Skoči na vsebino

klima mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

Napisano

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

 

imas avtomatsko ali rocno?

Napisano

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

 

Pri meni avtomatska klima, kompresor se vklaplja in izklaplja ves ?as, ampak me sploh ne zanima. Avtomatika deluje odli?no.

Napisano

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

 

Pri klimi, ko hladi? kabino ventilator deluje vedno. Pri segrevanju pa nisem prepri?an.

Napisano

to vklaplanje in izklaplanje je (bedno) ampak normalno,s tem prepre?uje da nebi cevi zmrznile-nekaj takega!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.

33112_1.png

Napisano

Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.

 

JBG jim manka en kole??ek da bi to po?timal :angry:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.

 

Za krmiljenje hladilnega kroga (v avtu) ima? ve? mo?nosti. Prva je on/off sistem, druga je variabilni volumen kompresorja, tretji pa regulator tlaka. Pri doma?ih klimah se pri inverter sistemih krmili tlak s hitrostjo delovanja elektromotorja.

 

Prva mo?nost je najstarej?a in dale? najbolj preverjena. Tako ima (vsaj moja) mazda.

Druga mo?nost ima precej bolj kompliciran kompresor in krmiljenje.

Tretjo mo?nost po mojih informacijah uporablja vsaj en od EU proizvajalcev (VW).

 

Po besedah mojega sogovornika je "naj bom vesel, da imam simpl sistem, ki se prakti?no nikoli ne pokvari".

 

Zadeve se da skoraj vedno naredit zelooooooooooooo elegantne, pa so potem lahko ali:

- drage

- ob?utljive

- oboje zgoraj hkrati :)

 

Aha... pozabil napisat glede ventilatorja:

- ker je kompresor samo on/off, ni nobene potrebe, da bi reguliral obrate ventilatorja.

 

Regulacija hitrosti vrtenja pri mo?nej?ih enosmernih motorjih je draga, ker ni preprosta.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

mogo?e delovanje kompresorja!?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ma ne kompresor dela dobr

se slis glih tko ko zrak k pihhe tko za ene 2 sekunde ???

 

To ima vgrajeno zvo?no imitacijo lahkotnega zimskega vetri?ka ki se spusti iz gore Fuji, da potem ?e psihi?no bolj ?uti? to sve?o sapico. Ja,to so ti japonci. Mislijo na vse :D .

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole je nakladanje... V manj kot dveh minutah ti niti gorivo ne napolni praznega rezervoarja  ... Kje je pa čas, da zaviješ na črpalko, izstopiš iz avta, odpreš pokrovček za točenje goriva, si natakneš plastične rokavice ... in na koncu še plačilo (na Petrolu lahko sicer z pomočjo aplikcije "Na poti"... ampak tukaj itak vsi pišete, da ne tankate na Petrolu    ...    EV pa če imaš doma polnilnico, ti res vzame le ene 10 sekund, da ga vštekaš, ko se pripelješ domov ...   
    • Pred leti je za Li-ion baterije veljalo, bolj ko jih počasneje polniš, počasneje se krajša njihova življenjska doba. Prof. Vidmar z elektro fakultete je 6 let nazaj na predavanju o električnem avtu (spodaj, je pa zvočno slab posnetek) rekel v smislu, da svoje baterije (ki jo plača sam) ne misli polnit na hitrih polnilnicah.   Mazda 6e: 200 kW se polni pri napetosti 800 V ... P=U x I => I= 200.000 W/ 800 V = 250 A ... 250 A ... NORO. A je več sploh še možno?   Naša 6-ka G194 lahko z enim tankom prevozi 700 km, natankam jo v manj kot 2 minutah. Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega.    A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.   Copilot: Nova Mazda 6e se lahko polni z močjo 200 kW pri napetosti 800 V.  To omogoča hitrejše polnjenje in krajše čase polnjenja, kar je zelo priročno za uporabnike električnih vozil.   Nova Mazda 6e je opremljena z baterijo kapacitete 68,8 kWh, kar omogoča doseg do 479 km. Obstaja tudi različica Mazda 6e Long Range z baterijo kapacitete 80 kWh, ki omogoča doseg do 552 km.        
    • Hitro polnjenje je pomembno ko si na daljši poti in uporabljaš hitro polnilno infrastrukturo. Za doma je pa 11 kW čisto dovolj za dnevne potrebe večine.    Kateri nima možnosti polniti doma ali v službi dnevno nima smisla da ima el. Avto.
    • Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45  
    • Podatek je za hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC) na javnih hitrih in ultrahitrih polnilnicah... Pri izmenicnem toku (AC), ki je namenjen polnjenu doma je kolikor vem 11 kW, ce imas domaco trofazno polnilnico ...       
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.