jures Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 ja to?no to CD129, karavan No kaj je blo s ploscicam? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mare- Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 Ni isto. Sicer pa nisem probal - ce se ne motim ima enako kot jaz 2.2 Cd129 ne 130 Je isto jaz sem probal ob menjavi olja,lu?ka gretja 5x posveti. Citiraj
jures Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 Je isto jaz sem probal ob menjavi olja,lu?ka gretja 5x posveti. Cool potem Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
maniaxxx Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 Kako je pa z DPF na 1.6 motorjih ( PSA ), mam neki ?ez 11000 km pa ?e nisem zasledil regeneracije . Citiraj
andrejus Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 No kaj je blo s ploscicam? Za menjavo pri cca 58000 km.Recimo da vozim bolj hitro in mo?no zaviram. Ampak OK to razumem saj so plo??ice potro?ni material. Bolj se moram prito?iti na ?alabajzarstvo servisa na celov?lki. Pri pregledu motornega olja (prej nisem odpiral pokrova motorja) sem opazil da so mi raztrgali izolacijo. To je tista steklena volna in tanina ki je privita na havbo. Mislim LOL. Citiraj
jures Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 Za menjavo pri cca 58000 km.Recimo da vozim bolj hitro in mo?no zaviram. Ampak OK to razumem saj so plo??ice potro?ni material.Bolj se moram prito?iti na ?alabajzarstvo servisa na celov?lki. Pri pregledu motornega olja (prej nisem odpiral pokrova motorja) sem opazil da so mi raztrgali izolacijo. To je tista steklena volna in tanina ki je privita na havbo. Mislim LOL. Ammmm saj pokrova ni treba dol dat za olje??? Moja je pri skoraj 50k videti se vec kot ok z bremzam, znam pa jih zamenjati za netovarniske ker rahlo trese ob dolgem zaviranju - feltne so pa brez umazanije ploscic. Star znan problem trdih ploscic ki so krivile diske. Labi si joh ti ze menjal? Labi je nas referncni Cd129 voznik ki bo kmalu pri 100k Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 4. junij, 2013 Prijavi Napisano 4. junij, 2013 moja izkusnja z mazdami je, da: 1. pleh in barva je zanic (cisto popikana sprednja havba od kamnov - 2 leti star avto!) 2. zavore so nedorasle pogonu (moje tresejo ce zaviram od 160km/h naprej) ploscic nisem se menjal, diske tudi ne, ampak bi jih ob priliki Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
fikica Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 moja izkusnja z mazdami je, da:1. pleh in barva je zanic (cisto popikana sprednja havba od kamnov - 2 leti star avto!)2. zavore so nedorasle pogonu (moje tresejo ce zaviram od 160km/h naprej) ploscic nisem se menjal, diske tudi ne, ampak bi jih ob priliki Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica. Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko. **rc pa tak material. Samo 3 moznosti soNiso ti resetirali servisnega intervala ali pa je 20000 od prejsnjega servisa ali pa je olje nad X (in notri mora biti obvezno C1) nic ni narobe z avtom. Ce si bil na nepooblascenem servisu se bos moral znajti ce pa si bil pa pelji nazaj da se to naredijo Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa. Citiraj
andrejus Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica. Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko. **rc pa tak material.Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa. A to ti z verigo mislis resno ali me samo hecas.Ker ce je to res je zadeva res LOL. Drugace sem mislil havba ne pa "pokrov motorja" Citiraj
jures Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica. Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko. **rc pa tak material.Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa. Chk engine je takrat ne dpf Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 A to ti z verigo mislis resno ali me samo hecas.Ker ce je to res je zadeva res LOL. Drugace sem mislil havba ne pa "pokrov motorja" Veriga ni hec....je bila serijska napaka ampak ne sveti dpf kr lepo chkengine (ampak so to dodali v sw ob prvem servisu ni tovarnisko) sicer pa so obvezni verigo preveriti vsak redni servis. Zato moj servis vedno traja pol ure vec... Bremze so v pi.... Ze samo podatek da je tako na prvi kot sedaj na drugi generaciji disk in ploscica popolnoma enaka na vseh modelih od svoh bencinarjev do 2.5 oz CD185 pove vse....cenejsa izdelava. Isti diski na cx7 so bili pa sploh zmaga....Jaz menjam danes za mehkejse, me zanima kake so stare - verjetno se cele z nekaj mavrice....to bo povedalo vse Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 Chk engine je takrat ne dpf Ne bo dr?alo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 Ne bo dr?alo. to so meni rekli na servisu, da je naknadno vgrajeno preverjanje Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 Zdele ugotavljam, da sem sam izredno penzionisti?en voznik, ker sem z bremzami izredno zadovoljen - prvi avto po 15 letih, da mi diski ne tresejo pa ima ?estka ?e 140.000km Prednje plo??ice sem menjal ?ele pri 120.000km, zadnje pa sploh ?e ne. Je pa res, da pri takih hitrostih, ki jih Labi omenja, ?e nisem nikoli zaviral in tudi neke ?elje nimam tako, da dopu??am da se tam dogajajo ?udne stvari. Citiraj
jures Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 Zdele ugotavljam, da sem sam izredno penzionisti?en voznik, ker sem z bremzami izredno zadovoljen - prvi avto po 15 letih, da mi diski ne tresejo pa ima ?estka ?e 140.000km Prednje plo??ice sem menjal ?ele pri 120.000km, zadnje pa sploh ?e ne. Je pa res, da pri takih hitrostih, ki jih Labi omenja, ?e nisem nikoli zaviral in tudi neke ?elje nimam tako, da dopu??am da se tam dogajajo ?udne stvari. Boss ti si itak fenomen. Meni zatrese pri 120 ?e dolgo zaviram. CX7 je bil adijo pamet, ne samo pri meni tudi Boj?u z novimi diski potem Pa ima? original plo??ice? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-domjaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno Ka pa ve?, vsekakor pa bi moral material to prenesti, Seat nikoli ni imel problemov - rekord v Seatu je 130.000km, Mazde pa prodajam z 60.000km z drugim materialom.... No so pa P407SW kot sem ?e pisal 2x po?ili (ne dobesedno ampak napokali) diski meni do 40.000km, in potem novemu lastniku novi menjani....sem ga opozoril da ima tretje diske in naj gleda in res...pok... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-domjaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno to je samo del mojih vo?enj - ve?ino pa imam ?e slu?benih tako, da naredim dnevno ?e vsaj kak?nih 100km nerutinskih vo?enj po raznoraznih cestah in kolovozih. Citiraj
iceman22 Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 to je samo del mojih vo?enj - ve?ino pa imam ?e slu?benih tako, da naredim dnevno ?e vsaj kak?nih 100km nerutinskih vo?enj po raznoraznih cestah in kolovozih. Js mam pri136.000 km ze nove ploscice+diske spredaj in zadaj se pravi da sm ponucal ze originalne ploscice potem se ene ploscice in zdej komplet diski +ploscice Citiraj www.trziskisladoled.si
Boss Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 Js mam pri136.000 km ze nove ploscice+diske spredaj in zadaj se pravi da sm ponucal ze originalne ploscice potem se ene ploscice in zdej komplet diski +ploscice ena beseda zate - divjak Citiraj
fikica Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 to so meni rekli na servisu, da je naknadno vgrajeno preverjanje Meni pa, da sveti DPF. Kot si ?e sam omenil je preverjanje pri?lo z zadnjim upgrade-om software-a. Citiraj
fikica Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-domjaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno Jaz se vozim 90% AC, ostalo pa mesto in regionalne ceste. Nisem penzionisti?ni voznik, niti ne divjam. Pravzaprav grem redko ?ez 2.500 obratov. Ve?inoma zaviram z ma?ino. Na servisu so mi rekli, da bi moral malo bolj pogosto pritisnit na zavoro . Koga naj pritisnem?? Pred M6 sem imel rabljenega CRV-ja 2006 D. Ista jajca. Pri 70000 diski fu?. Dal podrejat in vse ok do prvega mo?nej?ega zaviranja pri 40 kmh, ko mi je v mestu en na prednostno sko?il. Fu? do konca. Odlo?il sem za zamenjano. Iz UK nabavil nove original za pol cene pri nas, porihtal in potem avto prodal .... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 Jaz se vozim 90% AC, ostalo pa mesto in regionalne ceste. Nisem penzionisti?ni voznik, niti ne divjam. Pravzaprav grem redko ?ez 2.500 obratov. Ve?inoma zaviram z ma?ino. Na servisu so mi rekli, da bi moral malo bolj pogosto pritisnit na zavoro . Koga naj pritisnem?? Pred M6 sem imel rabljenega CRV-ja 2006 D. Ista jajca. Pri 70000 diski fu?. Dal podrejat in vse ok do prvega mo?nej?ega zaviranja pri 40 kmh, ko mi je v mestu en na prednostno sko?il. Fu? do konca. Odlo?il sem za zamenjano. Iz UK nabavil nove original za pol cene pri nas, porihtal in potem avto prodal .... Ja na servisu si ti prav svetovali,zapomni si da stvar ki je vgrajena v sam avto crkne od pretiravanja al al pa od preredke uporabe. Pa to da navornika nkol ne obrnete cez 2500 obratov to je tud superca za sam motor,za kozlat. Dajte si dopovedat da obcasno ga je a treba zavrtet,da naraste tlak olja malo spere sranje po motorju,pa da se malo prediha,ja se vem ni potrebe ker ze do takrat dovolj vlece in bla bla bla.Js pri sakerju mam tud dost 2500 obratov za prehitro voznjo,pa zato ne rabim met dizla. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 5. junij, 2013 Prijavi Napisano 5. junij, 2013 Pa to da navornika nkol ne obrnete cez 2500 obratov to je tud superca za sam motor,za kozlat. Dajte si dopovedat da obcasno ga je a treba zavrtet,da naraste tlak olja malo spere sranje po motorju,pa da se malo prediha,ja se vem ni potrebe ker ze do takrat dovolj vlece in bla bla bla. To?no tako tud dizla je treba zavrtet nad 4,5k obratov - ne ga ?parat, ker je narejen, da se zavrti tudi ve?. Citiraj
fikica Napisano 6. junij, 2013 Prijavi Napisano 6. junij, 2013 Ja na servisu si ti prav svetovali,zapomni si da stvar ki je vgrajena v sam avto crkne od pretiravanja al al pa od preredke uporabe. Pa to da navornika nkol ne obrnete cez 2500 obratov to je tud superca za sam motor,za kozlat. Dajte si dopovedat da obcasno ga je a treba zavrtet,da naraste tlak olja malo spere sranje po motorju,pa da se malo prediha,ja se vem ni potrebe ker ze do takrat dovolj vlece in bla bla bla.Js pri sakerju mam tud dost 2500 obratov za prehitro voznjo,pa zato ne rabim met dizla. Nisem rekel nikoli, ampak redko. Pravzaprav 2-3x na teden. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.