Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse je res, samo nekaj postov nazaj je Jures napisal da baje spu??ajo dimno zaveso..

Mednar:

Ne vem za kaj bi tla?il spet noter filter ko ga enkrat poberem dol, samo dim me skrbi, da ne bo tako o?itno.

 

Ma sej prej?nje ?estice ne kadijo, kar sem opazoval??

 

 

Jest ga nisem dal ven. Zamenjal so mi ga.

Pa sem mislil, da biom mel zdaj mir, pa so mi takoj povedali ?e za tri nevemkaj(sonde? senzorje? nekaj pa? ki stane po par 100 ?)

Napisano

Kolikor vem, se trdih delcev v izpuhu ne meri na tehnicnem... Sicer bi pogrnili vsi dizli, ki so starejsi od 10 let :) ...

Vec ali manj vsi dizli brez DPF "pokadijo", ko pohodis pedal za gas... ali pa se peljes navkreber ... Tudi prva generacije sestice je malo "pokadila" v takih pogojih... sploh ko je motor imel za sabo ze malo vec kilometrov ...

 

jah, kot vsak dizel brez filtra potem..

 

jah, kot vsak dizel brez filtra potem..

 

se pa? resno zanimam za odstranitev, potrebujem + in - ter cene. Cene so okrog 250?
Napisano

Mene zanima ali preprogramiranje tudi ustavi brizganje nafte v olje, ker ga s tem redci za potrebe regeneracije.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

33112_1.png

Napisano

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

 

Tocno tocno, ampak ce regeneracij ni vec? Nafta ne izgori in? Zato ima mazda X na palcki, ce so regeneracije neuspesne ali prekinjene se zadeva kopici v olju. Torej ce vsakih 350km brizgne pa ne igori bo v karterju...

Je tako?

Zato me zanima ali preprogramiranje samo ugasne lucko ali pa naredi zadevo tako kot mora biti, drugace je lahko kriticno za masini

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@JureS, ?e sem Pelka prov razumel, potem njegov poseg pomeni nekako v smislu, da pozabi da si sploh kdaj imel DPF vgrajen in vse kar je povezano z njim. Sem pa za tehniko in fiziko totalni levak, tako da raj?i kar Simona iz prve roke vpra?ajte. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@JureS, ?e sem Pelka prov razumel, potem njegov poseg pomeni nekako v smislu, da pozabi da si sploh kdaj imel DPF vgrajen in vse kar je povezano z njim. Sem pa za tehniko in fiziko totalni levak, tako da raj?i kar Simona iz prve roke vpra?ajte. :prstgor:

 

No saj tako bi moglo bit - ne vem zato me zanima:) se leto in pol garancije pa sem Pelkotov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tocno tocno, ampak ce regeneracij ni vec? Nafta ne izgori in? Zato ima mazda X na palcki, ce so regeneracije neuspesne ali prekinjene se zadeva kopici v olju. Torej ce vsakih 350km brizgne pa ne igori bo v karterju...

Je tako?

Zato me zanima ali preprogramiranje samo ugasne lucko ali pa naredi zadevo tako kot mora biti, drugace je lahko kriticno za masini

 

Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.

Napisano

Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.

 

 

Nekaj takega si ?elim, saj zdaj spet odpiram haubo in gledam olje vsak mesec - prvi? po letu 1993, ko sem imel rusko lado.

 

Tokrat gledam, da ga ni preve? :D

Napisano

Nekaj takega si ?elim, saj zdaj spet odpiram haubo in gledam olje vsak mesec - prvi? po letu 1993, ko sem imel rusko lado.

 

Tokrat gledam, da ga ni preve? :D

 

Eno :dudek: vpra?anje.

Zakaj olje takrat narase?

Napisano

Eno :dudek: vpra?anje.

Zakaj olje takrat narase?

 

Imas ze zgoraj opisano od Bossa in mene

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eno :dudek: vpra?anje.

Zakaj olje takrat narase?

 

V bistvu pride dizel v prostor kjer je olje ....

Men je avto bolj za vozit in se ne spoznam na notranjost(lo?im dvotaktne in ?tiritaktkne motorje :D )

Boss je napisal takole

 

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

 

Napisano

Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.

 

To pa ne bo v redu.

Smisel regeneracij je zgorevanje saj v DPF. S tem, ko prepre?imo ra?unalniku, da izvaja regeneacije, se bo filter zapacal in vse bolj du?il motor. Zaradi tega bo zgorevanje v cilindru slab?e in spet se bo pojavil vi?ek nezgorelega dizla v cilindrih, ki bo delno na?el pot v olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To pa ne bo v redu.

Smisel regeneracij je zgorevanje saj v DPF. S tem, ko prepre?imo ra?unalniku, da izvaja regeneacije, se bo filter zapacal in vse bolj du?il motor. Zaradi tega bo zgorevanje v cilindru slab?e in spet se bo pojavil vi?ek nezgorelega dizla v cilindrih, ki bo delno na?el pot v olje.

 

Am sirius govora je tudi o odstranitvi filtra (komplet)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Fantje ne vem zakaj toliko besedi ?ez DPF filter. ?e je z njim te?ava pojdite h g. Simonu Pelkotu. ?e z njim ni te?av a toliko bolje. Jest ?e enkrat nisem gledaal gladine olja. Me je pa prestra?il prodajalec pri nakupu nove 6ke. Tri leta sem nenehno kontroliral lu?ko z DPF filter. Na koncu koncev sem pa zmeraj upo?teval nasvet mehanikov, ki so mi vsi svetovali voznjo pri zmerno vi?jih obratih kjer je tudi zgorevanje bolj?e. Jezi me edino to da tle DPF zgorevanje toliko pove?a porabo. Druga?e ?e ni nekih izrdnih okoli??in mora DPF filter delat kot se spodobi. Najve?krat sploh ni problem v DPF filtru ampak v senzorjih. Na uradnem servisu zelo radi menjajo vse po spisku. ?e se dobro spomnim mi je Pelko povedal da je najve?krat problem v zadnjem senzorju. Mene uraden setrvis ne vidi ve? razen za prvi redni servis ob nakupu novega avta. ?e vsak nov avto se mije pokvaril mesec ali dva pop poteku garancije. Razem Mazde seveda!

Napisano

Fantje ne vem zakaj toliko besedi ?ez DPF filter. ?e je z njim te?ava pojdite h g. Simonu Pelkotu. ?e z njim ni te?av a toliko bolje. Jest ?e enkrat nisem gledaal gladine olja. Me je pa prestra?il prodajalec pri nakupu nove 6ke. Tri leta sem nenehno kontroliral lu?ko z DPF filter. Na koncu koncev sem pa zmeraj upo?teval nasvet mehanikov, ki so mi vsi svetovali voznjo pri zmerno vi?jih obratih kjer je tudi zgorevanje bolj?e. Jezi me edino to da tle DPF zgorevanje toliko pove?a porabo. Druga?e ?e ni nekih izrdnih okoli??in mora DPF filter delat kot se spodobi. Najve?krat sploh ni problem v DPF filtru ampak v senzorjih. Na uradnem servisu zelo radi menjajo vse po spisku. ?e se dobro spomnim mi je Pelko povedal da je najve?krat problem v zadnjem senzorju. Mene uraden setrvis ne vidi ve? razen za prvi redni servis ob nakupu novega avta. ?e vsak nov avto se mije pokvaril mesec ali dva pop poteku garancije. Razem Mazde seveda!

 

vse je res kar si napisal, ampak tudi DPF filter se po toliko km zapaca do te mere da ga ni mogo?e spucati, ali pa se sesede. Prve 6 so imele probleme, dokler jim niso nadgradili software, potem je bil mir. ?e potegne? ?rto,ko se pokvari kaj ali filter ali senzorji (nekaterim se ne pokvari nikoli, odvisno od vo?enj) se ga raj?i odstrani kot zamenja.

Napisano

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

 

Ja, g. Pelko je zadevo priklopil na tester in je bilo nekaj z EGR ventilom. Omenil je, da ga je eliminiral in bilo je brezla?no...Trajalo je malo dlje, ker je vmes ena stranka nasedla na ?karpi cca 2km stran od servisa in smo ?li pomagat.

 

Kar se ti?e te?av z DPF je za prve mazde z DPF(2005, 2006), ki se jim pojavijo te te?ave najbolje vse skupaj eliminirat.

 

?e pa se loti? menjave(nepoobla??en servis) so bili stro?ki menjave filtra pri ?trajnerju 380 ?. Potem je stro?ek prve "prisilne" regeneracije in novega olja. Vse ok - ?koda je edino to, da sedaj poleg DPF lahko crkneta ?e dva senzorja in ena sonda in cena teh se menda vrti okrog 500?.

 

Tako, da se bolj spla?a odstranitev(luknanje filtra) in vse kar pa?e zraven in da? 450? in nikdar ve? DPF te?av.

Na koncu manj ?re, dizel ne te?e ve? v plac za olje in ni bojazni, da ti zariba.

 

Menda obstaja ?e neko kemi?no ?i??enje, ki pa naj ne bi bila dogoro?na re?itev.

Napisano

Ja, g. Pelko je zadevo priklopil na tester in je bilo nekaj z EGR ventilom. Omenil je, da ga je eliminiral in bilo je brezla?no...Trajalo je malo dlje, ker je vmes ena stranka nasedla na ?karpi cca 2km stran od servisa in smo ?li pomagat.

 

Kar se ti?e te?av z DPF je za prve mazde z DPF(2005, 2006), ki se jim pojavijo te te?ave najbolje vse skupaj eliminirat.

 

?e pa se loti? menjave(nepoobla??en servis) so bili stro?ki menjave filtra pri ?trajnerju 380 ?. Potem je stro?ek prve "prisilne" regeneracije in novega olja. Vse ok - ?koda je edino to, da sedaj poleg DPF lahko crkneta ?e dva senzorja in ena sonda in cena teh se menda vrti okrog 500?.

 

Tako, da se bolj spla?a odstranitev(luknanje filtra) in vse kar pa?e zraven in da? 450? in nikdar ve? DPF te?av.

Na koncu manj ?re, dizel ne te?e ve? v plac za olje in ni bojazni, da ti zariba.

 

Menda obstaja ?e neko kemi?no ?i??enje, ki pa naj ne bi bila dogoro?na re?itev.

 

no to je to :)

Napisano

no to je to :)

 

To je pa res tako! Na mojoj 6-ici sem naredil odstranitev dpf-a (preprogram i odstranitev). Od takrat so se ustavile vse te?ave, ki so obstajale z dpf. ?e se kdo zanima bom lahko poslal povezavo, kjer je vse opisano s slikami.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

To je pa res tako! Na mojoj 6-ici sem naredil odstranitev dpf-a (preprogram i odstranitev). Od takrat so se ustavile vse te?ave, ki so obstajale z dpf. ?e se kdo zanima bom lahko poslal povezavo, kjer je vse opisano s slikami.

 

bi me zelo zanimalo ?e bi poslal slike ja :cheers:
Napisano

To je vse lepo in prav. Problem bo takrat ko bodo na tehnicnem zaceli preverjati ali ima avto dpf, saje, itd..

Napisano

To je vse lepo in prav. Problem bo takrat ko bodo na tehnicnem zaceli preverjati ali ima avto dpf, saje, itd..

 

 

Ja takrat bom pa kupil golf(dvojko!)

Napisano

bi me zelo zanimalo ?e bi poslal slike ja :cheers:

 

Tukaj so slike odstranjevanje DPF-a. To me je ko?talo 400 eur. Cena vklju?uje preprogramiranje in odstranitev DPF-a in je narjen v Srbiji. Potem sam nardil chiptuning motorja.

 

Slika prikazuje DPF in katalizator. Sem moral odstraniti oba, ker je katalizator prepihan.

post-7526-1374847697_thumb.jpg

post-7526-1374847776_thumb.jpg

post-7526-1374848052_thumb.jpg

post-7526-1374848215_thumb.jpg

post-7526-1374848309_thumb.jpg

post-7526-1374848366_thumb.jpg

post-7526-1374848428_thumb.jpg

post-7526-1374848763_thumb.jpg

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Pozdravljeni.

Sem eden tistih ki ima tudi te?ave z DPF filtrom. Pred 14 dnevi, sem bil na servisu, kjer so m odpravili napako, lu?ke DPF. Opazil sem, da so mi menjali olje, kljub temu, da ni ?e ?as za redni servis.

Nivo olja je bil na sredini, v dveh tednih sem prevozil cca 1000 km. sedaj je nivo olja skoraj pri oznaki X.

Ali je to normalno.

 

Uro?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.