Marauder Napisano 22. maj, 2013 Prijavi Napisano 22. maj, 2013 Si sel na avtocesti za vsaj pol ure zadnje dni? A ni tako, da ?e ne vle?e, da je ?lo ?e v nek Safe mode avto? Pa ve? kot 80 na uro tud ne gre... Citiraj
jures Napisano 22. maj, 2013 Prijavi Napisano 22. maj, 2013 A ni tako, da ?e ne vle?e, da je ?lo ?e v nek Safe mode avto? Pa ve? kot 80 na uro tud ne gre... ja ampak iz varnosti, ?e se ne motim ko se spuca gre v normal...nisem ?e imel te sre?e probat... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iceman22 Napisano 22. maj, 2013 Prijavi Napisano 22. maj, 2013 ja ampak iz varnosti, ?e se ne motim ko se spuca gre v normal...nisem ?e imel te sre?e probat... Nene, js sm imel to sreco da sm vse probal brez vecjih stroskov. Se pravi ce ti zacne direkt utripat in gre v safe mode je resitev edino servis, ce se pa lucka direkt prizge lahko resis zadevo tako da gres na avtocesto in najmanj 2500 rpm dokler ne ugasne. To do moje ugotovitve. Citiraj www.trziskisladoled.si
bojlar Napisano 22. maj, 2013 Prijavi Napisano 22. maj, 2013 Thanks! Pa mogo?e ?e tole...... Ali je res ta ma?ina od PSA koncerna (Citroen)? To mi je nekaj razlagal kolega, ki je mehanik. Citiraj
Boss Napisano 22. maj, 2013 Prijavi Napisano 22. maj, 2013 Ne, od PSA je le 1.6 diesel. ki pa ni bil nikoli vgrajevan v ?estki. Citiraj
dpicul Napisano 22. maj, 2013 Prijavi Napisano 22. maj, 2013 kot zanimivost: ker sem malo bolje spoznal avto, regeneracija pa to, mi je uspelo spraviti porabo na 6,5-6,7 kot ve?ini s tem motorjem. Tudi na kratke se da kar lepo spucat filter. Ko opazim da se pri?ene, dam obrate na 2000 , to je okrog 65km/h v 3. prestavi, in se peljem. Kjer so po?asni ovniki dam v 2. prestavo, kjer je ravnina in nobenega avta pa 4. prestavo. V 3. in 4. vklju?im tempomat. Ker dam tudi ?tevec na "0", ugotavljam, da se mi filter spuca po 12km. To je zelo malo, takrat mi narase povpre?na poraba na 6,7, po 50km mi spet pade na 6,5. Pucanje se mi ponavlja na 160-170km. Avto je zadnje videl avtocesto ko sem ?el na morje, torej avgusta lani Citiraj
jures Napisano 22. maj, 2013 Prijavi Napisano 22. maj, 2013 kot zanimivost: ker sem malo bolje spoznal avto, regeneracija pa to, mi je uspelo spraviti porabo na 6,5-6,7 kot ve?ini s tem motorjem. Tudi na kratke se da kar lepo spucat filter. Ko opazim da se pri?ene, dam obrate na 2000 , to je okrog 65km/h v 3. prestavi, in se peljem. Kjer so po?asni ovniki dam v 2. prestavo, kjer je ravnina in nobenega avta pa 4. prestavo. V 3. in 4. vklju?im tempomat. Ker dam tudi ?tevec na "0", ugotavljam, da se mi filter spuca po 12km. To je zelo malo, takrat mi narase povpre?na poraba na 6,7, po 50km mi spet pade na 6,5. Pucanje se mi ponavlja na 160-170km. Avto je zadnje videl avtocesto ko sem ?el na morje, torej avgusta lani je to normalno za prvo ?estko? ponavadi je 300-350km Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dpicul Napisano 23. maj, 2013 Prijavi Napisano 23. maj, 2013 je to normalno za prvo ?estko? ponavadi je 300-350km Mja, je malo pogosto ker je ve? al manj mesta in obmestna vo?nja po Gorici in okolici. To pi?e v manualu:Depending on the operating conditions of the vehicle the DPF is regenerated every100…300 km. Due to the ash residues that have formed from the engine oil and dieselfuel the usable filter volume is reduced. Since the ash amount accumulated in the DPFincreases with every regene Citiraj
SpEkTr Napisano 23. maj, 2013 Prijavi Napisano 23. maj, 2013 Pomoje da je, bolj ali manj. Nekaj ima pa avto ?e kilometrine, pa je posledi?no zaradi tega tudi cikel pogostej?i. Jaz sem sedaj kar lep ?as tankal na Hofer ?rpalki pa sem imel regeneracije na 200-230km. Trenutni tank je spet OMV pa so regeneracije na 170-190km. GO figure. S tem, da imam trenutno powerbox izklopljen, prej je bil na na eni taki srednji vrednosti Citiraj
Gustav Napisano 25. maj, 2013 Prijavi Napisano 25. maj, 2013 Ko to sranje od DPFja crkne je pot jasna: Medvode pelko. Nardsi ekstrakcijo/amputacijo za bistveno manj?i denar kot je nov DPf. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
J.J. Napisano 25. maj, 2013 Prijavi Napisano 25. maj, 2013 matr ste na?tudiral te regeneracije pa DPF. Jst sm naredu 120tkm pa nism biu zihr kdaj se mi puca. Je pa res, da nism bil pozoren na to. Poraba pa 5,8-6,8 na 143km Citiraj
Jest Napisano 25. maj, 2013 Prijavi Napisano 25. maj, 2013 matr ste na?tudiral te regeneracije pa DPF. Jst sm naredu 120tkm pa nism biu zihr kdaj se mi puca. Je pa res, da nism bil pozoren na to. Poraba pa 5,8-6,8 na 143km Jest tudi nikoli nisem videl lucke DPF (razen ob zagonu, ko se kontrolno prizgejo vse lucke), odkar imam to sestico... Tudi nikoli se nisem obremenjeval, kdaj se dela regeneracija... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Patric Napisano 29. maj, 2013 Prijavi Napisano 29. maj, 2013 A se mogo? komu sanja, kaj bi pomenla slede?a situacija: Se vozim z mojo mazdo 6 (140CD 2008) po avtocesti. Relacijska vo?nja ?e kako uro brez postanka, ko se mi pri?ge DPF lu?ka. Nisem se ni? ustavil, po kak?nih 10 min vo?nje se je sama ugasnila. Po tem sem naredil se kak?nih 500km, ampak se ni ve? pri?gala. Ali to pomeni, da se je izvajala regeneracija, ali je mogo?e zabit filter, ali pa je ?ist kaj tretjega? Citiraj
jures Napisano 29. maj, 2013 Prijavi Napisano 29. maj, 2013 A se mogo? komu sanja, kaj bi pomenla slede?a situacija:Se vozim z mojo mazdo 6 (140CD 2008) po avtocesti. Relacijska vo?nja ?e kako uro brez postanka, ko se mi pri?ge DPF lu?ka. Nisem se ni? ustavil, po kak?nih 10 min vo?nje se je sama ugasnila. Po tem sem naredil se kak?nih 500km, ampak se ni ve? pri?gala. Ali to pomeni, da se je izvajala regeneracija, ali je mogo?e zabit filter, ali pa je ?ist kaj tretjega? Kje si delal zadnji servis oz koliko je od zadnjega servis. Opozarja na servisni interval, in ce no bil redno narejen, oz ne na pooblascenem servisu ga niso resetirali. Med potjo imel cas spremljati kako regeneracija vpliva na porabo. Tankam polno po 250 km avtoceste s tempomatom 120 po gps (italija) in trugo na strehi poraba 5,5 Se aktivira prva regeneracija, trenutna poraba nori tam okoli 15Povprecna po regeneraciji naraste na 5,9Nadaljujem in po 570km pred drugo regeneracijo poraba na 5,8Po regeneraciji 6,4 in se potem ostane tam...z enako voznjo naprej po avtocesti je ne mores vec znizati... Ta motor bi brez dpfja zlahka imel redno porabo 4,5-5,5.....Kar pri 50.000km letno pride ???????????? Jebeni pingvini in njihov led Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Patric Napisano 30. maj, 2013 Prijavi Napisano 30. maj, 2013 Kje si delal zadnji servis oz koliko je od zadnjega servis. Opozarja na servisni interval, in ce no bil redno narejen, oz ne na pooblascenem servisu ga niso resetirali. Med potjo imel cas spremljati kako regeneracija vpliva na porabo. Tankam polno po 250 km avtoceste s tempomatom 120 po gps (italija) in trugo na strehi poraba 5,5 Se aktivira prva regeneracija, trenutna poraba nori tam okoli 15Povprecna po regeneraciji naraste na 5,9Nadaljujem in po 570km pred drugo regeneracijo poraba na 5,8Po regeneraciji 6,4 in se potem ostane tam...z enako voznjo naprej po avtocesti je ne mores vec znizati... Ta motor bi brez dpfja zlahka imel redno porabo 4,5-5,5.....Kar pri 50.000km letno pride ???????????? Jebeni pingvini in njihov led Ampa kolikor je meni znano lu?ka takrat utripa, ko je prese?en servisni interval. Pri meni je pa samo gorela nekaj casa Citiraj
dpicul Napisano 30. maj, 2013 Prijavi Napisano 30. maj, 2013 Ampa kolikor je meni znano lu?ka takrat utripa, ko je prese?en servisni interval. Pri meni je pa samo gorela nekaj casa natanko tako.. Citiraj
iceman22 Napisano 30. maj, 2013 Prijavi Napisano 30. maj, 2013 Imel si zabasan filter in ce ti lucka samo gori je kao zadnje opozorili da pac sprsvis avto na avtocesto in da naredi regeneracijo ce pa zacne utripat potem je obisk serviserja obvezn.... Citiraj www.trziskisladoled.si
andrejus Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 ?ivijo! Malo pomo?i potrebujem. Imam Mazdo 6 letnik 2011 diesel 130 KM. Skupaj ima 61000 km. Pri 58000 je imel servis. Zasvetila je lucka za DPF. Lucka utripa. Avto vozim skoraj vsak dan po avtocesti min 10 km. Je pa res da zadnje tri tedne vozi avto ?ena in to po stranskih cestah kot po jajcih. Na slu?beni poti v Italijo je za?ela utripat lu?ka za DPF. Probal sem ga vozit ve?krat nad 2.000 obrati, tudi nad 3000 obrati sem ga probal vozit (tako so rekli na servisu po telefonu). Lu?ka ?e vedno utripa. Lu?ka ni gorela. Ustavil sem se na kozini tankat (celo pot sem vozil na cca 2700-3000 obratih - cca 140-180 kmh). Ko sem natankal je lu?ka za?ela utripat (pri tem ni ni? gorela prej) Motor ima enako mo? kot prej. Po mojem niso resetirali intervala. Kaj menite vi? P.S.: ?e temu motorju manjakjo dolge vo?nje sem jez papae? in je bolje da japonci delajo samo bencince ker to da mora? vozit avto na servis je LOL. Citiraj
jures Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 ?ivijo! Malo pomo?i potrebujem. Imam Mazdo 6 letnik 2011 diesel 130 KM. Skupaj ima 61000 km. Pri 58000 je imel servis.Zasvetila je lucka za DPF. Lucka utripa. Avto vozim skoraj vsak dan po avtocesti min 10 km. Je pa res da zadnje tri tedne vozi avto ?ena in to po stranskih cestah kot po jajcih. Na slu?beni poti v Italijo je za?ela utripat lu?ka za DPF. Probal sem ga vozit ve?krat nad 2.000 obrati, tudi nad 3000 obrati sem ga probal vozit (tako so rekli na servisu po telefonu). Lu?ka ?e vedno utripa. Lu?ka ni gorela. Ustavil sem se na kozini tankat (celo pot sem vozil na cca 2700-3000 obratih - cca 140-180 kmh). Ko sem natankal je lu?ka za?ela utripat (pri tem ni ni? gorela prej) Motor ima enako mo? kot prej. Po mojem niso resetirali intervala. Kaj menite vi?P.S.: ?e temu motorju manjakjo dolge vo?nje sem jez papae? in je bolje da japonci delajo samo bencince ker to da mora? vozit avto na servis je LOL. Samo 3 moznosti soNiso ti resetirali servisnega intervala ali pa je 20000 od prejsnjega servisa ali pa je olje nad X (in notri mora biti obvezno C1) nic ni narobe z avtom. Ce si bil na nepooblascenem servisu se bos moral znajti ce pa si bil pa pelji nazaj da se to naredijo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 A pa ti je potem ko je lu?ka utripala, avto vrglo v zasilni na?in? Citiraj
andrejus Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 Samo 3 moznosti soNiso ti resetirali servisnega intervala ali pa je 20000 od prejsnjega servisa ali pa je olje nad X (in notri mora biti obvezno C1) nic ni narobe z avtom. Ce si bil na nepooblascenem servisu se bos moral znajti ce pa si bil pa pelji nazaj da se to naredijo Od prejsnjega intervala je minilo manj kot 4.000 km.Olje je krepko pod X - je malce pod fValda so dali notri C1 olje. Servis je bil A-Cosmos, celov?ka s prednjimi plo??icami in brisalci sem pla?al 500 ? JBM A pa ti je potem ko je lu?ka utripala, avto vrglo v zasilni na?in? Ne! Avto je imel polno mo?. Citiraj
jures Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 Od prejsnjega intervala je minilo manj kot 4.000 km.Olje je krepko pod X - je malce pod fValda so dali notri C1 olje. Servis je bil A-Cosmos, celov?ka s prednjimi plo??icami in brisalci sem pla?al 500 ? JBMNe! Avto je imel polno mo?. Potem so pozabli....kar je logicno prvi servis 1000 potem 21000 41000 61000 Aja zakaj ploscice pri 60k so bile fuc? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 Uf, bogata cena Plo??ice, pa olje, pa filter za olje? Sicer pa kot pravi Jures. ?e ni ?el v zasilni mode, pol ni panike. Najbr? bo res kak reset servisa. ?alabajzerji! Jures, a pri tej verziji ne more? ve? sam resetirati servisa? Mogo?e se da enako kot na stari. http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm Citiraj
jures Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 Uf, bogata cena Plo??ice, pa olje, pa filter za olje? Sicer pa kot pravi Jures. ?e ni ?el v zasilni mode, pol ni panike. Najbr? bo res kak reset servisa. ?alabajzerji! Jures, a pri tej verziji ne more? ve? sam resetirati servisa? Mogo?e se da enako kot na stari. http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm Ni isto. Sicer pa nisem probal - ce se ne motim ima enako kot jaz 2.2 Cd129 ne 130 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
andrejus Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 Ni isto. Sicer pa nisem probal - ce se ne motim ima enako kot jaz 2.2 Cd129 ne 130 ja to?no to CD129, karavan Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.