Skoči na vsebino

Demonta?a klimatske naprave - na objektu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mogo?e bom moral v trgovini demontirati klimo.....je kak?en poseben postopek? Tam pri ventilih in glede plina oz. so kak?ni posebni klju?i za opravit to zadev? Nimam pojma o tem ker ?e nisem to po?el....majstri pa verjetno kar ra?unajo tako da bi sam nekako zrihtal. Gre se pa za klasi?no klimo, kot si jo npr. namontira? v stanovanju, hi?i....s tem da je cela enota notri v objektu in ne na fasadi...toliko la?je pa?.

post-288-1375596834_thumb.jpg

Napisano

Mogo?e bom moral v trgovini demontirati klimo.....je kak?en poseben postopek? Tam pri ventilih in glede plina oz. so kak?ni posebni klju?i za opravit to zadev? Nimam pojma o tem ker ?e nisem to po?el....majstri pa verjetno kar ra?unajo tako da bi sam nekako zrihtal. Gre se pa za klasi?no klimo, kot si jo npr. namontira? v stanovanju, hi?i....s tem da je cela enota notri v objektu in ne na fasadi...toliko la?je pa?.

 

Je en postopek..sam nevem kaj in kako...

www.trziskisladoled.si

Napisano

A si lahko bolj natan?en: za ?igavo klimo gre. Ker ima vsak proizvajalec za odtenek druga?no orodje... In pa: kako bo? izsesal plin? Ga bo? kar izpustil v ozra?je? Saj na?eloma ni pretirano strupen, pa vseeno...

 

Na?eloma pa ni neka znanost. Sploh ?e je namenjena na odpad. Prvo odklopi? varovalke, nato ?e elektri?ne ?ice. Izsesa? plin (mogo?e ti prismo?i na posko? kak?en avtomehanik, ki ima sistem za dopolnjevanje klim - mislim, da lahko tudi prazni z istim sistemom), odklopi? cevi, ki povezujejo notranjo in zunanjo enoto in jih sname? dol. Previden bodi ?e pri odvodu kondenza iz notranje enote, ker se v tej cevi nabere mulj, alge,... in ti zadeva lahko lepo popacka zid. Elegantno re?i? tako, da s komprimiranim zrakom (navaden kompresor) spiha? to cev, preden se je loti?. Ni ravno pretirana znanost - ?e zna?... :P

 

Mi pa ni jasno, kako sta obe enoti znotraj. Gotovo si kaj pome?al. Ali pa ima "zunanja" enota odvod zraka skozi zid. Ker druga?e zadeva sploh ni smiselna. ?e povzamem tako, na grobo, v smislu "Klima za telebane": "zunanja" enota plin "ohladi" in komprimira, notranja pa plin uparja. In ?e ho?e? nekaj uparit, mora? dovajati toploto. Torej notranja enota iz prostora odvzema toploto, zunanja pa jo oddaja v ozra?je. ?e ima? obe komponenti znotraj, zadeva ni smiselna... :ne vem:

Napisano

Klima je v trgovskem centru...kot "zunaj" sem misli ni na zunanji strani objekta...v prostoru trgovine je notranja enota...?ez steno je pa zunanja enota (ampak v notranjosti trgovskega centa) - na hodniku pa?. Aha s plinom je tako...sem mislil da ko zapre? tiste ventila ostane plin pa? v zunanji enoti, odklopi? cevi in je to to. Klima je kaj pa vem kera...ker je nisem jest montiral...bom napisal sredi tedna. ?e je tole s plinom res tako bi pa moral majstra dobiti kot ka?e....sam me mal ?as hebe, sej mogo?e gor ostane, zvem do srede (kar bi vse skupaj zzeeloo oolaj?alo) Z elektrio ne bo problema...ker je kabel v ?tekar napelan :) klasika.

Napisano

Klimo vklopi? na hlajenje in pusti?,da dela.Gre? k zunanji enoti in na tanj?i cevi zapre? ventil(imbus klju?).

Malo po?aka?,poslu?a? kompresor,ko spremeni glas (se matra) zapre? ?e ventil na debeli cevi in ugasne? klimo.

Tako ima? zdaj pre?rpan plin v zunanji enoti za naslednjo monta?o.Zdaj lahko odklopi? cevi.

Napisano

Klimo vklopi? na hlajenje in pusti?,da dela.Gre? k zunanji enoti in na tanj?i cevi zapre? ventil(imbus klju?).

Malo po?aka?,poslu?a? kompresor,ko spremeni glas (se matra) zapre? ?e ventil na debeli cevi in ugasne? klimo.

Tako ima? zdaj pre?rpan plin v zunanji enoti za naslednjo monta?o.Zdaj lahko odklopi? cevi.

 

Zanimivo. To pomeni da se vedno crpa 'vase' plin kljub zaprtemu tokokrogu plina?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Klimo vklopi? na hlajenje in pusti?,da dela.Gre? k zunanji enoti in na tanj?i cevi zapre? ventil(imbus klju?).

Malo po?aka?,poslu?a? kompresor,ko spremeni glas (se matra) zapre? ?e ventil na debeli cevi in ugasne? klimo.

Tako ima? zdaj pre?rpan plin v zunanji enoti za naslednjo monta?o.Zdaj lahko odklopi? cevi.

 

 

 

Cist res je tako mi je en majstr pred kratkim tako klimo odmonteru in potem drugje zmonteru in ni bilo potrebno novo polnjenje ker je plin ostal v zunanji enoti.

Napisano

Kako pa naredi? vakum v notranji enoti? Za najbolj?i izkoristek v sistemu ne sme biti zraka oziroma plin ne sme biti razred?en.

33112_1.png

Napisano

?e instalacija ni predolga je plina itak vi?ka notri tako,da ostane za naslednjo monta?o.

Pri monta?i je pa potrebno zvakumirat sistem z ?rpalko,da ne ostane vlaga v sistemu.

Eni tega ne naredijo ampak samo spustijo plin skozi,da malo pihne ven na ventilu.

Delalo sicer bo samo jaz nebi reskiral,da mi po par letih zariba kompresor,?e ?e da? 1000? za klima napravo.

Pa izkoristek se tudi lahko zmanj?a.

Napisano

Grega klimo seli? al prodaja??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Trgovino na Vrhniki zapiram...sem pa nekaj pokompeziral z novimi lastniki ampak kao da kompresor ne dela, ampak jest mislim da samo ni nafilana.

Napisano

Trgovino na Vrhniki zapiram...sem pa nekaj pokompeziral z novimi lastniki ampak kao da kompresor ne dela, ampak jest mislim da samo ni nafilana.

 

no ?e bo? imel ?anso. za star?e i??em kako tako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no ?e bo? imel ?anso. za star?e i??em kako tako.

 

OK javim, bom videl kako bo, ko bodo drugo gor montirali...to pa verjetno meni nazaj dali ?e bom hotu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
    • Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60   Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.