Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam te?avo na moji mazdi, cd136 gt, letnik 2004 prevo?enih 185k km. Zadnji? sta se mi namre? na poti domov iz dopusta pri?ali dve lu?ki na armaturki in sicer za motor in zdrs koles. Ampak se nista pri?gali med vo?njo, temve? sem avto ugasnil, da se je razpakiral, in ko sm ga pri?gal nazaj ti dve lu?ki nista ugasnili. Res je da sm domov pripeljal dobesedno na hlape, kr je blo tak mal goriva, in sem ?el tankat (kr sm v navodilih prebral, da se lucka za motor lahko prizge zaradi premalo goriva)... No ko je biu natankan, sm ga neki ?asa pustil v prostem teku, ugasnil in ponovno pri?gal avto in lu?ke so ugansnile.. super sm si mislu, dokler nisem danes pri?el v maribor, ga ugasnu, spakiru stvari, in ko sem ga ?el prestavit na parkir??e so lu?ke spet gorele.. Ali kdo ve kaj bi lahko to bilo? avto sicer nima nobenih problemov, lepo vle?e in ma vredu zvok..

 

to sta ti dve lu?ki ki gorita

http://i.imgur.com/axnJ61g.jpg

hvala za pomo? in lep pozdrav

 

Luka

Napisano

Enkrat je ?e bilo tukaj na forumu, lahko proba?:

 

Mora? ugasnit motor, vzgati motor in volan namotan skrajno levo, skrajno desno, skrajno levo, skrajno desno - to resetira pozicijske senzorje

 

To se je pisalo, da ?e gorita ti 2 lu?ki.

Sli?i se enostaven postopek tako da ga lahko proba? in poro?a? ?e bo ok.

Napisano

hvala za hiter odgovor

 

bom probal in poro?al o rezulatu

 

druga?e sm pa iskal po forumu vendar nisem ni?esar na?el

 

p.s. se lahko ti pozicijski senzorji kakorkoli "zmedejo" kr je bil avto res na polno obremenjen?

Napisano

hvala za hiter odgovor

 

bom probal in poro?al o rezulatu

 

druga?e sm pa iskal po forumu vendar nisem ni?esar na?el

 

p.s. se lahko ti pozicijski senzorji kakorkoli "zmedejo" kr je bil avto res na polno obremenjen?

 

No sam nisem nek mehanik, tudi ne spoznam se nekaj. To sem zasledil v tej temi: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6712

 

Pa kot sem rekel, to ti vzame 1 minuto pa vidi? ?e mogo? deluje :D

Napisano

?e je pa ne bo? sam pocajtal, se pa lahko oglasi? v ordinacijo dr. Pelka v bli?in Medvod. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hmm zdele sm ?el namotat volan pa lu?ke spet niso gorele <_<

 

no, volan sm useen namotu pa bom vidu ?e se bodo ?e kdaj pri?gale... druga? grem pa preventivno na servis

Napisano

hmm zdele sm ?el namotat volan pa lu?ke spet niso gorele <_<

 

no, volan sm useen namotu pa bom vidu ?e se bodo ?e kdaj pri?gale... druga? grem pa preventivno na servis

 

To je ?e si odklopil akumulator - centrala izgubi skrajne kote volana in jih je treba spet 'nau?iti', ampak ob tem ti ne bi tudi ?ipe delovale gore dole avtomatsko, in bi jih moral na novo nau?iti.

 

Ali ima? ti v gumah ventil?ke za nadzor tlaka? Z EGR napako je ponavadi povezano tudi slabo delovanje motorja (cuka, gre v standby...itd) ti pa pravi? da ti dela vse ok. Sicer ne vem ali se ob prenizkem tlaku pri?ge tudi chk engine...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne akumulatroja nisem odkljaplal, ?ipe delajo normalno. V gumah pa imam navadne ventil?ke, nimam nadzora tlaka... za EGR ventil tut gorita obe lu?ki? aja, kaj pomeni ?e gre v "stand-by" ? avto sicer rahlo pocuka ?e je skos pri 1200 obratih, ampak res rahlo, in ce dodas samo malo plina neha... sam to je ze prej, ?e preden so gorele lu?ke, ni se pa mi zdelo ni? kriti?nega, kr ne pocuka vedno... no ne morm rect da cuka, ampak rahlo potrese

Napisano

ne akumulatroja nisem odkljaplal, ?ipe delajo normalno. V gumah pa imam navadne ventil?ke, nimam nadzora tlaka... za EGR ventil tut gorita obe lu?ki? aja, kaj pomeni ?e gre v "stand-by" ? avto sicer rahlo pocuka ?e je skos pri 1200 obratih, ampak res rahlo, in ce dodas samo malo plina neha... sam to je ze prej, ?e preden so gorele lu?ke, ni se pa mi zdelo ni? kriti?nega, kr ne pocuka vedno... no ne morm rect da cuka, ampak rahlo potrese

 

Standby je da nikamor ne vlece obrati padajo....to cukanje pa je mazdina rak rana. Probaj EGR ali pa na tester prebrat kaj pise

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Standby je da nikamor ne vlece obrati padajo....to cukanje pa je mazdina rak rana. Probaj EGR ali pa na tester prebrat kaj pise

 

 

ne, avto vle?e normalno... ja kot kaze bom res mogu peljat do serviserja, sam ?ele ob koncu tedna, kr je trenutno brat z avtom v mariboru, do konca tedna... bomo vidl kaj bo..

 

koliko pa problizno pride menjava al pa pucanje egrja? oz. kako naj probam egr? ne spoznam se ravno ful velik na avtomobile :)

Napisano

Isti problem imam na svoji mazdi 6 2004 letnik,ker sem sam mehanik sem avto priklopil na tester in je napisalo napako na elektromagnetnem ventilu ko odpira lopute v sesalnem kolektorju,avto vlece normalno brez tezav,ce si iz okolice Maribora poklici pa bomo pogledali kaj je narobe.

Napisano

Isti problem imam na svoji mazdi 6 2004 letnik,ker sem sam mehanik sem avto priklopil na tester in je napisalo napako na elektromagnetnem ventilu ko odpira lopute v sesalnem kolektorju,avto vlece normalno brez tezav,ce si iz okolice Maribora poklici pa bomo pogledali kaj je narobe.

 

Ta ventil sem imel tudi jaz ze na svoji 136gt menjan :) cuka mi pa nic ne... oziroma vsaj ne opazim ^^

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kje si kupo ta ventil in kak?na je cena.

 

Tudi tako lahko brez skrbi vozi?, ?e te ne motijo te lu?ke.Nov pride ,?e se ne motim okoli 300?, pa ?e ni re?eno, da bo? odpravil te?avo.Druga?e pa ma?ina dela normalno tudi brez tega ventila-(jaz ga imam blokiranega), sedaj pa samo ?e te lu?ke da re?imo in smo na konju. :D

Aja, na tehni?nem gre? brez problema skozi. :P

 

 

Napisano

Preden kaj kupuje? ha poizkusi s?istiti.

 

?e ima? elektronskega kot nekatere 136 konjske nima? kaj ?istiti.

 

 

Napisano

no, zdej je cel teden vredu, ni? ve? se ni pri?galo... zaenkrat ga ?e ne bom pelu k kakem avomaheniku, bomo vidl kaj bo..

Napisano

?e ima? elektronskega kot nekatere 136 konjske nima? kaj ?istiti.

 

seveda lahko, podre? in o?isti?. Elektronski...elektromagnet ki odpira ventil, v kanalu se naberejo saje, ima en senzor pozicije, in ?e ne te?e lepo, se pri?gejo lu?ke, pri nekaterih se ne pri?ge.,
Napisano

seveda lahko, podre? in o?isti?. Elektronski...elektromagnet ki odpira ventil, v kanalu se naberejo saje, ima en senzor pozicije, in ?e ne te?e lepo, se pri?gejo lu?ke, pri nekaterih se ne pri?ge.,

 

 

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

Napisano

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

 

ma po moje je to skrita napaka in bi ti morali priznati pod garancijo. Po?akaj ?e na kako mnenje bolj izku?enega foruma?a :prstgor:

Napisano

seveda lahko, podre? in o?isti?. Elektronski...elektromagnet ki odpira ventil, v kanalu se naberejo saje, ima en senzor pozicije, in ?e ne te?e lepo, se pri?gejo lu?ke, pri nekaterih se ne pri?ge.,

 

Ne pomaga ni?.?e ti zasvetijo te lu?ke te re?i samo nov ali pa da ga blokira?.Je na? Batko ?e naredil cel doktorat iz tega. :D

Puca? lahko samo tiste ,ki nimajo elektronike na vrhu. Jaz sem ga spucal na za?etku ene trikrat, celo elektroniko sem zamenjal.Par mesecev je bil mir (verjetno bi bilo enako, ?e ne bi pucal ni?) in potem isti ?morn.

Meni te lu?ke gorijo ?e 6 let.Pa kaj potem. ;)

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Meni se vzigajo odkar sem ga blokiral... samo takrat ko sm na tempomatu ali na nekje 10% gasa na cisto lagani voznji ko bi naj najbolj delal... Tam dam "Clear fault codes" na telefonu in vozim dalje :)

Na sliki pa kaze kaj je napaka... Ocitno ma ta kurba nek senzor za pretok al pa neki da ugotovi da neki ne stima ko ne dobi tega plina ker je omenjen "insufficient flow" (premajhen pretok)

..

post-771-1383456889_thumb.png

If in doubt, flat out... 

Napisano

hehe welcome to the world of engine errors :P

 

jaz mam na kapelci dva P0410 in P0136 pa sem se nehal sekirat

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
    • Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60   Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.
    • je tale stran cenejša - https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-dpf-5w-30/   tukaj @Janez007 naroča   drugače pa pozor, piše ti v profilu da imaš X motor, tole olje je pa ultra dpf, da ne boš narobe ulil!!!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.