gregc88 Napisano 29. november, 2020 Prijavi Napisano 29. november, 2020 (urejeno) nove peci ki precej stanejo so odlicne, da so še dobra suha drva... ni prakticno nic zakajeno... moj sosed pa vse skur v stari peči, plastiko, stare škornje...ma kar je sam da se upali, tolk špara, škoda u smeti fuknt... pol morš skoz vsak dan gledat kdaj zračiš bajto k če prsmrdi to notr ..ajej , obup Popravljeno 29. november, 2020 od gregc88 1 Citiraj
Bini Napisano 29. november, 2020 Prijavi Napisano 29. november, 2020 pred 43 minutami je gregc88 napisal: nove peci ki precej stanejo so odlicne, da so se dobra suha drva... ni prakticno nic zakajeno... moj sosed pa vse skur v stari peči, plastiko, stare škornje...ma kar je sam da se upali, tolk špara, škoda u smeti fuknt... pol morš skoz vsak dan gledat kdaj zračiš bajto k če prsmrdi to notr ..ajej , obup Pri nas je isto samo,da je še več takih sosedov..... Mogoče bo tudi za to kriv JJ. 1 Citiraj
Alex Napisano 29. november, 2020 Prijavi Napisano 29. november, 2020 pred 1 uro je Bini napisal: Pri nas je isto samo,da je še več takih sosedov..... Mogoče bo tudi za to kriv JJ. Najbrž. Tudi za sneg v sredo in morebitne avtomobilske nesreče ob tem bo kriv Janša, ker ne prepove vožnje, ko so snežne razmere na cestah. 😅 1 Citiraj
Jest Napisano 30. november, 2020 Prijavi Napisano 30. november, 2020 A je treba res v skoraj vsaki temi smetit se s politiko? 🤨🤭 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Alex Napisano 30. november, 2020 Prijavi Napisano 30. november, 2020 pred 14 minutami je Jest napisal: A je treba res v skoraj vsaki temi smetit se s politiko? 🤨🤭 Ok. Se strinjam. Samo naj se tega držijo oz. se držimo vsi. Se strinjam tudi s tem, da se vse briše vse, kar diši na politiko. Jaz s tem nimam problemov... Samo ne me vleči za jezik. 🤗 Citiraj
Jest Napisano 30. november, 2020 Prijavi Napisano 30. november, 2020 Nisem za brisanje, ce res ni nujno... Naj vsak sam poskrbi , da pise tako, kot zeli, da ga drugi vidijo in poznajo... Saj sem in tja malo heca ne skodi... ampak tole zadnje cajte pa res presega ze vse meje dobrega okusa ... 3 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Alex Napisano 30. november, 2020 Prijavi Napisano 30. november, 2020 pred 43 minutami je Jest napisal: Nisem za brisanje, ce res ni nujno... Naj vsak sam poskrbi , da pise tako, kot zeli, da ga drugi vidijo in poznajo... Saj sem in tja malo heca ne skodi... ampak tole zadnje cajte pa res presega ze vse meje dobrega okusa ... Se popolnoma strinjam... kot sem rekel, jaz sem takoj za, da nehamo pisati neumnosti o politiki. Res je šlo malo predaleč. Se bomo bolje razumeli brez tega. 😊Kar se mene tiče, ne bom več pisal o tem. 😉 1 Citiraj
Drejc01 Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Pozdravljeni če slučajno kdo pozna rešitev, imam cx5, 2012, imam problem z gorivom v olju, ko sem olje menjal sem naredil100km in že imam nivo na X , ki mi označuje da je potrebna menjava ne morem verjet ,Mazda se mi je bila všeč ampak tolko denarja pa problemov je da razmišljam o prodaji , kakšno mnenje ali nasvet hvala 1 Citiraj
ignacij Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Jp, edina prava mazda je bencinska mazda 1 1 Citiraj
luxxx7 Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 (urejeno) Si preveril, da se pri servisu res ni natočilo preveč olja in je zato na X oznaki? Najboljše, da se preko čepa na karterju izpusti toliko olja, da pade nivo na sredino merilne palice in se ponovno preveri, če je res zrasel nivo po 100km. Popravljeno 10. januar, 2021 od luxxx7 2 Citiraj
Aless Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 (urejeno) @Drejc01Huh, to pa nekaj hudo ne štima z avtom, na prvo žogo bi rekel da šobe ščijejo. Povej malo več o avtu prevoženi km?, servisi? Je pa res možno da je kak nevedni mehanik natočil do X oznake, ker to je res težko verjetno da ti po 100km nalije tolk goriva. @ignacij dej dej, a morate v vsaki temi težit s temi bencin vs dizel vojnami. Človek išče rešitev za svoj problem😉 Popravljeno 10. januar, 2021 od Aless 3 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Pozdravljeni če slučajno kdo pozna rešitev, imam cx5, 2012, imam problem z gorivom v olju, ko sem olje menjal sem naredil100km in že imam nivo na X , ki mi označuje da je potrebna menjava ne morem verjet ,Mazda se mi je bila všeč ampak tolko denarja pa problemov je da razmišljam o prodaji , kakšno mnenje ali nasvet hvala Skoraj upam stavit da tole po 100km pa skoraj da bi možno... Razen če :1. So na servisu solili preveč olja2. Ali pa imaš resno težavo recimo z injektorji, samo potem bi moral imeti porabo v višavah... Dobrodošle dodatne informacije o kilometrih, kateri lastnik si? Veliko jih kupi slabo vzdrževane, napačno vozene, potem je pa Mazda kriva.... Sent from my SM-G780F using Tapatalk 3 Citiraj
scania Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Jaz tudi menim da to nekaj ne stima skoraj nemogoce da v 100km naraste do oznake x. Ponvadi pri mestni voznji in nepazljivosti z regeneracijo pride do x po par 1000km. Drugače bi pa jaz kaplični vzorec vzel, zdaj ko je olje še sveže bo se moralo hitro videt gorivo v olju. 1 Citiraj
Aless Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 (urejeno) @scaniaJa točno, se nisem sam spomnil da lahko naredi kapljični vzorec olja pa poslika, bi se morala količina goriva v olju videt. Pri taki količini bi moral na kapljičnem vzorcu biti zunanji obroč kakih 2cm ali več. Po podatkih od nekaterih analiz olja, bi naj bila pri X oznaki na šipki kolicčina goriva že kakih 20%!!! @Drejc01lahko narediš analizo olja po kapljičnem vzorcu in bomo takoj videli ali je dejansko toliko goriva v olju ali ne. Navodila najdeš v spodnji temi https://www.mazda-si.net/topic/16514-analiza-olja-z-metodo-kapljičnega-vzorca/ Popravljeno 10. januar, 2021 od Aless 3 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 pred 40 minutami je scania napisal: Jaz tudi menim da to nekaj ne stima skoraj nemogoce da v 100km naraste do oznake x. Ponvadi pri mestni voznji in nepazljivosti z regeneracijo pride do x po par 1000km. Drugače bi pa jaz kaplični vzorec vzel, zdaj ko je olje še sveže bo se moralo hitro videt gorivo v olju. Tudi, če voziš veliko po mestu je važno, da takrat, ko ti dela regeneracijo, Avta ne ugašaš, ampak se odpelješ teh 10-15 kilometrov, da se regeneracija zaključi. To lahko spremljaš na displayu. Res je tudi, da veliko mehanikov ne ve, da je najbolje natočitinovo olje samo do polovice šipke med min in max. Tukaj je nekdo nalil do tistega X "zgoraj. Sem prepričan, da to ni bilo opravljeno na uradnem servisu. 2 Citiraj
Drejc01 Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 pred 49 minutami je Alex napisal: Tudi, če voziš veliko po mestu je važno, da takrat, ko ti dela regeneracijo, Avta ne ugašaš, ampak se odpelješ teh 10-15 kilometrov, da se regeneracija zaključi. To lahko spremljaš na displayu. Res je tudi, da veliko mehanikov ne ve, da je najbolje natočitinovo olje samo do polovice šipke med min in max. Tukaj je nekdo nalil do tistega X "zgoraj. Sem prepričan, da to ni bilo opravljeno na uradnem servisu. Hvala kje na displayu, kako veš da dela regeneracijo Citiraj
Alex Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 (urejeno) pred 3 urami je Drejc01 napisal: Hvala kje na displayu, kako veš da dela regeneracijo Imaš več indicev, da se je začela izvajati regeneracija. Samo malo je potrebno prisluhniti avtu in opazovati. Prvo, kar takoj slišiš, ko se začne regeneracija je bolj globok zvok iz avspuha. Ko recimo spustiš gas, boš slišal iz avspuha kot neko bobnenje. Poraba ti trenutno občutno naraste, ko čisto spustiš gas, poraba ne pade na 0 ampak nekje na 0,4. Ko menjaš prestavo v višjo, avto ne potegne takoj ampak se malo "vsede", ne, "skoči", ampak potegne z zamikom. Na ekranu greš na maintenance---fuel economy monitor-- in tam vidiš, da ti regeneracija dela, ko je i-loop-- not ready! Ko se regeneracija, po kakih 15-20 km konča, ti napišeI -loop ready! Ko konča z regenecijo, si jaz nastavim kilometre na B števcu na 0 in po približno 200-250 km se le-ta ponovi.Ta je seveda odvisna od načina vožnje, pri vožnji po avtocesti, se pri meni reg. dela na pribl. 250 km. Pri bolj mestni vožnji pa na vsakih 200 km. Popravljeno 10. januar, 2021 od Alex 1 Citiraj
Boss Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Pred eno uro je Alex napisal: Ko menjaš prestavo v višjo, avto ne potegne takoj ampak se malo "vsede", ne, "skoči", ampak potegne z zamikom. Tole pa prvič slišim.. Ne na tej ne na prejšnji se v sami vožnji ni poznalo praktično nič. Če ne bi bilo prikaza trenutne porabe in nekoliko drugačnega zvoka sploh ne bi vedel za regeneracijo. Alex, ne rečem, da je karkoli narobe pri tvoji, ampak dejansko to ni splošni pokazatelj. Drugače pa se pridružujem mnenju ostalih, da je tole po vsej verjetnosti menjal olje en šalabajzer, ki ne ve kaj tist X sploh pomeni in je nalival toliko časa olje, da ni prišlo do te oznake. Citiraj
Alex Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 pred 34 minutami je Boss napisal: Tole pa prvič slišim.. Ne na tej ne na prejšnji se v sami vožnji ni poznalo praktično nič. Če ne bi bilo prikaza trenutne porabe in nekoliko drugačnega zvoka sploh ne bi vedel za regeneracijo. Alex, ne rečem, da je karkoli narobe pri tvoji, ampak dejansko to ni splošni pokazatelj. Drugače pa se pridružujem mnenju ostalih, da je tole po vsej verjetnosti menjal olje en šalabajzer, ki ne ve kaj tist X sploh pomeni in je nalival toliko časa olje, da ni prišlo do te oznake. Probaj hitro menjati in daj gas. Pa mi povej, če je kaj razlike kot ponavadi. Še povsod po forumih so vozniki to opazili, da se med regeneracijo drugače obnaša. 1 Citiraj
Bini Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 pred 1 uro je Alex napisal: Imaš več indicev, da se je začela izvajati regeneracija. Samo malo je potrebno prisluhniti avtu in opazovati. Prvo, kar takoj slišiš, ko se začne regeneracija je bolj globok zvok iz avspuha. Ko recimo spustiš gas, boš slišal iz avspuha kot neko bobnenje. Poraba ti trenutno občutno naraste, ko čisto spustiš gas, poraba ne pade na 0 ampak nekje na 0,4. Ko menjaš prestavo v višjo, avto ne potegne takoj ampak se malo "vsede", ne, "skoči", ampak potegne z zamikom. Na ekranu greš na maintenance---fuel economy monitor-- in tam vidiš, da ti regeneracija dela, ko je i-loop-- not ready! Ko se regeneracija, po kakih 15-20 km konča, ti napišeI -loop ready! Ko konča z regenecijo, si jaz nastavim kilometre na B števcu na 0 in po približno 200-250 km se le-ta ponovi.Ta je seveda odvisna od načina vožnje, pri vožnji po avtocesti, se pri meni reg. dela na pribl. 250 km. Pri bolj mestni vožnji pa na vsakih 200 km. Meni na Citroenu dela podobno,dobi globok zvok in obrati so bolj leni,to občutim kakih 10 km. 1 Citiraj
Nejc1986 Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Tudi jaz na službenih avtih občutim slabšo odzivnost (malo z zamikom)+cager za temperaturo zna malo več pokazati+zna malo po zazganem smrdeti. Takrat ga ne smeš ugasniti. 2 Citiraj
Bini Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 pred 37 minutami je Nejc1986 napisal: Tudi jaz na službenih avtih občutim slabšo odzivnost (malo z zamikom)+cager za temperaturo zna malo več pokazati+zna malo po zazganem smrdeti. Takrat ga ne smeš ugasniti. Ja,ko počakam v križišču mi tudi rahlo zasmrdi v notranjost a ni hudega. Citiraj
Boss Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Seveda zasmradi, če pa žge DPF filter do 800 stopinj. Vse kar v in na ohišju filtra se začne žgat in zato imaa vonj. Najhujš je bilo takrat, ko je avto še nov in se žge tudi konzervans, kjer ga niso uspeli očistiti. Jaz ima občutek, da je takrat celo malo bolj odziven oziroma, kot da bi imel dodatne konje. 1 Citiraj
Bini Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 pred 4 minutami je Boss napisal: Seveda zasmradi, če pa žge DPF filter do 800 stopinj. Vse kar v in na ohišju filtra se začne žgat in zato imaa vonj. Najhujš je bilo takrat, ko je avto še nov in se žge tudi konzervans, kjer ga niso uspeli očistiti. Jaz ima občutek, da je takrat celo malo bolj odziven oziroma, kot da bi imel dodatne konje. Bolj mi gre po čiščenju filtra,se kar pozna. 1 Citiraj
Boss Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Je res... tik pred čiščenjem in po njem se pozna nekoliko razlike. Sicer zel omalo ampak po občutku nekaj konjev, kar je razumljivo saj delno zabasan filter pač onemogoča maksimalen pretok izpušnih plinov. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.