Skoči na vsebino

Mazda 6 cuka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Se pravi, tudi ce vse dela ok je fajn sprozit regeneracijo? To lahko naredimo sami doma.

 

Jures, kako to obremeni akku? Saj motor tece..

 

.

ne poznam postopka v detajle ampak re?eno mi je bilo. Postopek ni isti kot med vo?njo saj zahteva dolo?eno ?tevilo obratov da se filter segreje na vsaj 600C, medtem ko med vo?njo dela regeneracijo v vseh pogojih.

 

Pa ta ?lovek, ki se ukvarja le s tem mi je ?e dejal da OBVEZNO po prisilni regeneraciji menjati olje, saj se pregreje in zelo mo?no zme?a z nafto. To zato, ker je to edini na?in da pri prisilni regeneraciji dose?e? ?eljeno temperaturo in tlak DPFja

 

Pero - the expert

http://tekat.si/storitve/regeneracija_dpf_filtrov/

 

Priporo?am branje PDFja!! Dosti pi?e o razliki aktivne in pasivne regeneracije.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

tukaj pi?e da prvo naj bi menjal olje, in potem postopki naprej.

V?eraj sem naredil ro?no regeneracijo in potem ?e kalibriral injektorje. Je razlika, je bolj tih ne cuka in bolj konstantno vle?e. V zadnje je to naredil Pelko cca 35000km nazaj.

Regeneracija mi je trajala cca 30 min, avto dr?i na cca 1800 obratih, vmes se spreminja zvok motorja, sklepam da spreminja vbrizg. Po moje je tudi bolj optimalna ro?na regeneracija.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bom tudi jaz naredil. A olje potem nisi zamenjal?

 

6. This process can take up to 60 min and is very hard on the battery.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prebral PDF in opazil, da omenja neko avstrijsko podjetje, ki ponuja ?istilo za DPF.

 

Verjetno je mislil na Liqui Moly pa ?e se ne motim je to nem?ko podjetje.

 

Druga?e mi pa ni jasno zakaj naj bi se olje pregrelo saj je povi?ana temperatura le v izpu?nih plinih kar na?eloma na samo olje ne bi smelo vplivati :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

Se mi zdi, da je moja Mazda za?ela mal cukat. Sploh nevem kako to?no opisat... menjavo v prestavo se ?uti rahlo pocukanje. Pa ne na tak na?in, ker prepo?asi menjam... :)

 

Kak?ne ideje....

 

Gre za dizla 2.2

Ej...lp je bil narejen zadnji servis???? Lahko je dosti stvari tu.filter nafte..slaba nafta injektorji....?e ne bo treba do mojstra dr.Pelkota...lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cukanje pri prestavljanju lahko povzroca drseca sklopka... Seveda sedaj vprasanje za kako cukanje gre.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se vozi? skos s klimo? Pribli?no na vsakih 10kkm se spro?i samodejno nastavljanje injektorjev ampak le takrat, ko avto stoji, motor je pri?gan, klima pa ne deluje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se vozi? skos s klimo? Pribli?no na vsakih 10kkm se spro?i samodejno nastavljanje injektorjev ampak le takrat, ko avto stoji, motor je pri?gan, klima pa ne deluje.

Kako pa se to slisi ? Kot da bi se kompresor zalaufal?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poskusi jo izklopit, pa laufat avto v prostem teku na mestu nekje 5 minut. Program za u?enje ?ob bi se moral spro?it in jih ponovno kalibrirat. ?e ne bo ?lo ti naj pa to naredijo na servisu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poskusi jo izklopit, pa laufat avto v prostem teku na mestu nekje 5 minut. Program za u?enje ?ob bi se moral spro?it in jih ponovno kalibrirat. ?e ne bo ?lo ti naj pa to naredijo na servisu.

Hvala.Kako pa vem al sm uspe?na al ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stvar je kar ob?utljiva, mora biti segret, spet pa ne sme biti preve?. Ne mislim na temperaturo vode ali olja, mislim da meri ?e neko temperaturo goriva, in ?e je ta vi?ja od 60 stopinj se mi zdi, ne more? tega zagnati. In, ?e to ne dela? preko forscana, potem niti ne ve? kaj mu fali.

 

Recimo, pride? domov, ugasne? avto, pride? ?ez 10 minut nazaj to narest..jok brate...bo moral avto nekaj ?asa laufat, da se temperatura znormalizira, potem pa gre. Zato sem omenil, da je la?je s forscanom. 

 

Al pa ?e se pripelje? domov, pa samo v ler vr?e? in potem bodisi ro?no za?ene?, ali pa pa? ?aka?...samo glede tega ?akanja nisem ravno optimist :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.