Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No daj, me zanima :)

 

Druga?e pa sploh ne ve? da je kaka regeneracija v temu avtu....dr. Ajvar je tudi ?e lociral DPF in vijake ki ga drzijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja? Kater avto to?

 

pi?e Exeo TDI CR 143 DPF

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Aha auto emotion :-)

 

Ma? kak displey da vidi? kdaj se regeneracija vklopi itd..Al vidi? po trenutni porabi?

Napisano

Aha auto emotion :-)

 

Ma? kak displey da vidi? kdaj se regeneracija vklopi itd..Al vidi? po trenutni porabi?

 

mogo?e da se vidi po trenutni, ampak ne bulim notri, ni? ni, samo ?e je kaj narobe je en velik rumen auspuh na barvnem matri?nem zaslonu :)

 

Je pa rekel Ajvar da je bil bel dim, ampak to zato ker sem testiral en premo?an power box, in ko sem ga odklopil je naredil ?istko :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eno pitanje.

 

Zadnji? sem bral na forumu od nem?kih wagnov nekaj v stilu: da je dobro na vsakem servisu (se pravi na?eloma 1x letno) avto z DPF filtrom ro?no spro?iti regeneracijo preko testerja.

Zakaj?

 

Zato, ker naj bi avtomatska regeneracija, ki se izvaja med vo?njo, ne zadostovala dovolj, in se naj bi s?asoma neke ?veplove obloge nabirale na ta filter.

Pri tej ro?ni regeneraciji preko testerja, pa naj bi tut te 'obloge' zgorele.

 

Spet bu?e?

 

?e so to bu?e, ne vem, so mi pa lani na rednem servisu rekli, da bo le-ta trajal pol urice ve?, ker bodo po opravljenem servisu ?e ro?no zagnali regeneracijo DPF-ja. In baje, da so ga res :).

Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Eno pitanje.

 

Zadnji? sem bral na forumu od nem?kih wagnov nekaj v stilu: da je dobro na vsakem servisu (se pravi na?eloma 1x letno) avto z DPF filtrom ro?no spro?iti regeneracijo preko testerja.

Zakaj?

 

Zato, ker naj bi avtomatska regeneracija, ki se izvaja med vo?njo, ne zadostovala dovolj, in se naj bi s?asoma neke ?veplove obloge nabirale na ta filter.

Pri tej ro?ni regeneraciji preko testerja, pa naj bi tut te 'obloge' zgorele.

 

Spet bu?e?

 

Eto sem fpra?al in je res, regeneracija je del rednega servisa in v?teto v ceni. Je pa bolj vsebovana v rednem servisu zaradi mestnih kavbojev, ki kupujejo dizla za 15km na dan, torej se jim regeneracija ne spro?i pogosto, ali pa sploh ne, dolgoproga?i niso problem.

Po drugi strani pa spro?enje ko avto ne dela baje bolje s?isti - saj gre pri nemcih baje za nizko temperaturno regeneracijo, zaradi katere uporabljajo manj ob?utljive kovine v filtru (zato tudi ne niha poraba med regeneracijo)

Poleg tega je VW predpisal redne servise na 15.000 in lastniki so s tem dodatno zavarovani.

 

Ko sem omenil mazdo, je kot iz topa dejal da je to poglavitni problem DPF filtrov - servis na 20.000, saj naj bi bilo olje ?e preredko, ker se v mazdinem sistemu me?a z nafto in pri visokih temperaturah ne opravlja ve? svoje naloge in filter se ba?e.....

 

To so mi povedali strici....

 

Na servisu sem pa bil, ker za TDI DPF pi?e da obvezno preveriti olje na 5.000 ker ga pri vpeljevanju ta ma?ina popapca vsaj 0,5L - tako pi?e, in res je bilo na min in dodal sem 0,7L. Ker pa se mi je olje zdelo popolnoma ?rno in umazano na ?ibki za 5000km sem ?el vpra?at na servis malo o tej zadevi kot fri?en navornik - takrat so mi to povedali in POHVALNO:

Veste res je malo nenavadno ?rno, ta avto je iz zaloge, stali so dogo ?asa, bomo mi samo olje zamenjali brez filtra brez stro?kov...

 

In sedaj imam novo olje zlate barve :) Dejal je ?e da je lahko notri katerokoli olje samo da ima 5W-30 in najpomembneje VW507 000 specifikacijo.

NA avtu so nalepke Repsol (zaradi WTCC sodelovanja) sami pa dajejo Castrol SLX VW Professional 507000 ?e leta in leta)

 

Upam, da ti kej odgovori

 

Kaalman - ma? ti tudi DPF v Golotu?

 

Druga?e pa za vse ki imamo VAG-COM Software lahko to naredimo takole sami :ouje:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/D...cy_Regeneration

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zelo zanimivo branje na strani 32 - TDI ima v bistvo aktivno in pasivno regeneracijo - tudi za mestne vo?nje, in to v bistvu spro?a ECU ali ro?no na servisu

 

?ak, kaj? Na VAGu lahko ti sam za?ene? regeneracijo al kaj?

 

Kako pa misli? da oni to delajo, samo kodo rabi?

SSP_350.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O?itno je VAG DPF precej bolj dodelan. A nafta se tudi kaj nabira?

 

 

JA za Mazdo rabi? tester, ne more? kr sam s kodami zagnat :-)

Napisano

O?itno je VAG DPF precej bolj dodelan. A nafta se tudi kaj nabira?

JA za Mazdo rabi? tester, ne more? kr sam s kodami zagnat :-)

 

Nafte prej zmanjka kot nabira....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:))) V olju sem mislil :) Sicer pa ja :P

 

No sej sva mislila enako - olja prej zmanjka kot kej druza...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V teh motorjih (VW) so poskrbeli za dovolj veliko porabo olja tako, da ni straha da bi ga bilo preve?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No ja 0,5L na 5000km ?e ni taka panika, je pa res da naj bi bilo to v vpeljevanju - bom poro?al.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A pol pravi? da je aktivna pa pasivna regeneracija?

 

Se pravi, ?e ga dosti na obratih vozi? se ti pasivno regenerira, ?e pa takega re?ima ni, pa se vklju?i aktivna regeneracija? :)

Napisano

A pol pravi? da je aktivna pa pasivna regeneracija?

 

Se pravi, ?e ga dosti na obratih vozi? se ti pasivno regenerira, ?e pa takega re?ima ni, pa se vklju?i aktivna regeneracija? :)

 

tako pi?e.....jaz sem anti navor osve??en....vpra?aj vrtnarja Ajvarja o bu?kah :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A pol pravi? da je aktivna pa pasivna regeneracija?

 

Se pravi, ?e ga dosti na obratih vozi? se ti pasivno regenerira, ?e pa takega re?ima ni, pa se vklju?i aktivna regeneracija? :)

 

 

bi znal bit, ker na golfu nikakor ne morem ugotovit kdaj se regeneracija izvaja - se pa precej vozim relacijsko, tako, da je verjetno to?no to kar pravi?.

33112_1.png

Napisano

Hja, klju? je o?itno v ni?ji temperaturi. Pri mazdi z normalnim re?imom o?itno ne more? priti v pasivno regeneracijo :)

 

Bottom line ... regeneracija na testerju (vsaj za mazde) potem ni obvezna, ?e se vozi? na relacije?

Napisano

Verjetno res ne, ker na?eloma tega na servisih ne delajo tekom rednega vzdr?evanja/servisov.

33112_1.png

Napisano

No ja 0,5L na 5000km ?e ni taka panika, je pa res da naj bi bilo to v vpeljevanju - bom poro?al.

 

Se umiri... tako, da od 10.000 naprej ti ne bo treba dotakat.

33112_1.png

Napisano

bi znal bit, ker na golfu nikakor ne morem ugotovit kdaj se regeneracija izvaja - se pa precej vozim relacijsko, tako, da je verjetno to?no to kar pravi?.

 

?eprav so to zelo zakomplicirali imensko, a ni aktivna med vo?njo in pasivna ko more sam sforsirat regeneracijo :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po mojem ne.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

?eprav so to zelo zakomplicirali imensko, a ni aktivna med vo?njo in pasivna ko more sam sforsirat regeneracijo :huh:

 

Pomoje je ravno obratno. Mazda ima samo aktivno recimo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, ja. Narod redko razume inflacijo pri velikih infrastrukturnih projektih. Še posebej, ko se mediji zapnejo za številke o katerih se je govorilo 10 let nazaj. Seveda se je vse pokradlo. No, nekaj se je sigurno, veliko je pa ta hudič od inflacije kriv.
    • Tole so zgodbe za tiste, ki niso nikoli razvoja videli od blizu. Zakaj misliš, da v F1 avte velikokrat z zeleno barvo na prvih testiranjih polivajo? Turbine v hidroelektrarnah so pa že 50 let nazaj delali s 95% izkoristkom, zdaj je pa pač malo bolje. Pa Rimaca sj poglej, kakšne so ga srali s simulacijami za trk. Sam trk je pa nekaj čisto drugega pokazal.   Računalnik je lahko supermočen pa na koncu še vedno smeti ven vrže, če daš smeti noter. Lahko dobiš super rezultate, pa je treba še vedno narediti interpretacijo rezutatov. Tu je pa dober in izkušen razvojni inženir vreden neskončno.   Sem pa vesel, da je tako, razmišljam zadnje čase. Sem ena izmed redkih priviligiranih branž, ki mu AI ne bo kar tako spizdil dela. 🤣 Nov projekt, prazen papir, pa stokrat po desni prehitim vsak superračunalnik. Je pa to uporabno malo kasneje ko moraš preveriti svoje ideje. Takrat se ga da pa izkoristiti za hirejše iteracije. To je ves plus vsega.
    • A ta dim ima kakšen vonj? Jaz še vedno menim, da računalnik ne zna pravilno določit kakšno mešanico zraka in goriva mora nastavit in da preveč goriva takrat, ko zakadi. Zato tudi poskok obratov. To pomeni, da kakšen snzor ne opravlja svojega dela.
    • Take rabimo, da popestrijo tale forum o e-skirojih, operacijah očes, kavi, politiki, itd. 👍      
    • Odtis ploščice najverjetneje. Tako se pozna po kakem pranju, ali pa če nese dež postrani. Razpoka bi šla skozi do roba, tu se mi zdi, da je zmanjka pri robu.   Tak rjasti rob imam tudi na Focusu. 2x pregrel ploščice, so verjetno zatrdele in rob je bil par mm preko barvan in je barvo prežgalo. Verjetno tudi zapacalo ploščice.   Na tehničnem je prijelo normalno.   Ko bojo ploščice se le zlizale, se bom odločal o novih diskih ali samo ploščicah. Potem pač nove zližejo te krajne milimetre.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.