Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene pa zanima, ?e je kdo ?e opazil, da se mu tole izvaja. Gre za FL ?estko, dizelca. V manualu pi?e:

 

Injection Amount Learning Function

 

• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries

 

out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and

 

after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:

 

? Engine is idling

? Shift lever is in Neutral position

? Vehicle speed is 0 km/h

? Engine coolant temperature is between 65…95 °C

? A/C is not operating

? Accelerator pedal is not depressed

? DPF regeneration is not performed

 

• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning

function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In

addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service

intervals (refer to the workshop manual).

 

 

Gre se za to, da mi spet malce cukne na AC ko se nekaj ?asa peljem s konstantnim gasom, potem ga pa narahlo pohodi?. To sicer ni prvi?, vedno pa to uredi za par 10.000 km, u?enje ?ob na testerju.

 

?e tole prav razumem, ima mazda vgrajeno avtomatsko u?enje, ki se izvaja ob zgoraj izpolnjenih pogojih, ampak nisem ?e opazi. Kaj naj, pustim laufat doma na ?tantgasu, pa da vidmo kaj bo :-)

Napisano

Mene pa zanima, ?e je kdo ?e opazil, da se mu tole izvaja. Gre za FL ?estko, dizelca. V manualu pi?e:

 

Injection Amount Learning Function

 

• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries

 

out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and

 

after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:

 

? Engine is idling

? Shift lever is in Neutral position

? Vehicle speed is 0 km/h

? Engine coolant temperature is between 65…95 °C

? A/C is not operating

? Accelerator pedal is not depressed

? DPF regeneration is not performed

 

• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning

function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In

addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service

intervals (refer to the workshop manual).

Gre se za to, da mi spet malce cukne na AC ko se nekaj ?asa peljem s konstantnim gasom, potem ga pa narahlo pohodi?. To sicer ni prvi?, vedno pa to uredi za par 10.000 km, u?enje ?ob na testerju.

 

?e tole prav razumem, ima mazda vgrajeno avtomatsko u?enje, ki se izvaja ob zgoraj izpolnjenih pogojih, ampak nisem ?e opazi. Kaj naj, pustim laufat doma na ?tantgasu, pa da vidmo kaj bo :-)

 

aha, jst to sli?im, dejansko se spreminja zvok motorja v leru, na mestu, po pribli?no 30 sekundah, ampak ne vedno.

Napisano

Sweet :D

 

Se pravi na vsakih 3000km se tole aktivira, potem pa ?e so pogoji izpolnjeni se spro?i. ?e niso se ?aka na naslednji?. Bi bilo pa zanimivo zvedet, ?e je to res enako kot je se na WDSu naredi.

Napisano

The PCM carries out injection amount learning every 1,500 km within the first 6,000 km of driving and every 10,000 km after that

Napisano

The PCM carries out injection amount learning every 1,500 km within the first 6,000 km of driving and every 10,000 km after that

 

hm, ja sem prebral, o?itno ga ne razumem prav to?no, me moti beseda "every". Pa tudi, sem sli?im absolutno pogosteje to "u?enje :ne vem: "

Napisano

Zanimivo. Tudi sam sem ?e ve?krat opazil nek ?uden zvok ?e je motor nekaj ?asa tekel na mestu, pa do sedaj nisem imel pojma kaj bi to bilo.

Ob?asno pa opazim tudi da motor malo cuka med vo?njo pri pospe?evanju in sicer nekje okrog 1800 -2200 vrtljajev. To se dogaja le ob?asno, zgleda se res ?obe potem same po?timajo. :blink:

Napisano

Zanimivo. Tudi sam sem ?e ve?krat opazil nek ?uden zvok ?e je motor nekaj ?asa tekel na mestu, pa do sedaj nisem imel pojma kaj bi to bilo.

Ob?asno pa opazim tudi da motor malo cuka med vo?njo pri pospe?evanju in sicer nekje okrog 1800 -2200 vrtljajev. To se dogaja le ob?asno, zgleda se res ?obe potem same po?timajo. :blink:

 

To?no to se meni dogaja. Zdej pa bogsigavedi kdaj bo pretekl tistih 10000km, da se u?enje spet aktivira :blink:

 

hm, ja sem prebral, o?itno ga ne razumem prav to?no, me moti beseda "every". Pa tudi, sem sli?im absolutno pogosteje to "u?enje :ne vem: "

 

Se pravi do 6000km se aktivira vsakih 1500km, potem pa na 10000. Skoda k ne mores vidt kolk se manjka do teh internih 10000. Mogo?e v kakem skritem meniju.

 

 

A sta med tem opazla kako pove?anje obratov?

Napisano

To?no to se meni dogaja. Zdej pa bogsigavedi kdaj bo pretekl tistih 10000km, da se u?enje spet aktivira :blink:

Se pravi do 6000km se aktivira vsakih 1500km, potem pa na 10000. Skoda k ne mores vidt kolk se manjka do teh internih 10000. Mogo?e v kakem skritem meniju.

A sta med tem opazla kako pove?anje obratov?

 

Ne, jaz nisem opazil spremembe v obratih, je pa o?itna sprememba v delovanju motorja, misli? da je kaj narobe :)

Napisano

Ne, jaz nisem opazil spremembe v obratih, je pa o?itna sprememba v delovanju motorja, misli? da je kaj narobe :)

 

To?no tako.

Napisano

U?enje injektorjev lahko tud sam spro?i? roćno, brez kaker?nega koli ra?unalnika

Tule je opisano kako:

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

Pogoj je ta, da je ma?ina ogreta na delovno temperaturo.

 

Imam isti problem s tem cukanjem. Ko spro?im u?enje ?ob je potem za par tiso? kilometrov uredo.

Sem pa ?e opazil, da se mi cukanje najbolj pojavi, ?e mam notri Petrolovo nafto. Pri OMV skor ni cukanja.

Napisano

To smo ?e govorili se mi zdi, da to velja za cd140 motor ne za 143 verzijo s prej?nje ?estke.

Napisano

U?enje injektorjev lahko tud sam spro?i? roćno, brez kaker?nega koli ra?unalnika

Tule je opisano kako:

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

Pogoj je ta, da je ma?ina ogreta na delovno temperaturo.

 

Imam isti problem s tem cukanjem. Ko spro?im u?enje ?ob je potem za par tiso? kilometrov uredo.

Sem pa ?e opazil, da se mi cukanje najbolj pojavi, ?e mam notri Petrolovo nafto. Pri OMV skor ni cukanja.

 

Patric, kje je ta konektor? Na tej sliki na spodnjem linku (?isto spodaj) je to nekje na commonrailu?

 

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/...10f1800600.html

Napisano

Sem slisal od nasega mazdasa da ga je to ucenje precej drago stalo (res da na 2.2 masini....)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem slisal od nasega mazdasa da ga je to ucenje precej drago stalo (res da na 2.2 masini....)

 

Kaj pa je blo?

 

Sicer pa, naj nekdo pove ?e mu je tole uspelo na FL ?estki.

Napisano

To smo ?e govorili se mi zdi, da to velja za cd140 motor ne za 143 verzijo s prej?nje ?estke.

 

je pa verjetno tole res samo za 140 CD, niti nise bil pozoren za katero mazdo se gre :vskalo:
Napisano

Zgleda bo treba probat, tip na mazda6club forumu pravi da tut na prejsnji verziji to prime. Se prav eno ?ico, pa notr v konektor, en konc pa na ?asijo :notworth:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem probal za hec ?e enkrat, pa mi po petih minutah nekako ni uspelo. Zdej pa nevem, ali si ECU zapomni, kdaj si nazadnje to po?el oz. pri katerih kilometrih in ne omogo?a dokler ne naredi? spet xy km.

 

Ali pa je bila masa od kabla slaba. :) Sej ne vem, kam bi dal na maso, zadnji? sem na en ?rauf, v?eraj tudi pa ni prijelo. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.