Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Preden se zapeljem do Pelkota bi vas prosil za pomo?,?e kateri ve kaj.

 

 

In sicer, avto je Mazda 6, 2.0 dizel l.2008, in ob zgretem (samo zgretem,ne pri hladnem) motororju nekje med 1.5 do 2.0k obratov,pa? do vklopa turbine avto cuka ob konstantnem gasu...ob pospe?evanju pa se mi zdi da posledi?no do 2k obratov slab?e potegne, kot da bi ga nekaj du?ilo. Se pa to dogaja ve?inoma v 1.,2.,3. prestavi...

Olja je dosti, hladilne teko?ine tudi, tako da mislim da tesnilo glave ni krivo,vsaj to sem imel prvo na sumu.

 

Naftni filter?

 

 

?e bi kdo kaj vedel, bi prosil za pomo? :) grem v petek na morje, pa da nebom osivel na poti tja in nazaj :)

mazdaklub-forum-podpis.png

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Zdravo.

 

Preden se zapeljem do Pelkota bi vas prosil za pomo?,?e kateri ve kaj.

In sicer, avto je Mazda 6, 2.0 dizel l.2008, in ob zgretem (samo zgretem,ne pri hladnem) motororju nekje med 1.5 do 2.0k obratov,pa? do vklopa turbine avto cuka ob konstantnem gasu...ob pospe?evanju pa se mi zdi da posledi?no do 2k obratov slab?e potegne, kot da bi ga nekaj du?ilo. Se pa to dogaja ve?inoma v 1.,2.,3. prestavi...

Olja je dosti, hladilne teko?ine tudi, tako da mislim da tesnilo glave ni krivo,vsaj to sem imel prvo na sumu.

 

Naftni filter?

?e bi kdo kaj vedel, bi prosil za pomo? :) grem v petek na morje, pa da nebom osivel na poti tja in nazaj :)

 

Zna biti kaka soba ali ucenje sob. Pelko ma aparature za to. Vsekakor pa preveri pred potjo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam imam podoben "problem". Nekako se mi zdi, da se to ne pojavlja vedno. Vsake toliko ?asa pa recimo v 3 pri 50km/h kar cukne.

 

?e bo? peljal k Pelkotu sporo?i kako sta re?ila, da vem a ga tudi sam obi??em.

Napisano

Sam imam podoben "problem". Nekako se mi zdi, da se to ne pojavlja vedno. Vsake toliko ?asa pa recimo v 3 pri 50km/h kar cukne.

 

?e bo? peljal k Pelkotu sporo?i kako sta re?ila, da vem a ga tudi sam obi??em.

 

To?no tako boss,v 3 pri 50km/h men cuka kar naprej ?e dr?im gas na miru...?e pospe?im nad 2k obratov je normalno :) hmmm.... :ne vem: :ne vem:

 

Bom sporo?il!

mazdaklub-forum-podpis.png

Napisano

No tkole...

 

S Pelkotom sem danes zmenjen da se zapeljem do njega da naredi regeneracijo DPF Filtra ker naj bi bilo to krivo za probleme ki jih imam :)

 

 

Lp vsem skupaj :prstgor:

mazdaklub-forum-podpis.png

Napisano

Regeneracija DPF-ja... :mi pijemoo: avto se pelje ob?utno bolje! :D

 

Khm...toj pa dobro sli?at

 

Ko bom mel naslednji servis (na 180.000 km) bom kar k pelkotu zapeljal (ne da se mi ve? na redni servis) pa mi bo ?e to naredil B)

Napisano

Khm...toj pa dobro sli?at

 

Ko bom mel naslednji servis (na 180.000 km) bom kar k pelkotu zapeljal (ne da se mi ve? na redni servis) pa mi bo ?e to naredil B)

 

Ne vem kako ima mazda ampak tdiji (exeo) je imel del rednega servisa tudi rocno regeneracijo, kar je mal logicno sa na servisni interval poservisiras tudi dpf. Marsikoga bi resil s preventivo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem kako ima mazda ampak tdiji (exeo) je imel del rednega servisa tudi rocno regeneracijo, kar je mal logicno sa na servisni interval poservisiras tudi dpf. Marsikoga bi resil s preventivo

 

To bi bilo res priporo?ljivo tudi za Mazde!

mazdaklub-forum-podpis.png

Napisano

Mo?no dvomim...sedaj je bil avto 2* na rednem servisu (BTC) in nikoli niso omenili (niti ni bilo nikjer zapisano), da bi naredili regeneracijo

Napisano

Men jo tudi nikoli niso saj jih avto pridno sam dela pa je ?e dobrih 140kkm naokrog.

33112_1.png

Napisano

Men jo tudi nikoli niso saj jih avto pridno sam dela pa je ?e dobrih 140kkm naokrog.

 

Saj jih je tudi on dpf mu ni svetil, gre se zato da stranki nudis maksimalen support in to da ne samo spucas dpf ampak ga tudi preveris.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj jih je tudi on dpf mu ni svetil, gre se zato da stranki nudis maksimalen support in to da ne samo spucas dpf ampak ga tudi preveris.

 

Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden.

33112_1.png

Napisano

Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden.

 

od za?etka...

avto mu je cukal - brez opozorila o problemih DPFja, po ro?ni regeneraciji pa ne ve?. in ne ni ista, ro?na regeneracija dr?i avto na konstantno potrebnih obratih, medtem ko med vo?njo ti odvzema? gas in ima? dosti drugih obremenitev. To vpliva na temperature tam dol, poleg teg ni 'hlajenja DPFja, ki je prisoten med vo?njo.

 

Je pa baje adijo za akumulator.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e vedno mi ni ?ist logi?no ampak naj ti bo... zdej pa hipoteti?en primer, a ?e ga dam zdele na ro?no regeneracijo, kaj se bo recimo spremenilo pri meni?

33112_1.png

Napisano

?e vedno mi ni ?ist logi?no ampak naj ti bo... zdej pa hipoteti?en primer, a ?e ga dam zdele na ro?no regeneracijo, kaj se bo recimo spremenilo pri meni?

 

hipoteti?no ti bo ?el akumulator

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mam maj?keno ob?utek, da si se me mal privo??u... ok cool :vesel:

 

niti ne. mislil sem predvsem na temperaturo DPFja ki je potrebna. Sam spremljam preko OBD vhodno in izhodno temperaturo, med vo?njo ta niha za 100-200 stopinj v mestu je 250-300, da da? samo malo gas gre na 400, ko spusti? jhitro pade na 300, na avtocesti se giblje okoli 450. Med izvajanjem regeneracije pa gre preko 600C a ima probleme to temperaturo vzdr?evati.

 

Pri ro?ni regeneraciji je temperatura konstantna

 

Filtri trdih delcev so sedaj name??eni na skoraj vsa nova dizelska vozila. V filtru izlo?eni sajasti delci izgorijo med rednimi intervali. Optimalna regeneracija filtra trdih delcev zahteva dolo?eno raven temperature izpu?nih plinov. Pri uporabi vozil za kraj?e relacije, se ta raven temperature ve?krat ne dose?e. Posledica: Filter trdih delcev se zama?i, zmogljivost vozila se ob?utno poslab?a. V skrajnem primeru lahko pride do odpovedi delovanja vozila, kar nas privede do tega, da moramo filter zamenjati. To se lahko zgodi ?e po 20.000 prevo?enih kilometrih. Obi?ajno ?ivljenjska doba filtra trdih delcev znatno presega 100.000 kilometrov. Poleg kilometrine, kakovost goriva prav tako igra pomembno vlogo: ni?ja kot je kakovost, hitreje se filter zama?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

DARiAN_M: ?e ni skrivnost ... koliko ? pa te je pri?lo to?

 

Pri Pelkotu, 20?! :cheers:

 

Problem je biu ker ni bilo nobene opozorilne lu?ke, da bi bilo kaj narobe s DPF-jem.Je bil pa ob?utek med vo?njo, sploh prve tri prestave, kot da je filter nenormalno zabasan... :angry: in avtu je dobesedno zmankovalo mo?u ob speljevanju...

 

Tako da zadeva je sedaj re?ena z REGENERACIJO DPF-ja :notworth::notworth:

mazdaklub-forum-podpis.png

Napisano

Evo slika obd-ja med regeneracijo filtra...

post-1307-1373952767_thumb.png

 

V stantgasu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se pravi, tudi ce vse dela ok je fajn sprozit regeneracijo? To lahko naredimo sami doma.

 

Jures, kako to obremeni akku? Saj motor tece..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Primorci smo dobili Prekmursko Nogavico.
    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.