Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja :)

Napisano

Kdaj je v regeneraciji, se ?ist to?no ve. Vidi se po trenutni porabi, vidi se da so obrati v prostem teku vi?ji pa najbr? ?e kje :)

Napisano

?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja :)

 

aha, sem prebral bolj natan?no :)

When regeneration has started it will be

completed regardless of the engine operating conditions.

Napisano

Jures, zanimiv kaj pi?e v tistem manualu:

 

"NOTE: Mixing of any additives with metallic compounds to the diesel fuel (e.g. valve cleaner,

coldstart accelerator) is strictly forbidden since this leads to an increased ash

formation, resulting in a blocked DPF"

Napisano

Jures, zanimiv kaj pi?e v tistem manualu:

 

"NOTE: Mixing of any additives with metallic compounds to the diesel fuel (e.g. valve cleaner,

coldstart accelerator) is strictly forbidden since this leads to an increased ash

formation, resulting in a blocked DPF"

 

se pa? zavarujejo ne.....

 

?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja :)

 

?e prav tole razumem je temp. senzor na izhodu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures, zanimiv kaj pi?e v tistem manualu:

 

"NOTE: Mixing of any additives with metallic compounds to the diesel fuel (e.g. valve cleaner,

coldstart accelerator) is strictly forbidden since this leads to an increased ash

formation, resulting in a blocked DPF"

 

to?no zato sem vas zadnji? spra?eval, kako aditivi vplivajo na filter. Ta manul sem bral ?e ene pol leta nazaj, sem ga tudi objavil. Nisem se pa moral spomniti iz kje sem dobil to informacijo da te stvari ?kodijo. No, razlika mislim da je, ?e v gorivo dodaja? antigripping aditiv ali so to isti makaroni?

Napisano

Hja, al res ?koduje al ne..pitaj boga. Kar nekaj folka vem da vliva marsikaj.

 

Bi blo pa fajn, ?e bi se avtomatsko regeneracijo dalo za?et ali pa prekint na kak podoben na?in, tako kot ro?no:

 

In order to cancel the manual regeneration process perform the following procedure:

1. Depress the clutch pedal, shift to 1st gear and verify that the engine speed

decreases to idle speed (manual regeneration is cancelled).

2. Shift to Neutral and increase the engine speed to 3000 min

-1

for 1 min (DPF is

cooled).

3. If the manual regeneration must be perfo

Napisano

Obstaja nam le eno:

Teraj guske!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdaj je v regeneraciji, se ?ist to?no ve. Vidi se po trenutni porabi, vidi se da so obrati v prostem teku vi?ji pa najbr? ?e kje :)

 

 

Al sem jst bedak al kaj, ?e vedno nisem opazil kdaj oz. ?e sploh kdaj poteka regeneracija. Pa imam 110kkm. ?zmeden?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Al sem jst bedak al kaj, ?e vedno nisem opazil kdaj oz. ?e sploh kdaj poteka regeneracija. Pa imam 110kkm. ?zmeden?

 

Nisi bedak, daj na trenutno porabo in ta ne bo padla pod 15 med regeneracijo tudi v lepi vo?nji okoli 1500-2000rpm, pa ?tandgas je skoraj na 1000rpm.

 

Mogo?e ma? pa prevrtan DPF :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisi bedak, daj na trenutno porabo in ta ne bo padla pod 15 med regeneracijo tudi v lepi vo?nji okoli 1500-2000rpm, pa ?tandgas je skoraj na 1000rpm.

 

Mogo?e ma? pa prevrtan DPF :hudicek:

 

Vedno imam na trenutno porabo, samo je pa res, da je ve?ino ?asa samo AC. Tam pa itak fura? vsaj 2-2.5 krpm. Tako verjetno niti ne morem opaziti regeneracije.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Vedno imam na trenutno porabo, samo je pa res, da je ve?ino ?asa samo AC. Tam pa itak fura? vsaj 2-2.5 krpm. Tako verjetno niti ne morem opaziti regeneracije.

 

tudi takrat je vsaj 20L poraba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja :)

 

To ?e ima? ! :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem zakaj je tolk te?ko vgradit eno ledico (al pa da znak DPF) gori zeleno, ko se izvaja regeneracija - vsak tehni?ni neved bi vedel, da takrat pa? ni dobro uga?at avta

 

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sem ugotovil da imam temperaturni senzor in da bil ga lahko uporabil ja. V manualu tudi pi?e da se med izvajanjem regeneracije zapre erg ventil. Uporabil bi signal ki spremlja koliko je ventil odprt (0....5V). Ta se med normalnim delovanjem stalno spreminja, med regeneracijo pa stoji. Bi dal eno diodo, ki bi utripala, med regeneracijo pa bi gorela, vendar je ventil nad 2500 obrati zaprt. Neki bomo pogruntali. :D

Napisano

Evo samo zate, danes Jeprca (Medvode - Kranj) v obe smeri, ista cesta.

 

Proti Kranju z regeneracijo (vmes sem stisnu sklopko, da se lepo vidijo povi?ani obrati med rgn)

 

Proti Medvodam brez :D

 

Ampak meni res naredi regeneracijo takoj ko tankam polno - resno sumim, da ma ?e kako tipalo <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mogo?e ma? lih tak cikel, da se ti spro?i ko ti sveti rezerva recimo, pa ma takrat varnostno zanko, da se ne izvaja, ko tanka? pa takoj na polno :)

 

Tvoj video je zaseben :D

Napisano

Mogo?e ma? lih tak cikel, da se ti spro?i ko ti sveti rezerva recimo, pa ma takrat varnostno zanko, da se ne izvaja, ko tanka? pa takoj na polno :)

 

Tvoj video je zaseben :D

 

popravljeno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to sem ?e opazil ja, samo ne spremljam stalno to porabo. ?e bi vedel to?no kdaj se rg za?ne in kon?a, bi la?je spremljal koliko ?asa traja in podobne re?i.

Napisano

Kdaj je v regeneraciji, se ?ist to?no ve. Vidi se po trenutni porabi, vidi se da so obrati v prostem teku vi?ji pa najbr? ?e kje :)

 

Pr men ne. Kr nikol trenutna poraba ne podivja, razn ko ga ti??im.... :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Pr men ne. Kr nikol trenutna poraba ne podivja, razn ko ga ti??im.... :)

 

pol ti pa ne dela. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pol ti pa ne dela. :danzoman:

 

hebe? te traktorje. Bo ?e.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aha, torej ti za vsako tehnično zadevo pelješ avto k avtomehaniku, ker le on je usposobljen za menjavo olja in tekočine za pranje šip. Dej, tole smo pa že prerastli in je sila otročje, da s takimi forami ven prihajaš.   Upam, da znamo pogledat širše, izven svojih mentalnih okvirjev in omejitev.
    • Ne bom pihal ne levo,ne desno-samo dejstva,da imajo sedaj tud penziči "pun qurac vsega"...in od kar je Rupar "skup nabral ubogo gmajno","kahel" ima "prazno gumo",in z takimi,kot je to "Celje",ko dobiš "zaklep v gobec"...teče levemu polu voda v grlo,"palčka pa grabi panika,k...ja kdo pa še hodi na volitve?   Tako ali drugače...zanimivo bo,kot že dolgo ne.
    • A to ste zdaj že na bankah specialisti za ta področja? Ne bi raje denarja šteli, kar vam je nekako v prvi domeni?
    • Edgar (@z33_joshh) • Instagram reel WWW.INSTAGRAM.COM 96K likes, 4,644 comments - z33_joshh on March 31, 2025: "AutoZone final boss".  
    • Bumbarji so nas že vrgli pod vlak z lažnivim cepljenjem proti kovidu. To je vplivalo na vsa cepljenja, ki so bila dokazano koristna in da ne rečem skoraj nujna. Zdaj zmeden folk meče vse v isti koš, samo zato, ker so se šli nekateri igrice in strmenje k enormnim zaslužkom.   Žal, eni smo sicer vedeli kam nas bo to pripeljalo, ampak škoda, da je bilo na drugi strani tolk presranega folka, ki so verjeli v čudežno rešitev za problem, ki sploh ni bil tolk hud. Posledica tega, da se marsikdo čuti prevaranega je pa to, da zdaj zavračajo tudi koristna cepljenja, ki so dokazano učinkovita. Celo nujna zavračajo, ker jih je nekdo ne dolgo nazaj nategnil.   A govorim na pamet? Z vsako stvarjo je tako. Če dajo ven slabo vrsto piva se bo celotne znamke prijelo, da imajo slaba piva, čeprav so duge vrste recimo zelo dobra. Če da avto znamka ven slab model avta, se bo cele znamke prijelo negativni predznak pa so lahko ostali modeli zelo dobri. Tko je v človaški zavesti in zato se s takimi experimenti pač ni za hecat, če nočeš, da so kasneje posledice.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.