Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja to?no to CD129, karavan

 

No kaj je blo s ploscicam?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni isto. Sicer pa nisem probal - ce se ne motim ima enako kot jaz 2.2 Cd129 ne 130

 

Je isto jaz sem probal ob menjavi olja,lu?ka gretja 5x posveti.
Napisano

Je isto jaz sem probal ob menjavi olja,lu?ka gretja 5x posveti.

 

Cool potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No kaj je blo s ploscicam?

 

Za menjavo pri cca 58000 km.

Recimo da vozim bolj hitro in mo?no zaviram. Ampak OK to razumem saj so plo??ice potro?ni material.

 

 

Bolj se moram prito?iti na ?alabajzarstvo servisa na celov?lki. Pri pregledu motornega olja (prej nisem odpiral pokrova motorja) sem opazil da so mi raztrgali izolacijo. To je tista steklena volna in tanina ki je privita na havbo.

 

Mislim LOL.

Napisano

Za menjavo pri cca 58000 km.

Recimo da vozim bolj hitro in mo?no zaviram. Ampak OK to razumem saj so plo??ice potro?ni material.

Bolj se moram prito?iti na ?alabajzarstvo servisa na celov?lki. Pri pregledu motornega olja (prej nisem odpiral pokrova motorja) sem opazil da so mi raztrgali izolacijo. To je tista steklena volna in tanina ki je privita na havbo.

 

Mislim LOL.

 

Ammmm saj pokrova ni treba dol dat za olje???

 

Moja je pri skoraj 50k videti se vec kot ok z bremzam, znam pa jih zamenjati za netovarniske ker rahlo trese ob dolgem zaviranju - feltne so pa brez umazanije ploscic.

 

Star znan problem trdih ploscic ki so krivile diske.

 

Labi si joh ti ze menjal? Labi je nas referncni Cd129 voznik ki bo kmalu pri 100k :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

moja izkusnja z mazdami je, da:

1. pleh in barva je zanic (cisto popikana sprednja havba od kamnov - 2 leti star avto!)

2. zavore so nedorasle pogonu (moje tresejo ce zaviram od 160km/h naprej)

 

ploscic nisem se menjal, diske tudi ne, ampak bi jih ob priliki

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

moja izkusnja z mazdami je, da:

1. pleh in barva je zanic (cisto popikana sprednja havba od kamnov - 2 leti star avto!)

2. zavore so nedorasle pogonu (moje tresejo ce zaviram od 160km/h naprej)

 

ploscic nisem se menjal, diske tudi ne, ampak bi jih ob priliki

 

Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica.

 

Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko.

 

**rc pa tak material.

 

Samo 3 moznosti so

Niso ti resetirali servisnega intervala

ali pa je 20000 od prejsnjega servisa

ali pa je olje nad X (in notri mora biti obvezno C1)

 

nic ni narobe z avtom. Ce si bil na nepooblascenem servisu se bos moral znajti ce pa si bil pa pelji nazaj da se to naredijo

 

Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa.

Napisano

Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica.

 

Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko.

 

**rc pa tak material.

Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa.

 

A to ti z verigo mislis resno ali me samo hecas.

Ker ce je to res je zadeva res LOL.

 

Drugace sem mislil havba ne pa "pokrov motorja"

Napisano

Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica.

 

Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko.

 

**rc pa tak material.

Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa.

 

Chk engine je takrat ne dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A to ti z verigo mislis resno ali me samo hecas.

Ker ce je to res je zadeva res LOL.

 

Drugace sem mislil havba ne pa "pokrov motorja"

 

Veriga ni hec....je bila serijska napaka ampak ne sveti dpf kr lepo chkengine (ampak so to dodali v sw ob prvem servisu ni tovarnisko) sicer pa so obvezni verigo preveriti vsak redni servis. Zato moj servis vedno traja pol ure vec...

 

Bremze so v pi.... Ze samo podatek da je tako na prvi kot sedaj na drugi generaciji disk in ploscica popolnoma enaka na vseh modelih od svoh bencinarjev do 2.5 oz CD185 pove vse....cenejsa izdelava.

 

Isti diski na cx7 so bili pa sploh zmaga....

Jaz menjam danes za mehkejse, me zanima kake so stare - verjetno se cele z nekaj mavrice....to bo povedalo vse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Chk engine je takrat ne dpf

 

Ne bo dr?alo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne bo dr?alo.

 

to so meni rekli na servisu, da je naknadno vgrajeno preverjanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdele ugotavljam, da sem sam izredno penzionisti?en voznik, ker sem z bremzami izredno zadovoljen - prvi avto po 15 letih, da mi diski ne tresejo pa ima ?estka ?e 140.000km :huh:

 

Prednje plo??ice sem menjal ?ele pri 120.000km, zadnje pa sploh ?e ne. Je pa res, da pri takih hitrostih, ki jih Labi omenja, ?e nisem nikoli zaviral in tudi neke ?elje nimam tako, da dopu??am da se tam dogajajo ?udne stvari.

33112_1.png

Napisano

Zdele ugotavljam, da sem sam izredno penzionisti?en voznik, ker sem z bremzami izredno zadovoljen - prvi avto po 15 letih, da mi diski ne tresejo pa ima ?estka ?e 140.000km :huh:

 

Prednje plo??ice sem menjal ?ele pri 120.000km, zadnje pa sploh ?e ne. Je pa res, da pri takih hitrostih, ki jih Labi omenja, ?e nisem nikoli zaviral in tudi neke ?elje nimam tako, da dopu??am da se tam dogajajo ?udne stvari.

 

Boss ti si itak fenomen. Meni zatrese pri 120 ?e dolgo zaviram. CX7 je bil adijo pamet, ne samo pri meni tudi Boj?u z novimi diski potem

 

Pa ima? original plo??ice?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom

jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom

jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno

 

Ka pa ve?, vsekakor pa bi moral material to prenesti, Seat nikoli ni imel problemov - rekord v Seatu je 130.000km, Mazde pa prodajam z 60.000km z drugim materialom....

 

No so pa P407SW kot sem ?e pisal 2x po?ili (ne dobesedno ampak napokali) diski meni do 40.000km, in potem novemu lastniku novi menjani....sem ga opozoril da ima tretje diske in naj gleda in res...pok...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom

jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno

 

to je samo del mojih vo?enj - ve?ino pa imam ?e slu?benih tako, da naredim dnevno ?e vsaj kak?nih 100km nerutinskih vo?enj po raznoraznih cestah in kolovozih.

33112_1.png

Napisano

to je samo del mojih vo?enj - ve?ino pa imam ?e slu?benih tako, da naredim dnevno ?e vsaj kak?nih 100km nerutinskih vo?enj po raznoraznih cestah in kolovozih.

 

Js mam pri136.000 km ze nove ploscice+diske spredaj in zadaj se pravi da sm ponucal ze originalne ploscice potem se ene ploscice in zdej komplet diski +ploscice

www.trziskisladoled.si

Napisano

Js mam pri136.000 km ze nove ploscice+diske spredaj in zadaj se pravi da sm ponucal ze originalne ploscice potem se ene ploscice in zdej komplet diski +ploscice

 

ena beseda zate - divjak :harhar:

33112_1.png

Napisano

to so meni rekli na servisu, da je naknadno vgrajeno preverjanje

 

Meni pa, da sveti DPF. Kot si ?e sam omenil je preverjanje pri?lo z zadnjim upgrade-om software-a.

Napisano

razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom

jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno

 

Jaz se vozim 90% AC, ostalo pa mesto in regionalne ceste. Nisem penzionisti?ni voznik, niti ne divjam. Pravzaprav grem redko ?ez 2.500 obratov. Ve?inoma zaviram z ma?ino. Na servisu so mi rekli, da bi moral malo bolj pogosto pritisnit na zavoro :blink: .

 

Koga naj pritisnem?? :D

 

Pred M6 sem imel rabljenega CRV-ja 2006 D. Ista jajca. Pri 70000 diski fu?. Dal podrejat in vse ok do prvega mo?nej?ega zaviranja pri 40 kmh, ko mi je v mestu en na prednostno sko?il. Fu? do konca. Odlo?il sem za zamenjano. Iz UK nabavil nove original za pol cene pri nas, porihtal in potem avto prodal ....

Napisano

Jaz se vozim 90% AC, ostalo pa mesto in regionalne ceste. Nisem penzionisti?ni voznik, niti ne divjam. Pravzaprav grem redko ?ez 2.500 obratov. Ve?inoma zaviram z ma?ino. Na servisu so mi rekli, da bi moral malo bolj pogosto pritisnit na zavoro :blink: .

 

Koga naj pritisnem?? :D

 

Pred M6 sem imel rabljenega CRV-ja 2006 D. Ista jajca. Pri 70000 diski fu?. Dal podrejat in vse ok do prvega mo?nej?ega zaviranja pri 40 kmh, ko mi je v mestu en na prednostno sko?il. Fu? do konca. Odlo?il sem za zamenjano. Iz UK nabavil nove original za pol cene pri nas, porihtal in potem avto prodal ....

 

Ja na servisu si ti prav svetovali,zapomni si da stvar ki je vgrajena v sam avto crkne od pretiravanja al al pa od preredke uporabe.

 

Pa to da navornika nkol ne obrnete cez 2500 obratov to je tud superca za sam motor,za kozlat. Dajte si dopovedat da obcasno ga je a treba zavrtet,da naraste tlak olja malo spere sranje po motorju,pa da se malo prediha,ja se vem ni potrebe ker ze do takrat dovolj vlece in bla bla bla.

Js pri sakerju mam tud dost 2500 obratov za prehitro voznjo,pa zato ne rabim met dizla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa to da navornika nkol ne obrnete cez 2500 obratov to je tud superca za sam motor,za kozlat. Dajte si dopovedat da obcasno ga je a treba zavrtet,da naraste tlak olja malo spere sranje po motorju,pa da se malo prediha,ja se vem ni potrebe ker ze do takrat dovolj vlece in bla bla bla.

 

To?no tako tud dizla je treba zavrtet nad 4,5k obratov - ne ga ?parat, ker je narejen, da se zavrti tudi ve?.

33112_1.png

Napisano

Ja na servisu si ti prav svetovali,zapomni si da stvar ki je vgrajena v sam avto crkne od pretiravanja al al pa od preredke uporabe.

 

Pa to da navornika nkol ne obrnete cez 2500 obratov to je tud superca za sam motor,za kozlat. Dajte si dopovedat da obcasno ga je a treba zavrtet,da naraste tlak olja malo spere sranje po motorju,pa da se malo prediha,ja se vem ni potrebe ker ze do takrat dovolj vlece in bla bla bla.

Js pri sakerju mam tud dost 2500 obratov za prehitro voznjo,pa zato ne rabim met dizla.

 

Nisem rekel nikoli, ampak redko. Pravzaprav 2-3x na teden.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.