benzu in ni jebe ne z DPF in ne z FAP filtrom, nobenih dodatkov, samo tanka? in servis.

 

Ti pa nehaj na isto minuto popat poste kot jaz :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ti pa nehaj na isto minuto popat poste kot jaz :huh:

 

:P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Motul C1

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hmmm sicer dvomim, da bi bil problem glede na to kako funkcionira tale DPF filter ampak v praksi zna pa res bit vsemogo?e.

 

Kdo na forumu, ki ima DPF je naredu najve? km? - jaz mam 60.000 pa zaenkrat ?e vse OK (trkam po lesu)

 

Jaz imam trenutno okoli 70.000 ... pa nobenih problemov z DPF ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz imam trenutno okoli 70.000 ... pa nobenih problemov z DPF ...

 

Ker ve? da je treba uporabljat ve? kot 1/3 gasa. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

katera olja uporabljate za dieselske motorje z DPF filtrom?

 

Samo olja z naslednjimi specifikacijami so dopustna:

New low SAPS (Sulphated Ash, Phosphorous, Sulphur)

This oil is a recent introduction for diesel engines fitted with a DPF (Diesel particulate filter). This is effectively a filter unit in the exhaust that takes out the microscopic soot particles. If you don't use a proper low SAPS oil, then the additives can block the filter with ash, which is a bit like putting a potato up your exhaust! New filters are pricey - ?1500 isn't unusual.

 

* C1 Low SAPS (0.5% ash) fuel efficient

* C2 Mid SAPS (0.8% ash) fuel efficient, performance

* C3 Mid SAPS (0.8% ash)

 

Many OEM are now using their own specifications to capture this spec. eg. Mercedes 229.31/51, BMW Longlife 04, VW 507 00 etc.

There is also a trend now towards manufacturers requiring their own specifications - in this case the OEM specification is the one that needs to be adhered to. If it says BMW Longlife 04, the oil must say this on the pack to be suitable for use.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pozna kdo koga oz. ima kdo tester za M5?

 

Kaj te zanima ?

Mam tester-ja, bereta cca95% podatkov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj te zanima ?

Mam tester-ja, bereta cca95% podatkov.

 

zanima me, ?e je potrebno pri vsakem servisu (mazda5, diesel) res avto priklopiti in nastaviti nov servisni interval, da se ti ne za?ne pri?igati DPF lu?ka oz. kako je s tem?!

Napisano

zanima me, ?e je potrebno pri vsakem servisu (mazda5, diesel) res avto priklopiti in nastaviti nov servisni interval, da se ti ne za?ne pri?igati DPF lu?ka oz. kako je s tem?!

 

Treba je samo resetirat servisni interval,ker drugace zacne utripat DPF.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ve?krat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ampak tisto cedilo je carsko - jaz bi ga zamenjal kar z unim kuhinjskim za ?aj?ke delat - po izgledu sta enaki :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Ampak tisto cedilo je carsko - jaz bi ga zamenjal kar z unim kuhinjskim za ?aj?ke delat - po izgledu sta enaki :hudicek:

 

post-2637-1295870105_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
    • Meni tudi pol leta stare Zimmerman tresejo. Nekateri pravijo, da sem mogoče zapeljal z vročimi diski v kakšno lužo, ampak dvomim. Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo. Me pa moti včasih. Je kaj narobe, če pustim kot je?
    • Še malo, pa bomo spet lahko gledali 'Sam doma' in 'Umri pokončno'...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.