Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


froc

Priporočeno sporočilo

Pozdrav!

Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.

Hvala za pomo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav!

Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.

Hvala za pomo?

 

Zelo velikega je tu napisanega na to temo - uporabi iskalnik + navodila so za to, cca 10-15 min pejd na avtocesto se voziti nad 4000rpm da skuri? delce, nikakor pa se sedaj ne vozit na kratke razdalje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo kr dr?alo kot je napisal Spekter... ?im prej pojdi na servis, ker lahko uni?i? filter pol bo pa mnogo ??? ?lo v PM. Ni hec, ker ?e ga dokon?no zaba?e? je gotovo, ker se ga ne da ve? s?istit vsaj take so uradne informacije.

 

Pa ti je prej predno je za?ela utripati lu?ka le ta enakomerno gorela? ?e si jo ignoriral in ugasnil avto si ?el ćez mejo ko se filter lahko sam s?isti zato takrat ko lu?ka ?e enakomerno gori se je nujno treba tolk ?asa vozit, da le ta ugasne in se regeneracija filtra uspe?no zaklju?i.

 

Druga? je pa res to, da se izogibaj ve?im zaporednim kratkim vo?njam, ker se DPF filter ne uspe s?istit tako kot je treba. Pomagaj si s potovalnim ra?unalnikom, ki ti tekom regeneracije ka?e povi?ano porabo in takrat ve?, da se izvaja regeneracija. Ko se regeneracija zaklju?i se tudi poraba ustali na normalne vrednosti.

 

Dober indikator, da je bil avto ugasnjen sredi regeneracije je tudi kar precej glasno pokanje spodaj iz filtra saj je ta mo?no segret in ko se ohlaja kar veselo poka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo kr dr?alo kot je napisal Spekter... ?im prej pojdi na servis, ker lahko uni?i? filter pol bo pa mnogo ??? ?lo v PM. Ni hec, ker ?e ga dokon?no zaba?e? je gotovo, ker se ga ne da ve? s?istit vsaj take so uradne informacije.

 

Pa ti je prej predno je za?ela utripati lu?ka le ta enakomerno gorela? ?e si jo ignoriral in ugasnil avto si ?el ćez mejo ko se filter lahko sam s?isti zato takrat ko lu?ka ?e enakomerno gori se je nujno treba tolk ?asa vozit, da le ta ugasne in se regeneracija filtra uspe?no zaklju?i.

 

Druga? je pa res to, da se izogibaj ve?im zaporednim kratkim vo?njam, ker se DPF filter ne uspe s?istit tako kot je treba. Pomagaj si s potovalnim ra?unalnikom, ki ti tekom regeneracije ka?e povi?ano porabo in takrat ve?, da se izvaja regeneracija. Ko se regeneracija zaklju?i se tudi poraba ustali na normalne vrednosti.

 

Dober indikator, da je bil avto ugasnjen sredi regeneracije je tudi kar precej glasno pokanje spodaj iz filtra saj je ta mo?no segret in ko se ohlaja kar veselo poka.

 

lu?ka mi ni gorela..kar naenkrat mi je za?ela utripat na avtocesti...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podvprasanje - imas to mazdo dolgo?

NEdolgo nazaj je bila tu tema o mazdi 5 z resnimi problemi ki jih ni znal resiti noben servis.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odli?en znak za regeneracijo filtra je tudi precej?nje pove?anje "?tantgasa", ko stoji? na mestu (900 obratov namesto 750). Preverjeno.

 

Hja pri meni ?tantgas ni nikoli pove?an tudi med regeneracijo ne, tako da verjetno ima? ti nek poseben feature :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

hmm imam problem-danes sem z mazdo 6 nasedel ko sem hotel speljati-nasedel sem iz robnika in tako nasedel z prednjo desno gumo-z avtom ni ni? narobe da bi recimo kaj treslo volan.je pa problem ko mi je potem za?ela utripat lu?ka DPF-to se je zgodilo nekje po 10 km vo?nje.?el sem na avtocesto in vozil z obrati nad 3.800 do 4.000.prevozil sem zelo ljubljansko obvoznico in to v 3 prestavi da sem imel visoke obrate.problem pa je ker mi lu?ka no?e ugasnit-tudi po tem kar sem naredil-ali je mo?no da sem kaj zdrobil pod avtom ko sem nasedel?videti pa ni nikjer ni?!!ali se sedaj ne smem voziti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm imam problem-danes sem z mazdo 6 nasedel ko sem hotel speljati-nasedel sem iz robnika in tako nasedel z prednjo desno gumo-z avtom ni ni? narobe da bi recimo kaj treslo volan.je pa problem ko mi je potem za?ela utripat lu?ka DPF-to se je zgodilo nekje po 10 km vo?nje.?el sem na avtocesto in vozil z obrati nad 3.800 do 4.000.prevozil sem zelo ljubljansko obvoznico in to v 3 prestavi da sem imel visoke obrate.problem pa je ker mi lu?ka no?e ugasnit-tudi po tem kar sem naredil-ali je mo?no da sem kaj zdrobil pod avtom ko sem nasedel?videti pa ni nikjer ni?!!ali se sedaj ne smem voziti?

 

Lahko, da si stisnil karter in s tem posledi?no dvignil nivo olja. ?e je karter ulit aluminijast to odpade, ker bi ga zdrobil. Ponavadi so to plehnate banje, ki se jih da me?kat.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja grem jutri na servis pa da vidim kaj bo-kolk me bo to ko?talo prmejdun-hvala vam za pomo? in odgovore-vam jutri javim kako bo-mo?no upam da ni kaj takega da bo veliko evrov :blush: ?e je samo preve? olja je to ?e najmanj kar je lahko narobe :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko, da si stisnil karter in s tem posledi?no dvignil nivo olja. ?e je karter ulit aluminijast to odpade, ker bi ga zdrobil. Ponavadi so to plehnate banje, ki se jih da me?kat.

 

Sedaj je to always aluminium, pa tudi ni nijno da po?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bil sem na sevisu in mi ga je priklopil na ra?unalnik-bil je zabasan filter-sem po?akal 80 minut in je blo vse vredu-?udno,da ni blo ni? drugega ko sem nasedel na robnik,potem ko mi je za?ela utripat lu?ka-no hvala bogu da je blo sam to :bravo:

 

hvala vsem za pomo? in nasvete :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bil sem na sevisu in mi ga je priklopil na ra?unalnik-bil je zabasan filter-sem po?akal 80 minut in je blo vse vredu-?udno,da ni blo ni? drugega ko sem nasedel na robnik,potem ko mi je za?ela utripat lu?ka-no hvala bogu da je blo sam to :bravo:

 

hvala vsem za pomo? in nasvete :D

 

 

 

kok te je pa to ko?tal?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kok te je pa to ko?tal?

 

 

20 evrov-seveda je ?lo to iz 1 roke in ne prek servisa kjer bi mi sigurno nabili ceno za to storitev.in sem bil tako vesel da je bilo ?kode skoraj nić da sem mu dal 30 evrov.glede na to da bi lahko imel ogromen stro?ek.baje da tak filter stane okrog 4000 evrov :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majstori, ?e lu?ka utripa je PREVE? olja.

 

Tudi meni je lu?ka utripala...

To je pri Mazdah precej pogosto okoli 80000 km, saj se zaba?e filter, ker se regeneracije, ki trajajo cca 20 minut, prekinjajo zaradi vo?enj, ki so kraj?e... Tudi nivo olja je pred servisom vi?ji, zato senzor zazna napako.

Servis na 80 000 km in simulacija regeneracije dpf filtra, ki traja tri ure, me je stal 345 ?.

 

Lp KM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da povem ?e jz svojo izku?njo s tem vsemogo?nim filtrom. Ne spada ?ist v to temo pa vseeno. Vsake toliko kilomtrov (nam ki imamo DPF) poraba naraste za nekaj litr?kov. Takrat naj bi potekalo ?ganje saj al nekaj podobneg. No in koker sem brau na forumu je pri tem problem, da ni fajn avta takrat uga?at, ker se ne zaklju?i proces ?ganja saj. In ?e je to jovo na novo rata sranje!

Jz mam avto uvo?en iz Italije in sem po?inu, da ?e ugasnem avto pri pove?ani porabi (pri ?ganjnu saj), se mi ob naslednem zagonu takoj spet vklju?i "?ganje saj". No, danes in v?eraj sem imel res veliko kratikih mestnih vo?en in z vsakim zagonom se je ponovno vklju?ilo "?ganje". Malo prej, pa se je "?ganje" kon?no ustavilo in poraba je spet normalna.

Ne vem, ali imate vsi tako, al mam pa jz nek spe?l softwer ... :)

 

Lp, vsem U

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.