Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

hm, pa ne vem, kaj mate s temi diski take problemem. Mel na prejsnji 6ki diske od 112tkm pa do 230tkm pa jih nism kdo ve kako ?paral pa k sm jo prodal, so komentiral na servisu, da bojo ?e za 50tkm dobri :) pa to sm naredu km v 2 letih, ve?inoma na prehitevalnem pasu, tko da je blo dost padalcev iz 160-180 na 90 :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

No tale tema "DPF filter" ma 27 strani in sem jih preletel na hitro.

 

Imam pa naslednjo situacijo in bi vpra?al, ?e se je komu ?e zgodilo kej podobnega.

 

Imam mazdo karavan disel 2006 in cca 160.000 km.

 

Pa mi je pred pol leta za?ela svetit lu?ka za DPF in ni hotela ugasnit (ne glede na vse toriranje in gnanje po avtocesti) in sem dal na primorskem(400?) zamenjat DPF filter.

 

Potem so mi naredili regeneracijo in zamenjali olje.

 

No pred enim mesecem pa se peljem polno natovorjen(dopust) po avtocesti in imam v 6 prestavi "avtomatsko nastavljeno hitrost" 130 km/h in cca 2100 obratov.

Pa je bil en klanec navzdol, obrati gredo pod 2000 in za?ne utripad lu?ka DPF in gre v safemode (max 80 km/h)

 

Pa ?ez 10 km ustavim in malo preklinjam in ?ez 15 minut v?gem avto in dela normalno, nobenih lu?k, lepo 130/140 km/h in 3000 obratov v 5 prestavi.

 

In potem cel mesec vse ok.

 

Ko pa sem ?el te dni spet polno natovorjen in dal v 6 prestavo pri 130 km/h in so obrati padli pod 2000, se je spet zasvetila lu?ka, a sem dal hitro v 5 prestavo(preden je ?la v safe mode) in jo gnal na 3200 obratih in nobene lu?ke ve?.

Nivo olja je normalen.

 

 

Tale dpf lu?ka me spravlja v slabo voljo in ob denar. Ne predstavljam si, da mi za?ne blinkat in zares crkne vse skupaj.

:wacko:

Napisano

No tale tema "DPF filter" ma 27 strani in sem jih preletel na hitro.

 

Imam pa naslednjo situacijo in bi vpra?al, ?e se je komu ?e zgodilo kej podobnega.

 

Imam mazdo karavan disel 2006 in cca 160.000 km.

 

Pa mi je pred pol leta za?ela svetit lu?ka za DPF in ni hotela ugasnit (ne glede na vse toriranje in gnanje po avtocesti) in sem dal na primorskem(400?) zamenjat DPF filter.

 

Potem so mi naredili regeneracijo in zamenjali olje.

 

No pred enim mesecem pa se peljem polno natovorjen(dopust) po avtocesti in imam v 6 prestavi "avtomatsko nastavljeno hitrost" 130 km/h in cca 2100 obratov.

Pa je bil en klanec navzdol, obrati gredo pod 2000 in za?ne utripad lu?ka DPF in gre v safemode (max 80 km/h)

 

Pa ?ez 10 km ustavim in malo preklinjam in ?ez 15 minut v?gem avto in dela normalno, nobenih lu?k, lepo 130/140 km/h in 3000 obratov v 5 prestavi.

 

In potem cel mesec vse ok.

 

Ko pa sem ?el te dni spet polno natovorjen in dal v 6 prestavo pri 130 km/h in so obrati padli pod 2000, se je spet zasvetila lu?ka, a sem dal hitro v 5 prestavo(preden je ?la v safe mode) in jo gnal na 3200 obratih in nobene lu?ke ve?.

Nivo olja je normalen.

Tale dpf lu?ka me spravlja v slabo voljo in ob denar. Ne predstavljam si, da mi za?ne blinkat in zares crkne vse skupaj.

:wacko:

 

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

Napisano

Znebi se DPF filtra in hkrati vseh te?av.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

 

 

Hvala.

 

A ima? kak nasvet kam peljat, da ga priklopijo na tester?

 

Sem iz Ljubljane

Napisano

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

 

Zna bit EGR lahko pa je tudi eden izmed senzorjev na DPF filtru.

33112_1.png

Napisano

Zna bit EGR lahko pa je tudi eden izmed senzorjev na DPF filtru.

 

 

Ja upam, da ne. to so menda kar visoki stro?ki.

 

Najbolj zoprn je, k za?ne utripat in ne ve? al bo 100e al 500? al bo? sploh pr?ou do cilja.....za zakurt!

Napisano

Ti bo Pelko to fajn po?timal, po potrebi odstranil DPF. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko je verjetno res stru?ko za DPF filter. Nimam izku?enj s to zadevo. Mi je pa razlo?il kaj on naredi pri te?avah z filtrom. Sem bil pa orng prestra?en ko sem pred petimi leti kupil nov avto. Tri leta sem se vozil stalno z o?esom na lu?ki za DPF. Res pa je, da sem bol navit voznik kot pa ne. Jest mojo mazdo vozim med 2000 in 3000 obrati. Porabo ima moja ?estica kar visoko. 7,6l/100KM (povpre?je bilo narejeno na 30000KM). Na zadnje pred potjo na dopust sem resetiral povpre?no porabo. Na 3000KM vo?nje po prete?no Italijanskih avtocestah pri hitrosti 120 - 140 KM/h je bila povpre?na poraba 7,1l/100KM. Je pa res da se ?i??enje DPF filtra vklopi kar zelo pogosto (150KM) in s tem enormno naraste poraba.

Napisano

Poskusi hoferjevo nafto, pa porocaj na koliko km ti bo potem delal regeneracije :-)

 

Ne poznam Hoferjeve nafte. Je po tvoje bolj?a ali slab?a? Resno mislim.

Napisano

Ne poznam Hoferjeve nafte. Je po tvoje bolj?a ali slab?a? Resno mislim.

 

Sm slisal da naj bi bila boljsa nafta..nism pa probal...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Glede odstranitve dpf, dabes sem vozil za poljsko Mazdo 5, ocitno odstranjen dpf ker sem sredi dneva skorajda meglenke rabil....ne vem kako to gre naprej skozi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede odstranitve dpf, dabes sem vozil za poljsko Mazdo 5, ocitno odstranjen dpf ker sem sredi dneva skorajda meglenke rabil....ne vem kako to gre naprej skozi...

 

 

Nekako tako, kot pred tem, ko so zaceli vgrajevati DPF :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nekako tako, kot pred tem, ko so zaceli vgrajevati DPF :) ...

 

Ja samo pogoji so se zaostrili, ampak ja sve se moze Joze.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Potem ni za odstranit filtra? Menjava, ko bo ?el?

 

Jest sm ga zamenjal na primorskem ampak po menjavi je potrebna ?e prva regeneracija in menjava olja....to je blo cca 400 ojrov.

 

No na koncu pa mi g ?trajnar pove, da lahko zdaj crkne ?a kak od treh senzorjev( ene tri elektronske zadeve okrog dpf filtra je omenil), kjer je cena spet par 100 ojrov...

Napisano

Potem ni za odstranit filtra? Menjava, ko bo ?el?

 

Saj DPF ni taka tragedija. Nekje okoli Celja je servis, ki DPF- ?isti. V skrajnjem slu?aju zvrta v njega 4 12 mm luknje in avto zadiha.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Saj DPF ni taka tragedija. Nekje okoli Celja je servis, ki DPF- ?isti. V skrajnjem slu?aju zvrta v njega 4 12 mm luknje in avto zadiha.

 

Menda kemi?no ?i??enje dolgoro?no ne pride v po?tev. Tale ideja z luknjami pa je res enkratna. Potem je treba samo ?e lu?ko ugasnit in je to to?

Napisano

Pelko mi je pred ?asom rekel, da vsa ta vozila, ki jim je odstranil DPF, naj kljub temu ne bi imela te?av na tehni?nem. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko mi je pred ?asom rekel, da vsa ta vozila, ki jim je odstranil DPF, naj kljub temu ne bi imela te?av na tehni?nem. :cheers:

 

Vse je res, samo nekaj postov nazaj je Jures napisal da baje spu??ajo dimno zaveso..

Mednar:

Ne vem za kaj bi tla?il spet noter filter ko ga enkrat poberem dol, samo dim me skrbi, da ne bo tako o?itno.

 

Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval??

Napisano

Ja samo pogoji so se zaostrili, ampak ja sve se moze Joze.

 

 

Kolikor vem, se trdih delcev v izpuhu ne meri na tehnicnem... Sicer bi pogrnili vsi dizli, ki so starejsi od 10 let :) ...

 

Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval??

 

 

Vec ali manj vsi dizli brez DPF "pokadijo", ko pohodis pedal za gas... ali pa se peljes navkreber ... Tudi prva generacije sestice je malo "pokadila" v takih pogojih... sploh ko je motor imel za sabo ze malo vec kilometrov ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
    • Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60   Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.