Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

hm, pa ne vem, kaj mate s temi diski take problemem. Mel na prejsnji 6ki diske od 112tkm pa do 230tkm pa jih nism kdo ve kako ?paral pa k sm jo prodal, so komentiral na servisu, da bojo ?e za 50tkm dobri :) pa to sm naredu km v 2 letih, ve?inoma na prehitevalnem pasu, tko da je blo dost padalcev iz 160-180 na 90 :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

No tale tema "DPF filter" ma 27 strani in sem jih preletel na hitro.

 

Imam pa naslednjo situacijo in bi vpra?al, ?e se je komu ?e zgodilo kej podobnega.

 

Imam mazdo karavan disel 2006 in cca 160.000 km.

 

Pa mi je pred pol leta za?ela svetit lu?ka za DPF in ni hotela ugasnit (ne glede na vse toriranje in gnanje po avtocesti) in sem dal na primorskem(400?) zamenjat DPF filter.

 

Potem so mi naredili regeneracijo in zamenjali olje.

 

No pred enim mesecem pa se peljem polno natovorjen(dopust) po avtocesti in imam v 6 prestavi "avtomatsko nastavljeno hitrost" 130 km/h in cca 2100 obratov.

Pa je bil en klanec navzdol, obrati gredo pod 2000 in za?ne utripad lu?ka DPF in gre v safemode (max 80 km/h)

 

Pa ?ez 10 km ustavim in malo preklinjam in ?ez 15 minut v?gem avto in dela normalno, nobenih lu?k, lepo 130/140 km/h in 3000 obratov v 5 prestavi.

 

In potem cel mesec vse ok.

 

Ko pa sem ?el te dni spet polno natovorjen in dal v 6 prestavo pri 130 km/h in so obrati padli pod 2000, se je spet zasvetila lu?ka, a sem dal hitro v 5 prestavo(preden je ?la v safe mode) in jo gnal na 3200 obratih in nobene lu?ke ve?.

Nivo olja je normalen.

 

 

Tale dpf lu?ka me spravlja v slabo voljo in ob denar. Ne predstavljam si, da mi za?ne blinkat in zares crkne vse skupaj.

:wacko:

Napisano

No tale tema "DPF filter" ma 27 strani in sem jih preletel na hitro.

 

Imam pa naslednjo situacijo in bi vpra?al, ?e se je komu ?e zgodilo kej podobnega.

 

Imam mazdo karavan disel 2006 in cca 160.000 km.

 

Pa mi je pred pol leta za?ela svetit lu?ka za DPF in ni hotela ugasnit (ne glede na vse toriranje in gnanje po avtocesti) in sem dal na primorskem(400?) zamenjat DPF filter.

 

Potem so mi naredili regeneracijo in zamenjali olje.

 

No pred enim mesecem pa se peljem polno natovorjen(dopust) po avtocesti in imam v 6 prestavi "avtomatsko nastavljeno hitrost" 130 km/h in cca 2100 obratov.

Pa je bil en klanec navzdol, obrati gredo pod 2000 in za?ne utripad lu?ka DPF in gre v safemode (max 80 km/h)

 

Pa ?ez 10 km ustavim in malo preklinjam in ?ez 15 minut v?gem avto in dela normalno, nobenih lu?k, lepo 130/140 km/h in 3000 obratov v 5 prestavi.

 

In potem cel mesec vse ok.

 

Ko pa sem ?el te dni spet polno natovorjen in dal v 6 prestavo pri 130 km/h in so obrati padli pod 2000, se je spet zasvetila lu?ka, a sem dal hitro v 5 prestavo(preden je ?la v safe mode) in jo gnal na 3200 obratih in nobene lu?ke ve?.

Nivo olja je normalen.

Tale dpf lu?ka me spravlja v slabo voljo in ob denar. Ne predstavljam si, da mi za?ne blinkat in zares crkne vse skupaj.

:wacko:

 

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

Napisano

Znebi se DPF filtra in hkrati vseh te?av.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

 

 

Hvala.

 

A ima? kak nasvet kam peljat, da ga priklopijo na tester?

 

Sem iz Ljubljane

Napisano

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

 

Zna bit EGR lahko pa je tudi eden izmed senzorjev na DPF filtru.

33112_1.png

Napisano

Zna bit EGR lahko pa je tudi eden izmed senzorjev na DPF filtru.

 

 

Ja upam, da ne. to so menda kar visoki stro?ki.

 

Najbolj zoprn je, k za?ne utripat in ne ve? al bo 100e al 500? al bo? sploh pr?ou do cilja.....za zakurt!

Napisano

Ti bo Pelko to fajn po?timal, po potrebi odstranil DPF. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko je verjetno res stru?ko za DPF filter. Nimam izku?enj s to zadevo. Mi je pa razlo?il kaj on naredi pri te?avah z filtrom. Sem bil pa orng prestra?en ko sem pred petimi leti kupil nov avto. Tri leta sem se vozil stalno z o?esom na lu?ki za DPF. Res pa je, da sem bol navit voznik kot pa ne. Jest mojo mazdo vozim med 2000 in 3000 obrati. Porabo ima moja ?estica kar visoko. 7,6l/100KM (povpre?je bilo narejeno na 30000KM). Na zadnje pred potjo na dopust sem resetiral povpre?no porabo. Na 3000KM vo?nje po prete?no Italijanskih avtocestah pri hitrosti 120 - 140 KM/h je bila povpre?na poraba 7,1l/100KM. Je pa res da se ?i??enje DPF filtra vklopi kar zelo pogosto (150KM) in s tem enormno naraste poraba.

Napisano

Poskusi hoferjevo nafto, pa porocaj na koliko km ti bo potem delal regeneracije :-)

 

Ne poznam Hoferjeve nafte. Je po tvoje bolj?a ali slab?a? Resno mislim.

Napisano

Ne poznam Hoferjeve nafte. Je po tvoje bolj?a ali slab?a? Resno mislim.

 

Sm slisal da naj bi bila boljsa nafta..nism pa probal...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Glede odstranitve dpf, dabes sem vozil za poljsko Mazdo 5, ocitno odstranjen dpf ker sem sredi dneva skorajda meglenke rabil....ne vem kako to gre naprej skozi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede odstranitve dpf, dabes sem vozil za poljsko Mazdo 5, ocitno odstranjen dpf ker sem sredi dneva skorajda meglenke rabil....ne vem kako to gre naprej skozi...

 

 

Nekako tako, kot pred tem, ko so zaceli vgrajevati DPF :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nekako tako, kot pred tem, ko so zaceli vgrajevati DPF :) ...

 

Ja samo pogoji so se zaostrili, ampak ja sve se moze Joze.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Potem ni za odstranit filtra? Menjava, ko bo ?el?

 

Jest sm ga zamenjal na primorskem ampak po menjavi je potrebna ?e prva regeneracija in menjava olja....to je blo cca 400 ojrov.

 

No na koncu pa mi g ?trajnar pove, da lahko zdaj crkne ?a kak od treh senzorjev( ene tri elektronske zadeve okrog dpf filtra je omenil), kjer je cena spet par 100 ojrov...

Napisano

Potem ni za odstranit filtra? Menjava, ko bo ?el?

 

Saj DPF ni taka tragedija. Nekje okoli Celja je servis, ki DPF- ?isti. V skrajnjem slu?aju zvrta v njega 4 12 mm luknje in avto zadiha.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Saj DPF ni taka tragedija. Nekje okoli Celja je servis, ki DPF- ?isti. V skrajnjem slu?aju zvrta v njega 4 12 mm luknje in avto zadiha.

 

Menda kemi?no ?i??enje dolgoro?no ne pride v po?tev. Tale ideja z luknjami pa je res enkratna. Potem je treba samo ?e lu?ko ugasnit in je to to?

Napisano

Pelko mi je pred ?asom rekel, da vsa ta vozila, ki jim je odstranil DPF, naj kljub temu ne bi imela te?av na tehni?nem. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko mi je pred ?asom rekel, da vsa ta vozila, ki jim je odstranil DPF, naj kljub temu ne bi imela te?av na tehni?nem. :cheers:

 

Vse je res, samo nekaj postov nazaj je Jures napisal da baje spu??ajo dimno zaveso..

Mednar:

Ne vem za kaj bi tla?il spet noter filter ko ga enkrat poberem dol, samo dim me skrbi, da ne bo tako o?itno.

 

Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval??

Napisano

Ja samo pogoji so se zaostrili, ampak ja sve se moze Joze.

 

 

Kolikor vem, se trdih delcev v izpuhu ne meri na tehnicnem... Sicer bi pogrnili vsi dizli, ki so starejsi od 10 let :) ...

 

Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval??

 

 

Vec ali manj vsi dizli brez DPF "pokadijo", ko pohodis pedal za gas... ali pa se peljes navkreber ... Tudi prva generacije sestice je malo "pokadila" v takih pogojih... sploh ko je motor imel za sabo ze malo vec kilometrov ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.