Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kje se nahaja CR senzor n amazdi 3 1.6 d 85KW motor, toliko informacij sem ?e sli?al, da je ?e brezveze. Niti enega navadnega PB se ne da namontirat na ta avto, brez da ga pol razdre? baje :ninja: . Ma kdo res to?ne info? Hvala

Napisano

Kje se nahaja CR senzor n amazdi 3 1.6 d 85KW motor, toliko informacij sem ?e sli?al, da je ?e brezveze. Niti enega navadnega PB se ne da namontirat na ta avto, brez da ga pol razdre? baje :ninja: . Ma kdo res to?ne info? Hvala

 

?e bo? ti iskal in montiral box na CR senzor bo? klical avtovleko in pripravi veliko ????? zaservis.

 

CR KONEKTOR i??e?, in je takoj pod pokrovom motorja vendar skrit

 

In my case I removed the plastic engine cover then traced the 4 fuel pipes from the Injectors back down to the Common rail. A larger tube with 4 outputs as well as a fuel input and return pipe. It was positioned well down at the back of the 1.6 engine under the EGR cooler. To get to the connector I had to remove the Battery Box.

 

Pa pazi mogo?e je konektor za PSA ma?ine ne mazdin (?e ima? mazdin Pbox) - nisem ?e v ?ivo videl tega konektorja, ?e pa?e je ok, ?e ne potem no way

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vle?na slu?ba je ?e bila v igri :D , denar za servis ne, ker je bil avto v garanciji, pa ubistvu se je sama popravila. :vskalo: ?e se da akumulator ven, a ne bo to tudi povzro?ilo te?ave, nekateri avti slabo prena?ajo odklop z akumulatorja?

 

 

Vedno bolj me mineva do experimentiranja s tem motorjem, bo treba prodat pa kaj mo?nej?ega kupit

Napisano

Vle?na slu?ba je ?e bila v igri :D , denar za servis ne, ker je bil avto v garanciji, pa ubistvu se je sama popravila. :vskalo: ?e se da akumulator ven, a ne bo to tudi povzro?ilo te?ave, nekateri avti slabo prena?ajo odklop z akumulatorja?

Vedno bolj me mineva do experimentiranja s tem motorjem, bo treba prodat pa kaj mo?nej?ega kupit

 

Umaknit se ne pomeni odklopit

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

remove lahko pomeni tudi popolnoma umakniti, torej odklopiti, ampak pustmo to. Sam se ne mislim zajebavat s tem, ker se ne spoznam, problem je pa v tem, da ne poznam nobenga , ki bi mi garantiral, da zna namontirat PB v ta avto sramezljiv

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.