Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se pravi, tudi ce vse dela ok je fajn sprozit regeneracijo? To lahko naredimo sami doma.

 

Jures, kako to obremeni akku? Saj motor tece..

 

.

ne poznam postopka v detajle ampak re?eno mi je bilo. Postopek ni isti kot med vo?njo saj zahteva dolo?eno ?tevilo obratov da se filter segreje na vsaj 600C, medtem ko med vo?njo dela regeneracijo v vseh pogojih.

 

Pa ta ?lovek, ki se ukvarja le s tem mi je ?e dejal da OBVEZNO po prisilni regeneraciji menjati olje, saj se pregreje in zelo mo?no zme?a z nafto. To zato, ker je to edini na?in da pri prisilni regeneraciji dose?e? ?eljeno temperaturo in tlak DPFja

 

Pero - the expert

http://tekat.si/storitve/regeneracija_dpf_filtrov/

 

Priporo?am branje PDFja!! Dosti pi?e o razliki aktivne in pasivne regeneracije.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

To sem bral ja. :-)

Ne govoril si nekaj o akumulatorju. Jaz bom pred naslednjim servisom doma sprozil prisilno, pa da vdimo kaj bo. Mi je pa jasno da ta med voznjo in prisilna nista ?isto enaki ja.

Napisano

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

tukaj pi?e da prvo naj bi menjal olje, in potem postopki naprej.

V?eraj sem naredil ro?no regeneracijo in potem ?e kalibriral injektorje. Je razlika, je bolj tih ne cuka in bolj konstantno vle?e. V zadnje je to naredil Pelko cca 35000km nazaj.

Regeneracija mi je trajala cca 30 min, avto dr?i na cca 1800 obratih, vmes se spreminja zvok motorja, sklepam da spreminja vbrizg. Po moje je tudi bolj optimalna ro?na regeneracija.

Napisano

To bom tudi jaz naredil. A olje potem nisi zamenjal?

 

6. This process can take up to 60 min and is very hard on the battery.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

6. This process can take up to 60 min and is very hard on the battery.

 

Baterija je zaenkrat ?e original, po 6 letih in 175000km :party0035: Se ne smem preve? hvalit, ker mi lahko jutre odpove.
Napisano

Prebral PDF in opazil, da omenja neko avstrijsko podjetje, ki ponuja ?istilo za DPF.

 

Verjetno je mislil na Liqui Moly pa ?e se ne motim je to nem?ko podjetje.

 

Druga?e mi pa ni jasno zakaj naj bi se olje pregrelo saj je povi?ana temperatura le v izpu?nih plinih kar na?eloma na samo olje ne bi smelo vplivati :ne vem:

33112_1.png

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Se mi zdi, da je moja Mazda za?ela mal cukat. Sploh nevem kako to?no opisat... menjavo v prestavo se ?uti rahlo pocukanje. Pa ne na tak na?in, ker prepo?asi menjam... :)

 

Kak?ne ideje....

 

Gre za dizla 2.2

Napisano

Se mi zdi, da je moja Mazda za?ela mal cukat. Sploh nevem kako to?no opisat... menjavo v prestavo se ?uti rahlo pocukanje. Pa ne na tak na?in, ker prepo?asi menjam... :)

 

Kak?ne ideje....

 

Gre za dizla 2.2

Ej...lp je bil narejen zadnji servis???? Lahko je dosti stvari tu.filter nafte..slaba nafta injektorji....?e ne bo treba do mojstra dr.Pelkota...lp
Napisano

Ej...lp je bil narejen zadnji servis???? Lahko je dosti stvari tu.filter nafte..slaba nafta injektorji....?e ne bo treba do mojstra dr.Pelkota...lp

Servise delamo po reguli:)

Napisano

Cukanje pri prestavljanju lahko povzroca drseca sklopka... Seveda sedaj vprasanje za kako cukanje gre.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cukanje pri prestavljanju lahko povzroca drseca sklopka... Seveda sedaj vprasanje za kako cukanje gre.

Nevem, ?e je sklopka...me zanima, ?e bi to sploh opazil vsak. Zgleda, da bo naslednji servis pred?asno

Napisano

A se vozi? skos s klimo? Pribli?no na vsakih 10kkm se spro?i samodejno nastavljanje injektorjev ampak le takrat, ko avto stoji, motor je pri?gan, klima pa ne deluje.

33112_1.png

Napisano

A se vozi? skos s klimo? Pribli?no na vsakih 10kkm se spro?i samodejno nastavljanje injektorjev ampak le takrat, ko avto stoji, motor je pri?gan, klima pa ne deluje.

Kako pa se to slisi ? Kot da bi se kompresor zalaufal?

Napisano

Poskusi jo izklopit, pa laufat avto v prostem teku na mestu nekje 5 minut. Program za u?enje ?ob bi se moral spro?it in jih ponovno kalibrirat. ?e ne bo ?lo ti naj pa to naredijo na servisu.

33112_1.png

Napisano

Poskusi jo izklopit, pa laufat avto v prostem teku na mestu nekje 5 minut. Program za u?enje ?ob bi se moral spro?it in jih ponovno kalibrirat. ?e ne bo ?lo ti naj pa to naredijo na servisu.

Hvala.Kako pa vem al sm uspe?na al ne?

Napisano

Ja, sej lih to je fora, da ne bo? vedela. Poleg tega, morajo biti izpolnjeni nekateri pogoji, zato je bolje ?e ro?no to izvede? oz. preko programa forscan.

Napisano

Ja, sej lih to je fora, da ne bo? vedela. Poleg tega, morajo biti izpolnjeni nekateri pogoji, zato je bolje ?e ro?no to izvede? oz. preko programa forscan.

Ok.Probala bom to narest.A je vseeno al je segret motor al ne?

Napisano

Stvar je kar ob?utljiva, mora biti segret, spet pa ne sme biti preve?. Ne mislim na temperaturo vode ali olja, mislim da meri ?e neko temperaturo goriva, in ?e je ta vi?ja od 60 stopinj se mi zdi, ne more? tega zagnati. In, ?e to ne dela? preko forscana, potem niti ne ve? kaj mu fali.

 

Recimo, pride? domov, ugasne? avto, pride? ?ez 10 minut nazaj to narest..jok brate...bo moral avto nekaj ?asa laufat, da se temperatura znormalizira, potem pa gre. Zato sem omenil, da je la?je s forscanom. 

 

Al pa ?e se pripelje? domov, pa samo v ler vr?e? in potem bodisi ro?no za?ene?, ali pa pa? ?aka?...samo glede tega ?akanja nisem ravno optimist :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.