Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne ?e je olje preve? onesna?eno in pride prej do X oznake na ?ipki se vklopi lu?ka!

Pri meni se je to do zdaj 1 zgodilo. Pri tem dogodku se tudi zapi?e v ra?unalnik napaka in jo lahko vedno pogleda? za nazaj s testerjem kolikokrat je pri?lo do te napake.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No men se ni 1x ampak 3x (brez olja samo service reset)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No men se ni 1x ampak 3x (brez olja samo service reset)

Ne ?tekam najbolj? kaj se ti je 3x pri?gala dpf lu?ka, nivo olja si imel pa v normalnem? ali so ti samo pozabli resetirat servis?

Kolikor sem pre?tudiral te ta DPF lu?ka enkrat opozarja na prekora?en servisni interval ki je na 20000km, drugi? pa te opozarja na napako z DPF filtrom, In napako v zvezi z onesna?enostjo motornega olja (vsaj tak sem na?el v service manualu-slika ?ipke olja).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Janti kar studiraj. Samo dve moznosti sta ali ta lucka gori ali pa utripa. Eno je napaka DPFja (in njhovih sond) drugo pa servisni interval. Avtomatsko so dali to preventivno, ker je nekak tako da je olje zaradi moznosti mesanja z nafto lahko preredko, pa ce je na F ali pa na X. Samo to. In ce ta interval ignoriras pa cetudi si menjal olje in je sveze na F bo cez nekaj casa avto sel v stand by - ker je to preventivna zascita

 

To se pa zgodi samo ce prekinjas regeneracije z ugasanjem motorja in potem nafta lahko stece v karter, predvsem na kratkih voznjah

 

Je kar nekaj fantov tu ze imeli olje na X pa se nobena lucka ni prizgala.

 

Moj primer je bil cas za servis, olje normalno, menjal, resetiral (vse lahko sam naredis) in gas dalje.

 

 

Imel sem pa tudi drugo varianto, kjer je pa DPF letel ven. Nisem bil jaz kriv, ampak prejsnji lastnik.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto je bil ravnokar na servisu tako, da mislim da to ni + dvomim, da potem ugasne ko vozis na obratih.

 

No probleme z DPF-jem mam nekje ze 3 leta tako po malem. Sicer je zmeraj problem imela zena (pac pocasna voznja):

1. Na poti na morje se ji prizge lucka in potem po voznji v 5 prestavi je ugasnila.

2. Na poti iz morja se ji prizge lucka, cez nekaj casa zacne utripat in cez nekaj casa se prizge se check engine. Takrat je pomagala prisilna regeneracija.

 

3. lansko leto na poti na jesenice, se je prizgala meni .... voznja na obratih resila problem

4, 5. na poti proti domu se prizgle (klanec dol) ... voznja na obratih ... po 3km ugasne

 

Ne vem, malo sem navelican tega DPF-ja in nenehne skrbi, kdaj se spet prizgle lucka in bodo problemi.

Napisano

Hmh, pol bi pa res znalo bit da je DPF, pri koncu svoje ?ivljenjske dobe. Je pa res smotano it na pot v skrbi da bo kaj narobe z avtom.

Opciji sta sam 2 nabava novega ali odstranitev.

Zdaj novi neorginalni je dokaj poceni, sam vpra?anje ?e pol res dela vse kot je treba, verjetno ima tudi garancijo.

Mene pr tem DPF sranju moti to da me?a nafto med olje, zato sem razmi?ljal da bi ga dal ven, drga?e mi zaenkrat ?e vredu dela, regeneracije dela na cca180-200km, edino to z nafto in oljem mi je mal mimo, zdaj po cca 6000km od zadnjega servisa mi je olje na ?ipki naraslo za cca 1cm nad oznako F.

Koliko se pa pr tebi dvigne olje na ?ipki med servisnimi intervali?

 

Aja, glede odstranitve dpfa sem se jst malo zanimal pr temu, vem za ene par bmwjasev ki so tam dali odstranit in je vredu zrihtal, odstrani dpf fizicno in softwarsko. http://www.sbs-tuning.com/index.php

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hmh, pol bi pa res znalo bit da je DPF, pri koncu svoje ?ivljenjske dobe. Je pa res smotano it na pot v skrbi da bo kaj narobe z avtom.

Opciji sta sam 2 nabava novega ali odstranitev.

Zdaj novi neorginalni je dokaj poceni, sam vpra?anje ?e pol res dela vse kot je treba, verjetno ima tudi garancijo.

Mene pr tem DPF sranju moti to da me?a nafto med olje, zato sem razmi?ljal da bi ga dal ven, drga?e mi zaenkrat ?e vredu dela, regeneracije dela na cca180-200km, edino to z nafto in oljem mi je mal mimo, zdaj po cca 6000km od zadnjega servisa mi je olje na ?ipki naraslo za cca 1cm nad oznako F.

Koliko se pa pr tebi dvigne olje na ?ipki med servisnimi intervali?

 

Aja, glede odstranitve dpfa sem se jst malo zanimal pr temu, vem za ene par bmwjasev ki so tam dali odstranit in je vredu zrihtal, odstrani dpf fizicno in softwarsko. http://www.sbs-tuning.com/index.php

Vpra?anje je, kdaj bodo tudi pri nas na tehni?nem za?eli meritve trdih delcev.

Pol bo pa ?tala in se bo kar naenkrat pove?ala prodaja dizlov.:)

 

 

Napisano

Olje preverjam tam na 3-4tedne. Zanimivo, da nazadnje se mi je tko na sredini servisnega intervala (10k km) stanje olja dvignilo za cca. 1-2cm. Na koncu preden sem peljal na servis pa je slo malo pod crtico F.

Napisano

Mogo?e ti ga je pol popilo. a drga? se ti pa ni dvigalo nad F.

Ma to s tem dpf sistemom je krneki pr mazdi, ostale znamke so to malo bolje re?ile in ni tako opaznega tega sranja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nemski avti imajo vecinoma AdBlue varianto, ali se tisto kaj bolje obnese kot Mazdine pogruntavscine? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Avto je bil ravnokar na servisu tako, da mislim da to ni + dvomim, da potem ugasne ko vozis na obratih.

 

No probleme z DPF-jem mam nekje ze 3 leta tako po malem. Sicer je zmeraj problem imela zena (pac pocasna voznja):

1. Na poti na morje se ji prizge lucka in potem po voznji v 5 prestavi je ugasnila.

2. Na poti iz morja se ji prizge lucka, cez nekaj casa zacne utripat in cez nekaj casa se prizge se check engine. Takrat je pomagala prisilna regeneracija.

 

3. lansko leto na poti na jesenice, se je prizgala meni .... voznja na obratih resila problem

4, 5. na poti proti domu se prizgle (klanec dol) ... voznja na obratih ... po 3km ugasne

 

Ne vem, malo sem navelican tega DPF-ja in nenehne skrbi, kdaj se spet prizgle lucka in bodo problemi.

Preveri raj?i injektorje ker ti eden sigurno curlja in ti posledi?no, zaradi nepravilenga izgorevanja ma?e DPF. Pri 300kkm so ?e zdreli za obnovo oz.pregled.

lp

Napisano

Nemski avti imajo vecinoma AdBlue varianto, ali se tisto kaj bolje obnese kot Mazdine pogruntavscine? :)

 

Ja pr nemcih vsaj ne me?a nafte med olje! Ker to ni glih zdravo za motor!

Imajo pa tudi nemci dolo?ene te?ave z DPFi.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No ja....tole ni ravno mazda problem. Kolega ima megana .... problemi z dpf, drugi je mel bmw-ja....problem dpf ga je odstranil. Googlas dpf problem ... najdes vse drugo kot mazda. Audi, VW, BMW, .... vsi imajo probleme z DPF/FAP.

 

@dpicul koliko pa pride obnova injektorjev?

Napisano

Nekje 400?, je dal glih en sodelavec obnovit injektorje, sicer na fordu, ampak cena za mazdo je pomoje tudi tu nekje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nemski avti imajo vecinoma AdBlue varianto, ali se tisto kaj bolje obnese kot Mazdine pogruntavscine? :)

Tule pa me?a? hru?ke in jabolka... AdBlue z DPF nima nobene veze. AdBlue je namenjen za zmanj?evanje izpusta du?ikovih oksidov (NOx) tako, da pomaga pretvorit v nenevarni du?ik in vodno paro. Dizla?i, ki imajo AdBlu imajo tudi DPF filter, ki pa je namenjen za lovljenje neizgorelega ogljika v obliki saj, ki jih naknado skurijo v samem filtru tekom regeneracije.

33112_1.png

Napisano

Vsi novi dizel avti imajo probleme z dpf... ob nepravilni vo?nji oz. uga?anju med regeneracijo. Ravno v?eraj sem se vozil z kolegom z BMW-jem in na ?rpalki je kar ugasnil avto. Pa sem ?e jaz videl oziroma sli?al po zvoku, da dela regeneracijo. To sem mu povedal, pa je skomignil z rameni in dejal, da bo ?e pozneje naredilo do konca. No sicuro.

In je priznal, da tudi njega "zafrkava"

dpf.

 

 

Napisano

Vsi novi dizel avti imajo probleme z dpf... ob nepravilni vo?nji oz. uga?anju med regeneracijo. Ravno v?eraj sem se vozil z kolegom z BMW-jem in na ?rpalki je kar ugasnil avto. Pa sem ?e jaz videl oziroma sli?al po zvoku, da dela regeneracijo. To sem mu povedal, pa je skomignil z rameni in dejal, da bo ?e pozneje naredilo do konca. No sicuro.

In je priznal, da tudi njega "zafrkava"

dpf.

Zgleda, da je prezakomplicirano leta 2018 narediti eno lu?ko, ki bi svetila kot 'regeneration active' v navodilih pa bi bil nasvet, da se takrat avta ne uga?a....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgleda, da je prezakomplicirano leta 2018 narediti eno lu?ko, ki bi svetila kot 'regeneration active' v navodilih pa bi bil nasvet, da se takrat avta ne uga?a....

?e lep?e pa bi bilo, da bi bil od?tevalnik koliko ?asa bo ?e trajala regeneracija.

33112_1.png

Napisano

Zgleda, da je prezakomplicirano leta 2018 narediti eno lu?ko, ki bi svetila kot 'regeneration active' v navodilih pa bi bil nasvet, da se takrat avta ne uga?a....

A se ne bi dalo nekako to naredit preko obd kabla. Bi enostavno pri?galo majhno Led lu?ko nekje na armaturki.

Mislim,da bi bil to kar prodajni hit.

?e lep?e pa bi bilo, da bi bil od?tevalnik koliko ?asa bo ?e trajala regeneracija.

Tudi to bi bila varianta... Oz.oboje bi bilo pa zmaga in re?itev marsikaterega problema.

 

 

Napisano

Da se to prek obdja, jst mam ustimano da mi prikazuje kdaj je aktivna regeneracija, pa koliko je zabasan DPF filter in pred koliko kilometri je bila zaklju?ena zadnja regeneracija, sicer mam ?e tudi druge podatke sam, najbolj me teli zanimajo ko se vozim.

Se pa strinjam da bi lahko to proizvajalci ?e sami naredili vsaj kako lu?ko.

 

post-5522-0-06808500-1515951629_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Verjetno gledas temp O2 senzorja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da se to prek obdja, jst mam ustimano da mi prikazuje kdaj je aktivna regeneracija, pa koliko je zabasan DPF filter in pred koliko kilometri je bila zaklju?ena zadnja regeneracija, sicer mam ?e tudi druge podatke sam, najbolj me teli zanimajo ko se vozim.

Se pa strinjam da bi lahko to proizvajalci ?e sami naredili vsaj kako lu?ko.

Samo ne vem, koliko jim je v interesu, da bi ljudje to vedeli...izredni obiski servisov, olje, novi dpf filtri... money, money, money...

 

 

Napisano

Uf, tole v Torqu je dobra ideja. Kateri podatek pa je to? Vem da obstaja ?e dodatek za torque, ki ti lahko prikazuje en vid?et preko ostalih aplikacij, in tako ni potrebno, da je ?ez cel zaslon samo  torque odprt, ampak si lahko samo nekam v en kot nastavi? zaslon?ek za ta podatek :)

Napisano

Uf, tole v Torqu je dobra ideja. Kateri podatek pa je to? Vem da obstaja ?e dodatek za torque, ki ti lahko prikazuje en vid?et preko ostalih aplikacij, in tako ni potrebno, da je ?ez cel zaslon samo  torque odprt, ampak si lahko samo nekam v en kot nastavi? zaslon?ek za ta podatek :)

jaz sem gledal temp 02 senzorja, ki je med regeneracijo narasla na u la la, nisi mogel faliti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uf, tole v Torqu je dobra ideja. Kateri podatek pa je to? Vem da obstaja ?e dodatek za torque, ki ti lahko prikazuje en vid?et preko ostalih aplikacij, in tako ni potrebno, da je ?ez cel zaslon samo torque odprt, ampak si lahko samo nekam v en kot nastavi? zaslon?ek za ta podatek :)

Nekaj tak?nega d8f4cf2ca8c9b6c3de727cc964f1e35f.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.