Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse je res, samo nekaj postov nazaj je Jures napisal da baje spu??ajo dimno zaveso..

Mednar:

Ne vem za kaj bi tla?il spet noter filter ko ga enkrat poberem dol, samo dim me skrbi, da ne bo tako o?itno.

 

Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval??

 

 

Jest ga nisem dal ven. Zamenjal so mi ga.

Pa sem mislil, da biom mel zdaj mir, pa so mi takoj povedali ?e za tri nevemkaj(sonde? senzorje? nekaj pa? ki stane po par 100 ?)

Napisano

Kolikor vem, se trdih delcev v izpuhu ne meri na tehnicnem... Sicer bi pogrnili vsi dizli, ki so starejsi od 10 let :) ...

Vec ali manj vsi dizli brez DPF "pokadijo", ko pohodis pedal za gas... ali pa se peljes navkreber ... Tudi prva generacije sestice je malo "pokadila" v takih pogojih... sploh ko je motor imel za sabo ze malo vec kilometrov ...

 

jah, kot vsak dizel brez filtra potem..

 

jah, kot vsak dizel brez filtra potem..

 

se pa? resno zanimam za odstranitev, potrebujem + in - ter cene. Cene so okrog 250?
Napisano

Mene zanima ali preprogramiranje tudi ustavi brizganje nafte v olje, ker ga s tem redci za potrebe regeneracije.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

33112_1.png

Napisano

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

 

Tocno tocno, ampak ce regeneracij ni vec? Nafta ne izgori in? Zato ima mazda X na palcki, ce so regeneracije neuspesne ali prekinjene se zadeva kopici v olju. Torej ce vsakih 350km brizgne pa ne igori bo v karterju...

Je tako?

Zato me zanima ali preprogramiranje samo ugasne lucko ali pa naredi zadevo tako kot mora biti, drugace je lahko kriticno za masini

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@JureS, ?e sem Pelka prov razumel, potem njegov poseg pomeni nekako v smislu, da pozabi da si sploh kdaj imel DPF vgrajen in vse kar je povezano z njim. Sem pa za tehniko in fiziko totalni levak, tako da raj?i kar Simona iz prve roke vpra?ajte. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@JureS, ?e sem Pelka prov razumel, potem njegov poseg pomeni nekako v smislu, da pozabi da si sploh kdaj imel DPF vgrajen in vse kar je povezano z njim. Sem pa za tehniko in fiziko totalni levak, tako da raj?i kar Simona iz prve roke vpra?ajte. :prstgor:

 

No saj tako bi moglo bit - ne vem zato me zanima:) se leto in pol garancije pa sem Pelkotov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tocno tocno, ampak ce regeneracij ni vec? Nafta ne izgori in? Zato ima mazda X na palcki, ce so regeneracije neuspesne ali prekinjene se zadeva kopici v olju. Torej ce vsakih 350km brizgne pa ne igori bo v karterju...

Je tako?

Zato me zanima ali preprogramiranje samo ugasne lucko ali pa naredi zadevo tako kot mora biti, drugace je lahko kriticno za masini

 

Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.

Napisano

Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.

 

 

Nekaj takega si ?elim, saj zdaj spet odpiram haubo in gledam olje vsak mesec - prvi? po letu 1993, ko sem imel rusko lado.

 

Tokrat gledam, da ga ni preve? :D

Napisano

Nekaj takega si ?elim, saj zdaj spet odpiram haubo in gledam olje vsak mesec - prvi? po letu 1993, ko sem imel rusko lado.

 

Tokrat gledam, da ga ni preve? :D

 

Eno :dudek: vpra?anje.

Zakaj olje takrat narase?

Napisano

Eno :dudek: vpra?anje.

Zakaj olje takrat narase?

 

Imas ze zgoraj opisano od Bossa in mene

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eno :dudek: vpra?anje.

Zakaj olje takrat narase?

 

V bistvu pride dizel v prostor kjer je olje ....

Men je avto bolj za vozit in se ne spoznam na notranjost(lo?im dvotaktne in ?tiritaktkne motorje :D )

Boss je napisal takole

 

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

 

Napisano

Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.

 

To pa ne bo v redu.

Smisel regeneracij je zgorevanje saj v DPF. S tem, ko prepre?imo ra?unalniku, da izvaja regeneacije, se bo filter zapacal in vse bolj du?il motor. Zaradi tega bo zgorevanje v cilindru slab?e in spet se bo pojavil vi?ek nezgorelega dizla v cilindrih, ki bo delno na?el pot v olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To pa ne bo v redu.

Smisel regeneracij je zgorevanje saj v DPF. S tem, ko prepre?imo ra?unalniku, da izvaja regeneacije, se bo filter zapacal in vse bolj du?il motor. Zaradi tega bo zgorevanje v cilindru slab?e in spet se bo pojavil vi?ek nezgorelega dizla v cilindrih, ki bo delno na?el pot v olje.

 

Am sirius govora je tudi o odstranitvi filtra (komplet)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Fantje ne vem zakaj toliko besedi ?ez DPF filter. ?e je z njim te?ava pojdite h g. Simonu Pelkotu. ?e z njim ni te?av a toliko bolje. Jest ?e enkrat nisem gledaal gladine olja. Me je pa prestra?il prodajalec pri nakupu nove 6ke. Tri leta sem nenehno kontroliral lu?ko z DPF filter. Na koncu koncev sem pa zmeraj upo?teval nasvet mehanikov, ki so mi vsi svetovali voznjo pri zmerno vi?jih obratih kjer je tudi zgorevanje bolj?e. Jezi me edino to da tle DPF zgorevanje toliko pove?a porabo. Druga?e ?e ni nekih izrdnih okoli??in mora DPF filter delat kot se spodobi. Najve?krat sploh ni problem v DPF filtru ampak v senzorjih. Na uradnem servisu zelo radi menjajo vse po spisku. ?e se dobro spomnim mi je Pelko povedal da je najve?krat problem v zadnjem senzorju. Mene uraden setrvis ne vidi ve? razen za prvi redni servis ob nakupu novega avta. ?e vsak nov avto se mije pokvaril mesec ali dva pop poteku garancije. Razem Mazde seveda!

Napisano

Fantje ne vem zakaj toliko besedi ?ez DPF filter. ?e je z njim te?ava pojdite h g. Simonu Pelkotu. ?e z njim ni te?av a toliko bolje. Jest ?e enkrat nisem gledaal gladine olja. Me je pa prestra?il prodajalec pri nakupu nove 6ke. Tri leta sem nenehno kontroliral lu?ko z DPF filter. Na koncu koncev sem pa zmeraj upo?teval nasvet mehanikov, ki so mi vsi svetovali voznjo pri zmerno vi?jih obratih kjer je tudi zgorevanje bolj?e. Jezi me edino to da tle DPF zgorevanje toliko pove?a porabo. Druga?e ?e ni nekih izrdnih okoli??in mora DPF filter delat kot se spodobi. Najve?krat sploh ni problem v DPF filtru ampak v senzorjih. Na uradnem servisu zelo radi menjajo vse po spisku. ?e se dobro spomnim mi je Pelko povedal da je najve?krat problem v zadnjem senzorju. Mene uraden setrvis ne vidi ve? razen za prvi redni servis ob nakupu novega avta. ?e vsak nov avto se mije pokvaril mesec ali dva pop poteku garancije. Razem Mazde seveda!

 

vse je res kar si napisal, ampak tudi DPF filter se po toliko km zapaca do te mere da ga ni mogo?e spucati, ali pa se sesede. Prve 6 so imele probleme, dokler jim niso nadgradili software, potem je bil mir. ?e potegne? ?rto,ko se pokvari kaj ali filter ali senzorji (nekaterim se ne pokvari nikoli, odvisno od vo?enj) se ga raj?i odstrani kot zamenja.

Napisano

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

 

Ja, g. Pelko je zadevo priklopil na tester in je bilo nekaj z EGR ventilom. Omenil je, da ga je eliminiral in bilo je brezla?no...Trajalo je malo dlje, ker je vmes ena stranka nasedla na ?karpi cca 2km stran od servisa in smo ?li pomagat.

 

Kar se ti?e te?av z DPF je za prve mazde z DPF(2005, 2006), ki se jim pojavijo te te?ave najbolje vse skupaj eliminirat.

 

?e pa se loti? menjave(nepoobla??en servis) so bili stro?ki menjave filtra pri ?trajnerju 380 ?. Potem je stro?ek prve "prisilne" regeneracije in novega olja. Vse ok - ?koda je edino to, da sedaj poleg DPF lahko crkneta ?e dva senzorja in ena sonda in cena teh se menda vrti okrog 500?.

 

Tako, da se bolj spla?a odstranitev(luknanje filtra) in vse kar pa?e zraven in da? 450? in nikdar ve? DPF te?av.

Na koncu manj ?re, dizel ne te?e ve? v plac za olje in ni bojazni, da ti zariba.

 

Menda obstaja ?e neko kemi?no ?i??enje, ki pa naj ne bi bila dogoro?na re?itev.

Napisano

Ja, g. Pelko je zadevo priklopil na tester in je bilo nekaj z EGR ventilom. Omenil je, da ga je eliminiral in bilo je brezla?no...Trajalo je malo dlje, ker je vmes ena stranka nasedla na ?karpi cca 2km stran od servisa in smo ?li pomagat.

 

Kar se ti?e te?av z DPF je za prve mazde z DPF(2005, 2006), ki se jim pojavijo te te?ave najbolje vse skupaj eliminirat.

 

?e pa se loti? menjave(nepoobla??en servis) so bili stro?ki menjave filtra pri ?trajnerju 380 ?. Potem je stro?ek prve "prisilne" regeneracije in novega olja. Vse ok - ?koda je edino to, da sedaj poleg DPF lahko crkneta ?e dva senzorja in ena sonda in cena teh se menda vrti okrog 500?.

 

Tako, da se bolj spla?a odstranitev(luknanje filtra) in vse kar pa?e zraven in da? 450? in nikdar ve? DPF te?av.

Na koncu manj ?re, dizel ne te?e ve? v plac za olje in ni bojazni, da ti zariba.

 

Menda obstaja ?e neko kemi?no ?i??enje, ki pa naj ne bi bila dogoro?na re?itev.

 

no to je to :)

Napisano

no to je to :)

 

To je pa res tako! Na mojoj 6-ici sem naredil odstranitev dpf-a (preprogram i odstranitev). Od takrat so se ustavile vse te?ave, ki so obstajale z dpf. ?e se kdo zanima bom lahko poslal povezavo, kjer je vse opisano s slikami.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

To je pa res tako! Na mojoj 6-ici sem naredil odstranitev dpf-a (preprogram i odstranitev). Od takrat so se ustavile vse te?ave, ki so obstajale z dpf. ?e se kdo zanima bom lahko poslal povezavo, kjer je vse opisano s slikami.

 

bi me zelo zanimalo ?e bi poslal slike ja :cheers:
Napisano

To je vse lepo in prav. Problem bo takrat ko bodo na tehnicnem zaceli preverjati ali ima avto dpf, saje, itd..

Napisano

To je vse lepo in prav. Problem bo takrat ko bodo na tehnicnem zaceli preverjati ali ima avto dpf, saje, itd..

 

 

Ja takrat bom pa kupil golf(dvojko!)

Napisano

bi me zelo zanimalo ?e bi poslal slike ja :cheers:

 

Tukaj so slike odstranjevanje DPF-a. To me je ko?talo 400 eur. Cena vklju?uje preprogramiranje in odstranitev DPF-a in je narjen v Srbiji. Potem sam nardil chiptuning motorja.

 

Slika prikazuje DPF in katalizator. Sem moral odstraniti oba, ker je katalizator prepihan.

post-7526-1374847697_thumb.jpg

post-7526-1374847776_thumb.jpg

post-7526-1374848052_thumb.jpg

post-7526-1374848215_thumb.jpg

post-7526-1374848309_thumb.jpg

post-7526-1374848366_thumb.jpg

post-7526-1374848428_thumb.jpg

post-7526-1374848763_thumb.jpg

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Pozdravljeni.

Sem eden tistih ki ima tudi te?ave z DPF filtrom. Pred 14 dnevi, sem bil na servisu, kjer so m odpravili napako, lu?ke DPF. Opazil sem, da so mi menjali olje, kljub temu, da ni ?e ?as za redni servis.

Nivo olja je bil na sredini, v dveh tednih sem prevozil cca 1000 km. sedaj je nivo olja skoraj pri oznaki X.

Ali je to normalno.

 

Uro?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.