Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred kratkim mi je na Mazdi 3 1.6 letnik 2004 zasvetila lu?ka "check engine light", sem ?el k svojemu serviserju kjer je na ra?unalniku pokazalo napako P0703 (brake switch), torej stop stikalo. Naro?il stop stikalo, menjal, vendar ?e vedno ne deluje. Prav tako mi ne deluje hupa (zgleda da je oboje povezano - sta na isti varovalki pri motorju). Preveril vse varovalke pri motorju, kakor tudi pri sovoznikovem predalu, vse delujejo normalno. Lu?ka CEL mi sicer ne sveti ve?, vendar ?e vedno ne delujejo niti stop lu?i, niti hupa. Sedaj pa me zanima.. ali je potrebno ?e kaj resetirat? Sem bral na internetu da je potrebno ECU resetirat? Sem ?e poskusil akumulator izklopit za kakih 10min, nato pustil avto 20min pri?gan v leru, pa ni pomagalo.. prosim za pomo?, ?e je mogo?e ?e kdo imel podobno napako.

 

Lp,

Goran

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred kratkim mi je na Mazdi 3 1.6 letnik 2004 zasvetila lu?ka "check engine light", sem ?el k svojemu serviserju kjer je na ra?unalniku pokazalo napako P0703 (brake switch), torej stop stikalo. Naro?il stop stikalo, menjal, vendar ?e vedno ne deluje. Prav tako mi ne deluje hupa (zgleda da je oboje povezano - sta na isti varovalki pri motorju). Preveril vse varovalke pri motorju, kakor tudi pri sovoznikovem predalu, vse delujejo normalno. Lu?ka CEL mi sicer ne sveti ve?, vendar ?e vedno ne delujejo niti stop lu?i, niti hupa. Sedaj pa me zanima.. ali je potrebno ?e kaj resetirat? Sem bral na internetu da je potrebno ECU resetirat? Sem ?e poskusil akumulator izklopit za kakih 10min, nato pustil avto 20min pri?gan v leru, pa ni pomagalo.. prosim za pomo?, ?e je mogo?e ?e kdo imel podobno napako.

 

Lp,

Goran

 

Se enkrat preglej varovalke - mogoce samo oksidacija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat preglej varovalke - mogoce samo oksidacija

 

Pravkar zamenjal varovalke.. pri motorju 10a varovalko za hupo/stop lo?i, ter pod sovoznikovim predalom 2 7,5a varovalki za zadnje ozna?evalne lu?i. Problem ?e vedno ostaja.

Napisano

Pravkar zamenjal varovalke.. pri motorju 10a varovalko za hupo/stop lo?i, ter pod sovoznikovim predalom 2 7,5a varovalki za zadnje ozna?evalne lu?i. Problem ?e vedno ostaja.

 

Neumno vprasanje ampak ali imas kljuko in si kaj vozil? Tako je lastnik moje prejsnje skuril BMC jaz pa na moji varovalke luci....verjetno pa potrebujes avtoelektricarja da pregleda se releje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neumno vprasanje ampak ali imas kljuko in si kaj vozil? Tako je lastnik moje prejsnje skuril BMC jaz pa na moji varovalke luci....verjetno pa potrebujes avtoelektricarja da pregleda se releje

 

Nimam kljuke.. ja, saj izgleda da mi drugo ne preostane kot da peljem k mehaniku, sem ostal brez idej.

Napisano

Nimam kljuke.. ja, saj izgleda da mi drugo ne preostane kot da peljem k mehaniku, sem ostal brez idej.

 

raje k avtoelektri?arju

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.