Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo :)

 

Sem iskal po forumu pa odgovora na svoje vpra?anje nisem na?el ... se pa opravi?ujem, ?e slu?ajno ponavljam temo :)

 

Torej vpra?anje: Ko intenzivno pospe?im, recimo pri prehitevanju, ko se avto spredaj dvigne in dose?e ve? kot 2200 obratov se pojavi zvok, ki ga do zdej ni blo sli?at ... takle je, ?e so okna odprta in radio na tiho se ga komot sli?i, sicer se ga ob ugasnjenem radiu sli?i tudi v kabino pri zaprtih oknih ... Torej avto nekako za?vi?ga, kot da bi zrak prihajal nekam kjer ni prostora ... ne znam druga?e povedat :)

 

Ne ?vi?ga turbo, da ne bo pomote, avto pa to dela samo pri agresivnem pospe?evanju po ravnem, ?e pospe?ujem v hrib tega zvoka ni, prav tako ga ni na mestu ob pritisku na gas in ni ga ?e recimo v kerikoli prestavi mirno pelem v visoke obrate, torej samo pri agresivnem pospe?evanju :)

 

?e eno vpra?anje: ko dle ?asa stoji, recimo ?ez no?, se ob v?igu za sekundo vklopijo 3 rumene lu?ke, tista za zdrs koles in ?e dve, vendar ugasnejo takoj po v?igu ... Kdo ve kaj bi lahko bilo?

 

Hvala ?e v naprej za pomo? :)

Napisano

Zdravo :)

 

Sem iskal po forumu pa odgovora na svoje vpra?anje nisem na?el ... se pa opravi?ujem, ?e slu?ajno ponavljam temo :)

 

Torej vpra?anje: Ko intenzivno pospe?im, recimo pri prehitevanju, ko se avto spredaj dvigne in dose?e ve? kot 2200 obratov se pojavi zvok, ki ga do zdej ni blo sli?at ... takle je, ?e so okna odprta in radio na tiho se ga komot sli?i, sicer se ga ob ugasnjenem radiu sli?i tudi v kabino pri zaprtih oknih ... Torej avto nekako za?vi?ga, kot da bi zrak prihajal nekam kjer ni prostora ... ne znam druga?e povedat :)

 

Ne ?vi?ga turbo, da ne bo pomote, avto pa to dela samo pri agresivnem pospe?evanju po ravnem, ?e pospe?ujem v hrib tega zvoka ni, prav tako ga ni na mestu ob pritisku na gas in ni ga ?e recimo v kerikoli prestavi mirno pelem v visoke obrate, torej samo pri agresivnem pospe?evanju :)

 

?e eno vpra?anje: ko dle ?asa stoji, recimo ?ez no?, se ob v?igu za sekundo vklopijo 3 rumene lu?ke, tista za zdrs koles in ?e dve, vendar ugasnejo takoj po v?igu ... Kdo ve kaj bi lahko bilo?

 

Hvala ?e v naprej za pomo? :)

 

Kaj tebe matra sploh?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ok, kon?no sem imel ?as pelat avto k mehaniku .... ker je zvok, ki sem ga zgoraj opisal ?el iz ?viganja v ro?ljanje ... ?e vedno samo pod dolo?enimi pogoji vo?nje.

 

Torej razdrli so okrog turbine in intercoolerja, mehanik pravi da je v slabem stanju ena od cevi okrog turibne - jo je prej?nji lastnik baje ?e sam nekak popravljal in mu verjetno ni uspelo najbolj?e.

 

V ponedeljek naro?imo novo cev in vidli bomo ali bo zvok prenehal - upam da bo, ker mehanik pravi da bi sicer lahko bila v okvari turbina.

 

Zanimajo me va?e izku?nje. ?E je v kvaru turbo a ne bi potem skos spu??al zvoke in ne samo pod dolo?enimi pogoji? Vpra?am, ker sem pred mardo vozil VW 2.0 TDI in ko se je tam poslovil turbo je piskal konstantno dokler ni rekel adijo.

 

Torej zvoki, so ?e vedno prisotni samo pri intenzivnem pospe?evanju in ?e to ko se avto nekaj ?asa vozi, ko je hladen pa ne.

 

Je imel kdo ?e podoben problem?

Napisano

Napaka: na?eta cev za glavni dovod zraka - cev, ki gre iz zra?nega filtra dikret na turbino, dol?ina cca 50cm.

 

Pozna kdo koga, ki prodaja tak avto po delih?

 

Cena na poobla??encu je namre? 300?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.