Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred kratkim mi je na Mazdi 3 1.6 letnik 2004 zasvetila lu?ka "check engine light", sem ?el k svojemu serviserju kjer je na ra?unalniku pokazalo napako P0703 (brake switch), torej stop stikalo. Naro?il stop stikalo, menjal, vendar ?e vedno ne deluje. Prav tako mi ne deluje hupa (zgleda da je oboje povezano - sta na isti varovalki pri motorju). Preveril vse varovalke pri motorju, kakor tudi pri sovoznikovem predalu, vse delujejo normalno. Lu?ka CEL mi sicer ne sveti ve?, vendar ?e vedno ne delujejo niti stop lu?i, niti hupa. Sedaj pa me zanima.. ali je potrebno ?e kaj resetirat? Sem bral na internetu da je potrebno ECU resetirat? Sem ?e poskusil akumulator izklopit za kakih 10min, nato pustil avto 20min pri?gan v leru, pa ni pomagalo.. prosim za pomo?, ?e je mogo?e ?e kdo imel podobno napako.

 

Lp,

Goran

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred kratkim mi je na Mazdi 3 1.6 letnik 2004 zasvetila lu?ka "check engine light", sem ?el k svojemu serviserju kjer je na ra?unalniku pokazalo napako P0703 (brake switch), torej stop stikalo. Naro?il stop stikalo, menjal, vendar ?e vedno ne deluje. Prav tako mi ne deluje hupa (zgleda da je oboje povezano - sta na isti varovalki pri motorju). Preveril vse varovalke pri motorju, kakor tudi pri sovoznikovem predalu, vse delujejo normalno. Lu?ka CEL mi sicer ne sveti ve?, vendar ?e vedno ne delujejo niti stop lu?i, niti hupa. Sedaj pa me zanima.. ali je potrebno ?e kaj resetirat? Sem bral na internetu da je potrebno ECU resetirat? Sem ?e poskusil akumulator izklopit za kakih 10min, nato pustil avto 20min pri?gan v leru, pa ni pomagalo.. prosim za pomo?, ?e je mogo?e ?e kdo imel podobno napako.

 

Lp,

Goran

 

Se enkrat preglej varovalke - mogoce samo oksidacija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat preglej varovalke - mogoce samo oksidacija

 

Pravkar zamenjal varovalke.. pri motorju 10a varovalko za hupo/stop lo?i, ter pod sovoznikovim predalom 2 7,5a varovalki za zadnje ozna?evalne lu?i. Problem ?e vedno ostaja.

Napisano

Pravkar zamenjal varovalke.. pri motorju 10a varovalko za hupo/stop lo?i, ter pod sovoznikovim predalom 2 7,5a varovalki za zadnje ozna?evalne lu?i. Problem ?e vedno ostaja.

 

Neumno vprasanje ampak ali imas kljuko in si kaj vozil? Tako je lastnik moje prejsnje skuril BMC jaz pa na moji varovalke luci....verjetno pa potrebujes avtoelektricarja da pregleda se releje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neumno vprasanje ampak ali imas kljuko in si kaj vozil? Tako je lastnik moje prejsnje skuril BMC jaz pa na moji varovalke luci....verjetno pa potrebujes avtoelektricarja da pregleda se releje

 

Nimam kljuke.. ja, saj izgleda da mi drugo ne preostane kot da peljem k mehaniku, sem ostal brez idej.

Napisano

Nimam kljuke.. ja, saj izgleda da mi drugo ne preostane kot da peljem k mehaniku, sem ostal brez idej.

 

raje k avtoelektri?arju

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, to je bilo tudi prej samo oglaševali niso tako na veliko,ker zdaj gre h koncu leta in je panika za dobre prodajne rezultate 😵‍💫Tudi cx-30 je imela prej popusta 2.5k€ zdaj ima pa 3k€.
    • Primorci smo dobili Prekmursko Nogavico.
    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.