Skoči na vsebino

Poraba V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pi?e spodaj, je pa 2.0 V6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz ne vem zakaj mam tako velko porabo, pod 11 litrov ?e nisem pr?u, pa sm se lahk ?e tolk lepo furu, tak da ne vem kaj je narobe? A mi lahk kdo kaj svetuje, zelo bi mu bil hvale?en za informacijo? :rispekt:

 

LP

Napisano

glej priponko (save target as/shrani cilj kot, preimenuj iz JPG v XLS ! )

post-9-1125810957.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mene pa zanima, glede nekaterih tukaj ki obvladate te v6 motorje by mazda. Ker se resno zanimam da bi spomlad v mojga F-a vgradil 2.5 v6 iz 626, pol pa naj bi se dodal ?e ?ip noter in bi blo kar neki konjev. Zdej motor bi dobiv za precej mal denarja, je pa vpra?anje kok je kej ostalih sitnosti glede tega. Je pa fora, da ho?em mo?nej?i motor in pol z dobrimi 200 KM bi se pa mojmu F-u najbr? total odtrgal in bi moral letet vsaj nekje like Integra?! No mogo?e se motim. ?e ma kdo kak?en pameten nasvet, naj mi prosm sporo?i!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Poskrbi ?e potem malo na zavore, da se bo? lahko ustavu!

Dobra.... :bravo: Je pa res,da jih ve?ina kr pozabi na to,kak se bojo ustavli,samo da je avto sfriziran,pa da leti ko ?uuusssss!! :policaj:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ja o bremzah sm tut jz ?e mal razmi?lu, sicer mam ?e itak zadaj diske pa ABS, sam bi blo treba useen mal oja?at. Prva skrb je pa da najprej stroj ponori, pol pa se ga ?ele ustavlja, res pa je da ko pa enkat ugotovi? da se ne bo? ve? ustavu, takrat pa si itak ?e na poti tja, kjer ni ve? va?n al je biv motor ?e 2.5 al pa ?e zmeri 1.8 :)))

 

?e ma kdo kak?ne konkretne informacije kaj vse bi mogu pre?timat, naj mi pove! Kaaalman se mi zdi da kar obvlada tehniko teh mazdilakov?!

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še to.   Velika večina vožnje bo mestna vožnja. Recimo 70-80%. In za to res ne potrebujem 186 konjičkov.
    • Hotel sem imeti baby dinozavra. 😅 Nima vsak... 😛   Res je cena igrala vlogo. 30K je bila zgornja meja, še bolje veliko manj. X186 bi skupaj z vlečno kljuko prišel 31,3K , preveč za mene.   Pa nekdo je naredil izračun, da se 2K razlike v ceni povrne pri cca 170K km, če se prav spomnim. 20 let za mene...   Sicer ni ravno primerljivo, ampak Captur z nekaj manj opreme bi stal 25K.    
    • Vesel in ponosen Jakov Fak s popolno predstavo slavil na Pokljuki WWW.RTVSLO.SI Jakov Fak je mojstrsko opravil s skrajšano posamično tekmo na 15 km svetovnega pokala na Pokljuki. Najboljši slovenski biatlonec v...  
    • Res je te continental conti7 so TOP GUME po mokrem in suhem 😉👍👍👍
    • Za poletje mi je najbolj sedla Dunlop sportmax TT ali pa Yokohama Advan Fleva v701, najmanj pa Toyo Proxes.   @akla Sem prosil direkt za komentar: Majo ogromno gripa v suhem in mokrem. Dobro zavorno pot. So pa glasne, ko se segrejejo so malo tišje. Nič povratnih informacij, sploh v primerjavi z PS4 in Eagle 1 Pa men so premehke okoli centralne lege oz. volan je relativno mehki, ne vleče gum toliko v centralno lego. Isto je volan malo premehki na AC. Za povprečnega voznika dobre gume, za mene ne preveč. Aha, pa trša bočnica kot pri PS4. PS4 prej čutiš, da zvije bočnico, tu ne takoj, se pa bolj čuti
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.