Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.

Hvala za pomo?

Napisano

Pozdrav!

Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.

Hvala za pomo?

 

Zelo velikega je tu napisanega na to temo - uporabi iskalnik + navodila so za to, cca 10-15 min pejd na avtocesto se voziti nad 4000rpm da skuri? delce, nikakor pa se sedaj ne vozit na kratke razdalje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e lu?ka utripa te re?i samo ?e obisk servisa. Lahko da se je filter ?e tako zapacal, da ga sam od sebe ne bo mogel ve? s?istiti. Priklop na tester in ?i??enje filtra preko ra?unalnika ponavadi re?i zadevo.

Napisano

Bo kr dr?alo kot je napisal Spekter... ?im prej pojdi na servis, ker lahko uni?i? filter pol bo pa mnogo ??? ?lo v PM. Ni hec, ker ?e ga dokon?no zaba?e? je gotovo, ker se ga ne da ve? s?istit vsaj take so uradne informacije.

 

Pa ti je prej predno je za?ela utripati lu?ka le ta enakomerno gorela? ?e si jo ignoriral in ugasnil avto si ?el ćez mejo ko se filter lahko sam s?isti zato takrat ko lu?ka ?e enakomerno gori se je nujno treba tolk ?asa vozit, da le ta ugasne in se regeneracija filtra uspe?no zaklju?i.

 

Druga? je pa res to, da se izogibaj ve?im zaporednim kratkim vo?njam, ker se DPF filter ne uspe s?istit tako kot je treba. Pomagaj si s potovalnim ra?unalnikom, ki ti tekom regeneracije ka?e povi?ano porabo in takrat ve?, da se izvaja regeneracija. Ko se regeneracija zaklju?i se tudi poraba ustali na normalne vrednosti.

 

Dober indikator, da je bil avto ugasnjen sredi regeneracije je tudi kar precej glasno pokanje spodaj iz filtra saj je ta mo?no segret in ko se ohlaja kar veselo poka.

33112_1.png

Napisano

Odli?en znak za regeneracijo filtra je tudi precej?nje pove?anje "?tantgasa", ko stoji? na mestu (900 obratov namesto 750). Preverjeno.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Bo kr dr?alo kot je napisal Spekter... ?im prej pojdi na servis, ker lahko uni?i? filter pol bo pa mnogo ??? ?lo v PM. Ni hec, ker ?e ga dokon?no zaba?e? je gotovo, ker se ga ne da ve? s?istit vsaj take so uradne informacije.

 

Pa ti je prej predno je za?ela utripati lu?ka le ta enakomerno gorela? ?e si jo ignoriral in ugasnil avto si ?el ćez mejo ko se filter lahko sam s?isti zato takrat ko lu?ka ?e enakomerno gori se je nujno treba tolk ?asa vozit, da le ta ugasne in se regeneracija filtra uspe?no zaklju?i.

 

Druga? je pa res to, da se izogibaj ve?im zaporednim kratkim vo?njam, ker se DPF filter ne uspe s?istit tako kot je treba. Pomagaj si s potovalnim ra?unalnikom, ki ti tekom regeneracije ka?e povi?ano porabo in takrat ve?, da se izvaja regeneracija. Ko se regeneracija zaklju?i se tudi poraba ustali na normalne vrednosti.

 

Dober indikator, da je bil avto ugasnjen sredi regeneracije je tudi kar precej glasno pokanje spodaj iz filtra saj je ta mo?no segret in ko se ohlaja kar veselo poka.

 

lu?ka mi ni gorela..kar naenkrat mi je za?ela utripat na avtocesti...
Napisano

Podvprasanje - imas to mazdo dolgo?

NEdolgo nazaj je bila tu tema o mazdi 5 z resnimi problemi ki jih ni znal resiti noben servis.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Odli?en znak za regeneracijo filtra je tudi precej?nje pove?anje "?tantgasa", ko stoji? na mestu (900 obratov namesto 750). Preverjeno.

 

Hja pri meni ?tantgas ni nikoli pove?an tudi med regeneracijo ne, tako da verjetno ima? ti nek poseben feature :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Pri meni se tut pove?ajo obrati. Mogo?e je to pri prej?njih ?estkah..

 

Hja sam Carr ma ta novo :huh:

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

hmm imam problem-danes sem z mazdo 6 nasedel ko sem hotel speljati-nasedel sem iz robnika in tako nasedel z prednjo desno gumo-z avtom ni ni? narobe da bi recimo kaj treslo volan.je pa problem ko mi je potem za?ela utripat lu?ka DPF-to se je zgodilo nekje po 10 km vo?nje.?el sem na avtocesto in vozil z obrati nad 3.800 do 4.000.prevozil sem zelo ljubljansko obvoznico in to v 3 prestavi da sem imel visoke obrate.problem pa je ker mi lu?ka no?e ugasnit-tudi po tem kar sem naredil-ali je mo?no da sem kaj zdrobil pod avtom ko sem nasedel?videti pa ni nikjer ni?!!ali se sedaj ne smem voziti?

Napisano

Na DPF-ju so senzorji tako, da je moćno, da si kakega po?kodoval. Nima? kej, ?im prej na servis, da ne naredi? ve?je ?kode kot je verjetnoće.

33112_1.png

Napisano

Majstori, ?e lu?ka utripa je PREVE? olja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hmm imam problem-danes sem z mazdo 6 nasedel ko sem hotel speljati-nasedel sem iz robnika in tako nasedel z prednjo desno gumo-z avtom ni ni? narobe da bi recimo kaj treslo volan.je pa problem ko mi je potem za?ela utripat lu?ka DPF-to se je zgodilo nekje po 10 km vo?nje.?el sem na avtocesto in vozil z obrati nad 3.800 do 4.000.prevozil sem zelo ljubljansko obvoznico in to v 3 prestavi da sem imel visoke obrate.problem pa je ker mi lu?ka no?e ugasnit-tudi po tem kar sem naredil-ali je mo?no da sem kaj zdrobil pod avtom ko sem nasedel?videti pa ni nikjer ni?!!ali se sedaj ne smem voziti?

 

Lahko, da si stisnil karter in s tem posledi?no dvignil nivo olja. ?e je karter ulit aluminijast to odpade, ker bi ga zdrobil. Ponavadi so to plehnate banje, ki se jih da me?kat.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

ja grem jutri na servis pa da vidim kaj bo-kolk me bo to ko?talo prmejdun-hvala vam za pomo? in odgovore-vam jutri javim kako bo-mo?no upam da ni kaj takega da bo veliko evrov :blush: ?e je samo preve? olja je to ?e najmanj kar je lahko narobe :bravo:

Napisano

Lahko, da si stisnil karter in s tem posledi?no dvignil nivo olja. ?e je karter ulit aluminijast to odpade, ker bi ga zdrobil. Ponavadi so to plehnate banje, ki se jih da me?kat.

 

Sedaj je to always aluminium, pa tudi ni nijno da po?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

bil sem na sevisu in mi ga je priklopil na ra?unalnik-bil je zabasan filter-sem po?akal 80 minut in je blo vse vredu-?udno,da ni blo ni? drugega ko sem nasedel na robnik,potem ko mi je za?ela utripat lu?ka-no hvala bogu da je blo sam to :bravo:

 

hvala vsem za pomo? in nasvete :D

Napisano

bil sem na sevisu in mi ga je priklopil na ra?unalnik-bil je zabasan filter-sem po?akal 80 minut in je blo vse vredu-?udno,da ni blo ni? drugega ko sem nasedel na robnik,potem ko mi je za?ela utripat lu?ka-no hvala bogu da je blo sam to :bravo:

 

hvala vsem za pomo? in nasvete :D

 

 

 

kok te je pa to ko?tal?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

kok te je pa to ko?tal?

 

 

20 evrov-seveda je ?lo to iz 1 roke in ne prek servisa kjer bi mi sigurno nabili ceno za to storitev.in sem bil tako vesel da je bilo ?kode skoraj nić da sem mu dal 30 evrov.glede na to da bi lahko imel ogromen stro?ek.baje da tak filter stane okrog 4000 evrov :(

Napisano

Majstori, ?e lu?ka utripa je PREVE? olja.

 

Tudi meni je lu?ka utripala...

To je pri Mazdah precej pogosto okoli 80000 km, saj se zaba?e filter, ker se regeneracije, ki trajajo cca 20 minut, prekinjajo zaradi vo?enj, ki so kraj?e... Tudi nivo olja je pred servisom vi?ji, zato senzor zazna napako.

Servis na 80 000 km in simulacija regeneracije dpf filtra, ki traja tri ure, me je stal 345 ?.

 

Lp KM

Napisano

Da povem ?e jz svojo izku?njo s tem vsemogo?nim filtrom. Ne spada ?ist v to temo pa vseeno. Vsake toliko kilomtrov (nam ki imamo DPF) poraba naraste za nekaj litr?kov. Takrat naj bi potekalo ?ganje saj al nekaj podobneg. No in koker sem brau na forumu je pri tem problem, da ni fajn avta takrat uga?at, ker se ne zaklju?i proces ?ganja saj. In ?e je to jovo na novo rata sranje!

Jz mam avto uvo?en iz Italije in sem po?inu, da ?e ugasnem avto pri pove?ani porabi (pri ?ganjnu saj), se mi ob naslednem zagonu takoj spet vklju?i "?ganje saj". No, danes in v?eraj sem imel res veliko kratikih mestnih vo?en in z vsakim zagonom se je ponovno vklju?ilo "?ganje". Malo prej, pa se je "?ganje" kon?no ustavilo in poraba je spet normalna.

Ne vem, ali imate vsi tako, al mam pa jz nek spe?l softwer ... :)

 

Lp, vsem U

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Absolutno normalno in tako je sistem mi?ljen da deluje pri takih kratkih vo?njah.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Poglej, kak je to pri sosedih lepo porihtano. Nikjer plastenke in steklenice. Če slučajno kdo v koš za smeti vrže le to, jo drug vzame ven in nese v trgovino. 7 centov je povratna embalaža. Tisti, ki želi mu je lahko to dodaten vir zaslužka. Jaz sem za to, da se uvede tako, kot je na Hrvaškem. To je MOJE mnenje. 
    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.