Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  je SpEkTr napisal:

Se pravi, tudi ce vse dela ok je fajn sprozit regeneracijo? To lahko naredimo sami doma.

 

Jures, kako to obremeni akku? Saj motor tece..

 

.

ne poznam postopka v detajle ampak re?eno mi je bilo. Postopek ni isti kot med vo?njo saj zahteva dolo?eno ?tevilo obratov da se filter segreje na vsaj 600C, medtem ko med vo?njo dela regeneracijo v vseh pogojih.

 

Pa ta ?lovek, ki se ukvarja le s tem mi je ?e dejal da OBVEZNO po prisilni regeneraciji menjati olje, saj se pregreje in zelo mo?no zme?a z nafto. To zato, ker je to edini na?in da pri prisilni regeneraciji dose?e? ?eljeno temperaturo in tlak DPFja

 

Pero - the expert

http://tekat.si/storitve/regeneracija_dpf_filtrov/

 

Priporo?am branje PDFja!! Dosti pi?e o razliki aktivne in pasivne regeneracije.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

To sem bral ja. :-)

Ne govoril si nekaj o akumulatorju. Jaz bom pred naslednjim servisom doma sprozil prisilno, pa da vdimo kaj bo. Mi je pa jasno da ta med voznjo in prisilna nista ?isto enaki ja.

Napisano

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

tukaj pi?e da prvo naj bi menjal olje, in potem postopki naprej.

V?eraj sem naredil ro?no regeneracijo in potem ?e kalibriral injektorje. Je razlika, je bolj tih ne cuka in bolj konstantno vle?e. V zadnje je to naredil Pelko cca 35000km nazaj.

Regeneracija mi je trajala cca 30 min, avto dr?i na cca 1800 obratih, vmes se spreminja zvok motorja, sklepam da spreminja vbrizg. Po moje je tudi bolj optimalna ro?na regeneracija.

Napisano
  je SpEkTr napisal:

To bom tudi jaz naredil. A olje potem nisi zamenjal?

 

6. This process can take up to 60 min and is very hard on the battery.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

6. This process can take up to 60 min and is very hard on the battery.

 

Baterija je zaenkrat ?e original, po 6 letih in 175000km :party0035: Se ne smem preve? hvalit, ker mi lahko jutre odpove.
Napisano

Prebral PDF in opazil, da omenja neko avstrijsko podjetje, ki ponuja ?istilo za DPF.

 

Verjetno je mislil na Liqui Moly pa ?e se ne motim je to nem?ko podjetje.

 

Druga?e mi pa ni jasno zakaj naj bi se olje pregrelo saj je povi?ana temperatura le v izpu?nih plinih kar na?eloma na samo olje ne bi smelo vplivati :ne vem:

33112_1.png

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Se mi zdi, da je moja Mazda za?ela mal cukat. Sploh nevem kako to?no opisat... menjavo v prestavo se ?uti rahlo pocukanje. Pa ne na tak na?in, ker prepo?asi menjam... :)

 

Kak?ne ideje....

 

Gre za dizla 2.2

Napisano
  dne 3. 8. 2016 ob 17:59 je Katjaa napisal:

Se mi zdi, da je moja Mazda za?ela mal cukat. Sploh nevem kako to?no opisat... menjavo v prestavo se ?uti rahlo pocukanje. Pa ne na tak na?in, ker prepo?asi menjam... :)

 

Kak?ne ideje....

 

Gre za dizla 2.2

Ej...lp je bil narejen zadnji servis???? Lahko je dosti stvari tu.filter nafte..slaba nafta injektorji....?e ne bo treba do mojstra dr.Pelkota...lp
Napisano
  dne 3. 8. 2016 ob 18:14 je Gelipter napisal:

Ej...lp je bil narejen zadnji servis???? Lahko je dosti stvari tu.filter nafte..slaba nafta injektorji....?e ne bo treba do mojstra dr.Pelkota...lp

Servise delamo po reguli:)

Napisano

Cukanje pri prestavljanju lahko povzroca drseca sklopka... Seveda sedaj vprasanje za kako cukanje gre.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 3. 8. 2016 ob 19:04 je jures napisal:

Cukanje pri prestavljanju lahko povzroca drseca sklopka... Seveda sedaj vprasanje za kako cukanje gre.

Nevem, ?e je sklopka...me zanima, ?e bi to sploh opazil vsak. Zgleda, da bo naslednji servis pred?asno

Napisano

A se vozi? skos s klimo? Pribli?no na vsakih 10kkm se spro?i samodejno nastavljanje injektorjev ampak le takrat, ko avto stoji, motor je pri?gan, klima pa ne deluje.

33112_1.png

Napisano
  dne 3. 8. 2016 ob 20:53 je Boss napisal:

A se vozi? skos s klimo? Pribli?no na vsakih 10kkm se spro?i samodejno nastavljanje injektorjev ampak le takrat, ko avto stoji, motor je pri?gan, klima pa ne deluje.

Kako pa se to slisi ? Kot da bi se kompresor zalaufal?

Napisano

Poskusi jo izklopit, pa laufat avto v prostem teku na mestu nekje 5 minut. Program za u?enje ?ob bi se moral spro?it in jih ponovno kalibrirat. ?e ne bo ?lo ti naj pa to naredijo na servisu.

33112_1.png

Napisano
  dne 4. 8. 2016 ob 11:46 je markym napisal:

Kako pa se spro?i to u?enje?

 

http://www.mazda-si.net/topic/10955-samodejno-u?enje-injektorjev-za-dizle

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 4. 8. 2016 ob 10:32 je Boss napisal:

Poskusi jo izklopit, pa laufat avto v prostem teku na mestu nekje 5 minut. Program za u?enje ?ob bi se moral spro?it in jih ponovno kalibrirat. ?e ne bo ?lo ti naj pa to naredijo na servisu.

Hvala.Kako pa vem al sm uspe?na al ne?

Napisano

Ja, sej lih to je fora, da ne bo? vedela. Poleg tega, morajo biti izpolnjeni nekateri pogoji, zato je bolje ?e ro?no to izvede? oz. preko programa forscan.

Napisano
  dne 4. 8. 2016 ob 12:04 je SpEkTr napisal:

Ja, sej lih to je fora, da ne bo? vedela. Poleg tega, morajo biti izpolnjeni nekateri pogoji, zato je bolje ?e ro?no to izvede? oz. preko programa forscan.

Ok.Probala bom to narest.A je vseeno al je segret motor al ne?

Napisano

Stvar je kar ob?utljiva, mora biti segret, spet pa ne sme biti preve?. Ne mislim na temperaturo vode ali olja, mislim da meri ?e neko temperaturo goriva, in ?e je ta vi?ja od 60 stopinj se mi zdi, ne more? tega zagnati. In, ?e to ne dela? preko forscana, potem niti ne ve? kaj mu fali.

 

Recimo, pride? domov, ugasne? avto, pride? ?ez 10 minut nazaj to narest..jok brate...bo moral avto nekaj ?asa laufat, da se temperatura znormalizira, potem pa gre. Zato sem omenil, da je la?je s forscanom. 

 

Al pa ?e se pripelje? domov, pa samo v ler vr?e? in potem bodisi ro?no za?ene?, ali pa pa? ?aka?...samo glede tega ?akanja nisem ravno optimist :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pilot Alpin 5 so leta v vsamem vrhu, se pa jim je lansko zimo približal Pirelli PZero Winter II (čisto nova lani).   Na sploh opažam zadnji 2 leti, da je Pirelli naredil nori skok in je čisto ob "Miškah" 😉, cena pa nižja.   Pilot Alpin 5 SUV dobiš. Cene pa nisem gledal.
    • Lepo je šlo skupaj. Se mi ne zdi, da je debeleje kot čipi. Pa tudi lotani kontakti na staro baterijo so nekaj prostora vzeli.   Namočil sem nogice v pasto in uporabil 95% stari lot. Edino levi strani sem ga moral malo dodat.   Kupim Isopropanol on očistim. Hvala za to informacijo. Bom še ostale Super Nintendo igrce očistil. Tam sem celo moral včasih ta nosilec malo odbrusit.
    • To pa je gorivo za politike in kregat narod. Menda je JJ v prejšnjem mandatu podelil 7 takih dodatkov-penzij, Golob v tekočem 8.   Če bi mene kdo vprašal, bi jaz vse te dodatke ukinil. Dober umetnik je dobil nagrado, je cenjen, in to je to. Podobno bi naredil z ostalimi dodatki za razne državne "zaslužnosti", ki so jih morda nekateri zaslužili, dosti je pa tudi takih, ki si jih niso, ampak so bili zraven ... plačujemo jih davkoplačevalci. Teh stvari (žrtvovanje za državo) se ne dela za denar, za morebitne dodatke, ali pa enostavno jaz zadev ne razumem?
    • Proti kakšni AT ali DE so naše AC kar zelo zelo dobre....(sem imel možnost primerjave ravno 14.dni nazaj na poti v Munchen....)
    • Tukaj se kar strinjam. Na naših avtocestah je, poleg gneče in zastojev seveda, asfalt kar dobro narejen in so avtoceste precej gladke, tako, da lahko kar kvalitetno precej hitro voziš po njih. Ko ni gneče in zastojev, seveda. 🤗
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.