Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

v?eraj sem opazil da mi pri tretji zavorni lu?i te?e voda po notranji strani ?ipe. Ko sem snel plastiko sem opazil da je na spodnji strani napita z vodo tista spu?va. Od kje bi lahko pri?la voda? Pogledal sem ?e slu?ajno pu??a cev za pranje, samo ni videti kakih po?kodb in ?e prav suha je bila.

Napisano

Evo na moji M6 2006 enako. Samo pri moji pu??a samo med vo?njo v mo?nem de?ju.

In potem ?isto po?asi polzi po zadnji ?ipi :vskalo:

Napisano

Evo na moji M6 2006 enako. Samo pri moji pu??a samo med vo?njo v mo?nem de?ju.

In potem ?isto po?asi polzi po zadnji ?ipi :vskalo:

 

no sej tudi meni pu??a med vo?njo..
Napisano

no sej tudi meni pu??a med vo?njo..

 

Meni isto pu??a. Po de?ju se v?asih pozna rosa na zadnej steklu pod lu?jo. Meni se zdi, da je tesnilo stekla na zgornjem delu malo ?udno in da te?e not pri ?ipi. Vsake tolko malo pogledam, prou posebej se mi pa ne da s tem ukvarjat.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pri do pred kratkim sorodstveni blagovni znamki Ford (Focus) je za?elo pu??ati iz strehe nad prtlja?nikom. Voda je prodirala pri oblogah zadnjih stebri?kov, 10 cm po stropom na obeh straneh. Sum je padel na zadnje lu?i, vendar tam ni pu??alo. Popokali so spoji strehe in spodnjega dela karoserije. Popravilo je opravil li?ar s tesnilno-lepilno maso in sedaj je mir.

To se ni dogajalo niti pri zastavah. Pri njih, ?e je ?e pu??alo je bilo na tesnilih ?ip in vrat, nikakor pa ne na karoseriji.

Glede na sorodstveno povezavo Forda in Mazde v prej?njih letih, je mo?no, da gre za podobno napako.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pri do pred kratkim sorodstveni blagovni znamki Ford (Focus) je za?elo pu??ati iz strehe nad prtlja?nikom. Voda je prodirala pri oblogah zadnjih stebri?kov, 10 cm po stropom na obeh straneh. Sum je padel na zadnje lu?i, vendar tam ni pu??alo. Popokali so spoji strehe in spodnjega dela karoserije. Popravilo je opravil li?ar s tesnilno-lepilno maso in sedaj je mir.

To se ni dogajalo niti pri zastavah. Pri njih, ?e je ?e pu??alo je bilo na tesnilih ?ip in vrat, nikakor pa ne na karoseriji.

Glede na sorodstveno povezavo Forda in Mazde v prej?njih letih, je mo?no, da gre za podobno napako.

 

To se je dogajalo tudi na CLIO II 5 vrat, samo ne vem ali je tudi teklo not je pa pokalo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri do pred kratkim sorodstveni blagovni znamki Ford (Focus) je za?elo pu??ati iz strehe nad prtlja?nikom. Voda je prodirala pri oblogah zadnjih stebri?kov, 10 cm po stropom na obeh straneh. Sum je padel na zadnje lu?i, vendar tam ni pu??alo. Popokali so spoji strehe in spodnjega dela karoserije. Popravilo je opravil li?ar s tesnilno-lepilno maso in sedaj je mir.

To se ni dogajalo niti pri zastavah. Pri njih, ?e je ?e pu??alo je bilo na tesnilih ?ip in vrat, nikakor pa ne na karoseriji.

Glede na sorodstveno povezavo Forda in Mazde v prej?njih letih, je mo?no, da gre za podobno napako.

 

Ne. Pri moji Mazdi pu??a med ?ipo in okvirjem vrat, ker voda te?e po notranjem delu stekla dol, oz. je tekla :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.