Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo,

 

 

a se komu sanja glede slede?e te?ave...

 

med vo?njo se mi pri?gala lu?ka za zdrs koles ter check engine..najslab?e pa to, da pedalka za gas ne trza ve?...ni obratov...

 

imel sem lani isto te?avo...mi je na mazda servisu odkril, da so bili kabli za maso slabo izolirani in je bilo eno leto ok...

 

sedaj pa spet :/

 

?e lani sem to re?eval na na?in, da sem odklopil minus z akumulatorja, da je resetiralo ra?unalnik in se odpeljal naprej...en ?as je bilo ok

 

se je komu ?e kaj podobnega pripetilo ?

 

hvala

 

jure

Napisano

zdravo,

a se komu sanja glede slede?e te?ave...

 

med vo?njo se mi pri?gala lu?ka za zdrs koles ter check engine..najslab?e pa to, da pedalka za gas ne trza ve?...ni obratov...

 

imel sem lani isto te?avo...mi je na mazda servisu odkril, da so bili kabli za maso slabo izolirani in je bilo eno leto ok...

 

sedaj pa spet :/

 

?e lani sem to re?eval na na?in, da sem odklopil minus z akumulatorja, da je resetiralo ra?unalnik in se odpeljal naprej...en ?as je bilo ok

 

se je komu ?e kaj podobnega pripetilo ?

 

hvala

 

jure

 

 

Hm tale bo te?ka najbol? da prklop? na tester ker te dve lu?ki sta vezani na ceu kup napak in lahko sam ugibamo najpogostej?e so pa EGR, izpad 1,2,3 ali 4 cilindra (slaba kira ?oba oz povezava do nje) in ?e in ?e

Napisano

odklopit vse mase ki grejo iz aku na motor in ?asijo. spucat vse sti?ne kontakte. ?obe imajo posebaj svojo maso na motorju, tudi to spucat. mogo?e bo potem mir. nasvet je dal eric the car guy iz youtubea.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.