Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pribli?uje se mi servis na 120.000 km (Mazda 3, 1.6 D).

Ker je ne mislim ve? peljati na uradni servis (pa? slabe izku?nje) me zanima naslednje. V programu servisa na 120.000 km je tudi EOLYS aditiv, ki ga je potrebno dodati.

Zanima me, kje se ta 'rezervoar' nahaja in ?e morda veste, kje se ta aditiv ?e da kupiti, razen na uradnem servisu seveda. :)

 

Hvala za pomo?...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Na?el sem PAT fluid, ki se ga da kupiti tudi pri nas za ni?jo ceno kot Eolys na uradnem servisu.

Ali kdo pozna kaj ve? karakteristik tega Eolys aditiva, da bi ga lahko primerjal s PATom?

Kaj pa drugi dolivate v svoje 'traktorje'?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj).

 

Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?.

 

Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval.

 

Upam, da bo ?e komu to pomagalo.

 

Lp,

Igor

 

 

Slika

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

je od ta nove. Kje to naredim pri ta stari facelift 143 km - ista kot tvoja?

Ali lahko naredi? kak?no slikico?

 

P.S. Kje pa se te varovalke sploh nahajajo? Pri levi nogi so, ampak o?itno ne ta prave.

P.P.S. Kontakt s klju?em ali v?ig? IGNITION je namre? v?ig.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Slika

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

je od ta nove. Kje to naredim pri ta stari facelift 143 km - ista kot tvoja?

Ali lahko naredi? kak?no slikico?

 

P.S. Kje pa se te varovalke sploh nahajajo? Pri levi nogi so, ampak o?itno ne ta prave.

P.P.S. Kontakt s klju?em ali v?ig? IGNITION je namre? v?ig.

 

 

 

Varovalke so spredaj pri akomulatorju.

 

Samo kontakt in ne v?ig.

 

To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to.

 

lp

Napisano

Varovalke so spredaj pri akomulatorju.

 

Samo kontakt in ne v?ig.

 

To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to.

 

lp

 

OK, na?el. Razporeditev je malo druga?na. Zdej pa problem: konektor nima vseh pinov polnih (samo od 1 do 4), zato se pojavlja vpra?anje: ali je tudi pri tem konektorju potrebno narediti povezavo na 3. pinu?

 

Iz slik bo morda bolj jasno.

 

https://picasaweb.google.com/11808425868890...710028290217538

 

https://picasaweb.google.com/11808425868890...710038719528578

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Jst sem priklopil na 3-jem pinu. Ko bo? pristiskal pedal za gas ti bo avto odgovoril s utripanjem "spirale" na armaturki.

Lp

 

 

Uspelo je. :danzoman:

Pa ne v prvo. Ene parkrat sem proval, kabel gor, kabel dol. ?ele potem, ko je za?ela utripati "spirala", potem pa je DPF ugasnil. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

ok problem je sledeci, med voznjo se mi je kr naenkrat prizgala lucka za DPF in zacela utripat,avto je vrglo na safe mode tko da pospesuje kot da ima ene 50 konjov..

 

zdej me zanima ali naj grem kr direkt na servis? kok kj stane rocna regeneracija? da bom mal pripravljen.. ce kdo ve seveda...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Regeneracija je par litrov nafte, sam ti bodo pol verjetn ?e ole menal tist bo luxuz, razen ?e svojga prnese? sabo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Regeneracija je par litrov nafte, sam ti bodo pol verjetn ?e ole menal tist bo luxuz, razen ?e svojga prnese? sabo.

 

a to ga kr takoj menjajo? sj morm preverit kok je nivo olja ker sm preveru par dni nazaj pa je bilo kak centimeter nad F. do X je bilo se kr nekej.

www.trziskisladoled.si

Napisano

a to ga kr takoj menjajo? sj morm preverit kok je nivo olja ker sm preveru par dni nazaj pa je bilo kak centimeter nad F. do X je bilo se kr nekej.

 

Da nau? presene?en. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ce bom mogu menjat olje mas ti kj tega olja na zalogi?

 

Rufen Sie mich an! :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok problem je sledeci, med voznjo se mi je kr naenkrat prizgala lucka za DPF in zacela utripat,avto je vrglo na safe mode tko da pospesuje kot da ima ene 50 konjov..

 

zdej me zanima ali naj grem kr direkt na servis? kok kj stane rocna regeneracija? da bom mal pripravljen.. ce kdo ve seveda...

 

Si chipal????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Si chipal????

 

ja sm cipal. meritve mas pod temo predstavitve. zadevo sm resu tako ga sm dal na manual regeneracijo. so mi ga pri mocniku prek racunalnika

www.trziskisladoled.si

Napisano

ja sm cipal. meritve mas pod temo predstavitve. zadevo sm resu tako ga sm dal na manual regeneracijo. so mi ga pri mocniku prek racunalnika

 

Jaz sem te opozoril, nebi se cudil da se ti to spet zgodi......ali se kajo vec...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zadnja 2 posta ne razumem. :blink: Ali sta lahko bolj natan?na in jasna? Oz. a se da dobit zraven ?e kak?no razlago? :huh:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Seveda se da odklopit.

Potrebno je odstranit filter, ga zamenjati s cevjo in preprogramirat ra?unalnik.

?e ne preprogramira? je te?ava pri regeneraciji. Vse deluje brez te?av, samo za avtom se kadi moder dim, da kdo misle da se bo? v?gal (samo pri regeneraciji).

lp

Napisano

Seveda se da odklopit.

Potrebno je odstranit filter, ga zamenjati s cevjo in preprogramirat ra?unalnik.

?e ne preprogramira? je te?ava pri regeneraciji. Vse deluje brez te?av, samo za avtom se kadi moder dim, da kdo misle da se bo? v?gal (samo pri regeneraciji).

lp

 

To je deini problem, ker ?e tega ne naredi? gre v safe mode in pol pa se jeb...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri CSS runingu je men reku da dokler dela kot je treba naj ne brskam po tem. sj baje tudi pri nas se ga da zrihtat ampak so potem drugi problemi je treba par cevk zamenjat ker turbina dobi napacne podatke itd.

www.trziskisladoled.si

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Po prevo?enih 19.000km se je oglasil DPF - o?itno je bil resetiran 1.000km pred nakupom.

Grem probat http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

:)

reset uspe?en :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, samo mogo?e ti v 1. poskusu ne bo uspelo. Dej ve?krat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ja, samo mogo?e ti v 1. poskusu ne bo uspelo. Dej ve?krat.

 

takoj v prvo. Opazil sem da po petem pritisku pedala za?ne svetiti tuljavca predgretja preden vzame? kontakt. Neke vrste potrditev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.