DARiAN_M Napisano 10. julij, 2013 Prijavi Napisano 10. julij, 2013 Zdravo. Preden se zapeljem do Pelkota bi vas prosil za pomo?,?e kateri ve kaj. In sicer, avto je Mazda 6, 2.0 dizel l.2008, in ob zgretem (samo zgretem,ne pri hladnem) motororju nekje med 1.5 do 2.0k obratov,pa? do vklopa turbine avto cuka ob konstantnem gasu...ob pospe?evanju pa se mi zdi da posledi?no do 2k obratov slab?e potegne, kot da bi ga nekaj du?ilo. Se pa to dogaja ve?inoma v 1.,2.,3. prestavi... Olja je dosti, hladilne teko?ine tudi, tako da mislim da tesnilo glave ni krivo,vsaj to sem imel prvo na sumu. Naftni filter? ?e bi kdo kaj vedel, bi prosil za pomo? grem v petek na morje, pa da nebom osivel na poti tja in nazaj Citiraj
jures Napisano 10. julij, 2013 Prijavi Napisano 10. julij, 2013 Zdravo. Preden se zapeljem do Pelkota bi vas prosil za pomo?,?e kateri ve kaj.In sicer, avto je Mazda 6, 2.0 dizel l.2008, in ob zgretem (samo zgretem,ne pri hladnem) motororju nekje med 1.5 do 2.0k obratov,pa? do vklopa turbine avto cuka ob konstantnem gasu...ob pospe?evanju pa se mi zdi da posledi?no do 2k obratov slab?e potegne, kot da bi ga nekaj du?ilo. Se pa to dogaja ve?inoma v 1.,2.,3. prestavi...Olja je dosti, hladilne teko?ine tudi, tako da mislim da tesnilo glave ni krivo,vsaj to sem imel prvo na sumu. Naftni filter??e bi kdo kaj vedel, bi prosil za pomo? grem v petek na morje, pa da nebom osivel na poti tja in nazaj Zna biti kaka soba ali ucenje sob. Pelko ma aparature za to. Vsekakor pa preveri pred potjo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bossek Napisano 10. julij, 2013 Prijavi Napisano 10. julij, 2013 Sam imam podoben "problem". Nekako se mi zdi, da se to ne pojavlja vedno. Vsake toliko ?asa pa recimo v 3 pri 50km/h kar cukne. ?e bo? peljal k Pelkotu sporo?i kako sta re?ila, da vem a ga tudi sam obi??em. Citiraj
DARiAN_M Napisano 10. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 10. julij, 2013 Sam imam podoben "problem". Nekako se mi zdi, da se to ne pojavlja vedno. Vsake toliko ?asa pa recimo v 3 pri 50km/h kar cukne. ?e bo? peljal k Pelkotu sporo?i kako sta re?ila, da vem a ga tudi sam obi??em. To?no tako boss,v 3 pri 50km/h men cuka kar naprej ?e dr?im gas na miru...?e pospe?im nad 2k obratov je normalno hmmm.... :ne vem: :ne vem: Bom sporo?il! Citiraj
SpEkTr Napisano 10. julij, 2013 Prijavi Napisano 10. julij, 2013 Sam lahko najprej proba? tole: http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm Rabi? eno ?ico, pa mal koraj?e. ?e so ?obe ok, bo tole pomagalo. Razen, ?e ni kak senzor ali kaj podobnega fu?. Citiraj
DARiAN_M Napisano 12. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 12. julij, 2013 No tkole... S Pelkotom sem danes zmenjen da se zapeljem do njega da naredi regeneracijo DPF Filtra ker naj bi bilo to krivo za probleme ki jih imam Lp vsem skupaj Citiraj
DARiAN_M Napisano 15. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Regeneracija DPF-ja... :mi pijemoo: avto se pelje ob?utno bolje! Citiraj
Bossek Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Regeneracija DPF-ja... :mi pijemoo: avto se pelje ob?utno bolje! Khm...toj pa dobro sli?at Ko bom mel naslednji servis (na 180.000 km) bom kar k pelkotu zapeljal (ne da se mi ve? na redni servis) pa mi bo ?e to naredil Citiraj
jures Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Khm...toj pa dobro sli?at Ko bom mel naslednji servis (na 180.000 km) bom kar k pelkotu zapeljal (ne da se mi ve? na redni servis) pa mi bo ?e to naredil Ne vem kako ima mazda ampak tdiji (exeo) je imel del rednega servisa tudi rocno regeneracijo, kar je mal logicno sa na servisni interval poservisiras tudi dpf. Marsikoga bi resil s preventivo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
DARiAN_M Napisano 15. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Ne vem kako ima mazda ampak tdiji (exeo) je imel del rednega servisa tudi rocno regeneracijo, kar je mal logicno sa na servisni interval poservisiras tudi dpf. Marsikoga bi resil s preventivo To bi bilo res priporo?ljivo tudi za Mazde! Citiraj
Bossek Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Mo?no dvomim...sedaj je bil avto 2* na rednem servisu (BTC) in nikoli niso omenili (niti ni bilo nikjer zapisano), da bi naredili regeneracijo Citiraj
Boss Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Men jo tudi nikoli niso saj jih avto pridno sam dela pa je ?e dobrih 140kkm naokrog. Citiraj
Bossek Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 DARiAN_M: ?e ni skrivnost ... koliko ? pa te je pri?lo to? Citiraj
jures Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Men jo tudi nikoli niso saj jih avto pridno sam dela pa je ?e dobrih 140kkm naokrog. Saj jih je tudi on dpf mu ni svetil, gre se zato da stranki nudis maksimalen support in to da ne samo spucas dpf ampak ga tudi preveris. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Saj jih je tudi on dpf mu ni svetil, gre se zato da stranki nudis maksimalen support in to da ne samo spucas dpf ampak ga tudi preveris. Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden. Citiraj
jures Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden. od za?etka...avto mu je cukal - brez opozorila o problemih DPFja, po ro?ni regeneraciji pa ne ve?. in ne ni ista, ro?na regeneracija dr?i avto na konstantno potrebnih obratih, medtem ko med vo?njo ti odvzema? gas in ima? dosti drugih obremenitev. To vpliva na temperature tam dol, poleg teg ni 'hlajenja DPFja, ki je prisoten med vo?njo. Je pa baje adijo za akumulator..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 ?e vedno mi ni ?ist logi?no ampak naj ti bo... zdej pa hipoteti?en primer, a ?e ga dam zdele na ro?no regeneracijo, kaj se bo recimo spremenilo pri meni? Citiraj
jures Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 ?e vedno mi ni ?ist logi?no ampak naj ti bo... zdej pa hipoteti?en primer, a ?e ga dam zdele na ro?no regeneracijo, kaj se bo recimo spremenilo pri meni? hipoteti?no ti bo ?el akumulator Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Mam maj?keno ob?utek, da si se me mal privo??u... ok cool Citiraj
jures Napisano 15. julij, 2013 Prijavi Napisano 15. julij, 2013 Mam maj?keno ob?utek, da si se me mal privo??u... ok cool niti ne. mislil sem predvsem na temperaturo DPFja ki je potrebna. Sam spremljam preko OBD vhodno in izhodno temperaturo, med vo?njo ta niha za 100-200 stopinj v mestu je 250-300, da da? samo malo gas gre na 400, ko spusti? jhitro pade na 300, na avtocesti se giblje okoli 450. Med izvajanjem regeneracije pa gre preko 600C a ima probleme to temperaturo vzdr?evati. Pri ro?ni regeneraciji je temperatura konstantna Filtri trdih delcev so sedaj name??eni na skoraj vsa nova dizelska vozila. V filtru izlo?eni sajasti delci izgorijo med rednimi intervali. Optimalna regeneracija filtra trdih delcev zahteva dolo?eno raven temperature izpu?nih plinov. Pri uporabi vozil za kraj?e relacije, se ta raven temperature ve?krat ne dose?e. Posledica: Filter trdih delcev se zama?i, zmogljivost vozila se ob?utno poslab?a. V skrajnem primeru lahko pride do odpovedi delovanja vozila, kar nas privede do tega, da moramo filter zamenjati. To se lahko zgodi ?e po 20.000 prevo?enih kilometrih. Obi?ajno ?ivljenjska doba filtra trdih delcev znatno presega 100.000 kilometrov. Poleg kilometrine, kakovost goriva prav tako igra pomembno vlogo: ni?ja kot je kakovost, hitreje se filter zama?i Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iceman22 Napisano 16. julij, 2013 Prijavi Napisano 16. julij, 2013 Evo slika obd-ja med regeneracijo filtra... Citiraj www.trziskisladoled.si
DARiAN_M Napisano 16. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 16. julij, 2013 DARiAN_M: ?e ni skrivnost ... koliko ? pa te je pri?lo to? Pri Pelkotu, 20?! Problem je biu ker ni bilo nobene opozorilne lu?ke, da bi bilo kaj narobe s DPF-jem.Je bil pa ob?utek med vo?njo, sploh prve tri prestave, kot da je filter nenormalno zabasan... in avtu je dobesedno zmankovalo mo?u ob speljevanju... Tako da zadeva je sedaj re?ena z REGENERACIJO DPF-ja Citiraj
jures Napisano 16. julij, 2013 Prijavi Napisano 16. julij, 2013 Evo slika obd-ja med regeneracijo filtra... V stantgasu? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 16. julij, 2013 Prijavi Napisano 16. julij, 2013 Se pravi, tudi ce vse dela ok je fajn sprozit regeneracijo? To lahko naredimo sami doma. Jures, kako to obremeni akku? Saj motor tece.. Citiraj
iceman22 Napisano 16. julij, 2013 Prijavi Napisano 16. julij, 2013 V stantgasu? Ne, pri voznji na avtocesti... Citiraj www.trziskisladoled.si
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.