Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri zagonu kontrolna lu?ka DPF ?e vedno zasveti, nato pa ugasne tako kot prej.

 

Po odstranitvi DPF, kontrolna lu?ka ?e vedno sveti in njena naloga je, ne samo za DPF, ampak tudi za druge senzorji, kot so merjenje nivoja olja.

Tudi, po odstranitvi DPF morate uporabljati isto olje.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Super tole prebrat, ker sem imel na poti na dopust in z dopusta veselico z DPF lu?ko, avto ni htel it in tako dalje. Sedaj resno razmi?ljam o odstranitvi filtra tud sam, me pa predvsem zanima eno....

Nekako ko se finance bojo opomogle, imam namen zadevo malo chipat. Je mogo?e pametno da DPF fliknem ven po chippanju (ker recimo pri odstranitvi modificirajo obstoje?i program), ali je vseeno, ker se ta del programa ne spreminja?

Ne bi recimo rad do?ivel scenarija, da se avto napili malo, potem mi bo pa en veseljak nalo?il kak osnoven software in bo mo? motorja enaka... Lahko da se motim, samo vpra?am malo :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

To sem tudi jaz spra?eval 2 tedna nazaj eno podjetje, ki je ukvarja s tem. Pomoje bom kar oboje hkrati naredil (odstranitev DPFja + chipanje). Oni priporocajo oboje hkrati... delno najverjetneje tudi zaradi samega zasluzka :) Ampak cenovno se mi zdi sprejemljivo..

 

LP

Napisano

Dans sm govoril z mojim "majstrom" (dec, k mi je ?e vse kar se elektronke chippal, rihtal, ipd...) in mi je dejal, da mi bo DPF u?timal on. Odstrant ga ne sme, se pa ga odpre, prevrta in za?vasa nazaj tko, da se od spodaj ne vidi, da je bla komora odpirana. Glede pove?anja mo?i pravi da je dokaj vseeno, v kak?nem vrstnem redu se dela, so pa definitivno rezultati bolj?i po odstranitvi particle filtra, ker ?e ostane not in funkcionalen, se raje zaba?e in tudi manj prirastka mo?i nudi, ko pa je filter prebit, pa se lahko nasmejemo menda v smeri blizu 170KM... Ceno mi je dal potem za oba posega bolj?o, tko da verjetno ob prvi finan?ni injekciji gremo v akcijo.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

To sem tudi jaz spra?eval 2 tedna nazaj eno podjetje, ki je ukvarja s tem. Pomoje bom kar oboje hkrati naredil (odstranitev DPFja + chipanje). Oni priporocajo oboje hkrati... delno najverjetneje tudi zaradi samega zasluzka :) Ampak cenovno se mi zdi sprejemljivo..

 

LP

 

 

 

 

Kje pa si to spraseval ter cena za oboje?

Napisano

Kje pa si to spraseval ter cena za oboje?

 

Jaz sem spra?eval pri SBS Tuning. Za mojo 2.0 MRZ-CD obljubljajo 175KM, 2 letno garancijo ter ugodno ceno za pla?ilo z gotovino.

O konkretnem znesku se lahko zmeniva po ZS..

 

LP

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

no, tisti brez filtra, kako se obna?a avto, dela vse normalno, kake dimne zavese, poraba kaj manj?a? Skratka,rabim ob?utke, zdaj, po ve? prevo?enih kilometrih :cheers:

 

Sam ga bom namre? dal v kratkem odstranit(?e i?e?m ponudbe), ker imam po novem ve? ali manj samo mestno vo?njo in mi po vsakih 90 km dela regeneracije- brez veze... :closedeyes:

Napisano

no, tisti brez filtra, kako se obna?a avto, dela vse normalno, kake dimne zavese, poraba kaj manj?a? Skratka,rabim ob?utke, zdaj, po ve? prevo?enih kilometrih :cheers:

 

Sam ga bom namre? dal v kratkem odstranit(?e i?e?m ponudbe), ker imam po novem ve? ali manj samo mestno vo?njo in mi po vsakih 90 km dela regeneracije- brez veze... :closedeyes:

 

Nafta je skor zastonj, pa tiste pol litra ni nevem kak stro?ek, pa ?e baje je z dpf full neki eko enđin. ^_^

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma ne, njega skrbijo cavallinoti, samo ni?e priznat. 5 konjev ve? je pa? 5 konjev. Podarjenim se ne gleda na zobe! :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

no, tisti brez filtra, kako se obna?a avto, dela vse normalno, kake dimne zavese, poraba kaj manj?a? Skratka,rabim ob?utke, zdaj, po ve? prevo?enih kilometrih :cheers:

 

Sam ga bom namre? dal v kratkem odstranit(?e i?e?m ponudbe), ker imam po novem ve? ali manj samo mestno vo?njo in mi po vsakih 90 km dela regeneracije- brez veze... :closedeyes:

 

Po cca 5000 km prevo?enih nimam nobenih te?av. Poraba je padla z 7,1 na 6,1 do 6,3 v var?nej?em re?imu vo?nje, ker si to lahko zdaj privo??im. ( ne ti??im ga ve? toliko, ker ni potrebe. Zdaj se vozim tistih normalnih 140 do 150 km v ?esti po AC, prej pa je to bila v?asih tudi peta prestava.)

Dimna zavesa pa verjetno je ko bol pritisne? na gas, sam jaz se ne vozim rikverc, pa je ne opazim.

 

Po ob?utku pa se mi zdi da avto nekaj bolje potegne, sploh iz nizkih obratov

Napisano

Naj tudi jaz povem glede odstranitve dpf-ja.

Sam sem se odlo?il za ta poseg pred cca 1000km

in kot je napisal mazdafrik je tudi pri meni tako!

Prej pri moji vo?nji poraba cca 6,6-6,8 zdaj se poraba vrti med 5,8-6,1.

Napisano

Pa je ni?ja poraba po odstranitvi dpfja dejansko zaradi druga?nega delovanja motorja ali pa? zaradi tega, ker regeneracija ve? ne poteka? meni se regenerira cca. na 200km, poraba 8-10 za cca. 10-20 km...

Napisano

Poraba je ni?ja samo zaradi tega, ker se ne izvajajo regeneracije, ki kr po?teno kurijo nafto.

33112_1.png

Napisano

Poraba je ni?ja samo zaradi tega, ker se ne izvajajo regeneracije, ki kr po?teno kurijo nafto.

 

Nekaj malega prispeva tudi zmanj?an odpor izpu?ih plinov na poti do bolj onesna?enega okolja. Ne gre pri tem toliko za skupne izpuste plinov, kot za izpust trdih rakotvornih delcev.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nekaj malega prispeva tudi zmanj?an odpor izpu?ih plinov na poti do bolj onesna?enega okolja. Ne gre pri tem toliko za skupne izpuste plinov, kot za izpust trdih rakotvornih delcev.

 

baje da so tisti nanodelci, katere ustvari filter ?e bolj ?kodljivi kot sajasti delci, pridejo ?e na atomski nivo v telesu.. :ne vem:

Napisano

Kak mi je fajn ko nimam DPF :D hah berem tole si sam mislim kako sranje bi blo za moje voznje ko rad teram.... Jz pa v speglu prav vidim dimno zaveso ko pohodm :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kak mi je fajn ko nimam DPF :D hah berem tole si sam mislim kako sranje bi blo za moje voznje ko rad teram.... Jz pa v speglu prav vidim dimno zaveso ko pohodm :D

 

Sj ce teras naceloma ni problemov z dpf-jem..problem je ce ga ne teras..:)js tudi nimam nobenih problemov z dpf-jem...

www.trziskisladoled.si

Napisano

To?no tko kot pravi? iceman... problema imajo samo tisti, ki avto ?parajo in bohne dej, da gre ?ez 2500 obratov. Tist k ve, da je treba ma?ino zavrtet tudi v obrate z DPF-jem na?eloma ne bi smel imeti te?av.

33112_1.png

Napisano

To?no tko kot pravi? iceman... problema imajo samo tisti, ki avto ?parajo in bohne dej, da gre ?ez 2500 obratov. Tist k ve, da je treba ma?ino zavrtet tudi v obrate z DPF-jem na?eloma ne bi smel imeti te?av.

 

vi ste tisti kateri imate mazdo druge generacije.. tud jaz teram in tud jaz nimam problemov z filtrom, imam pa novo slu?bo, ki je izklju?no mestna in se mi regeneracija izvaja na 90km. Mislim da to ni dobro za filter, oz. druga?e re?eno bo po moje ?el kmalu po gobe.. zato odstranitev iz moje strani.

Napisano

Ja, bolj ti filmi, prej se ti zaba?e. ?e bi ga na ac ti??al, bi se tudi regenerirat na 100km.tako da ni samo mestna vo?nja kriva.. .

Napisano

Ja, bolj ti filmi, prej se ti zaba?e. ?e bi ga na ac ti??al, bi se tudi regenerirat na 100km.tako da ni samo mestna vo?nja kriva.. .

 

Mestna je kriva zato, ker se regeneracija ne more kon?ati zaradi premajhnih obratov in tudi ?asovno ve?inoma ne gre skozi. Tako se z regeneracijo najverjetneje filter ?e bolj ma?i. Ko bodo strokovnjaki razvozljali kako izvesti regeneracijo na malih obratih in nau?ili ra?unalnik, da pri prekinitvi regeneracije zaradi zaustavljanja motorja pri ponovnem zagonu nadaljuje delo, kjer se je prekinilo (po ogrevanju motorja), bodo re?ili problem uporabe dizelskih motorjev v mestni vo?nji in uporabi na kratke relacije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To?no tko kot pravi? iceman... problema imajo samo tisti, ki avto ?parajo in bohne dej, da gre ?ez 2500 obratov. Tist k ve, da je treba ma?ino zavrtet tudi v obrate z DPF-jem na?eloma ne bi smel imeti te?av.

 

Ja!

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, tudi jaz lahko sedaj iz lastnih izku?enj potrdim, da je odstanitev DPFja nakaj najbolj?ega, kar sem storil v zadnjem ?asu :)

Aja, gre za 2.0 dizla.

Ni? ve? prisilnih regeneracij in cukanja!

No, pa ?e chipal smo isto?asno... ?e sem bil ?e tam :D Je kar opazna razlika! Me happy.

 

LP

Napisano

No, tudi jaz lahko sedaj iz lastnih izku?enj potrdim, da je odstanitev DPFja nakaj najbolj?ega, kar sem storil v zadnjem ?asu :)

Aja, gre za 2.0 dizla.

Ni? ve? prisilnih regeneracij in cukanja!

No, pa ?e chipal smo isto?asno... ?e sem bil ?e tam :D Je kar opazna razlika! Me happy.

 

LP

 

Pri kermu pa si dal odstranit dpf in kok moci mas trenutno na kok si ga cipal..pa se cena ce ni skrivnost?

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.