Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

lp.kot novinec na foromu imam nekaj vpa?anj glede mazde CX-7.Problem je slede?:

ko avto za?enem klima deluje normalno(hladi tudi na 11stopinj),ko pa se avto segreje ali nekje po 20 minutah klima enostavno ne deluje ve? oz.klima kompresor se ugasne ventilator pa deluje. ?e je ?e slu?ajno imel kdo tak ali podoben problem bi prosil za pomo?. hvala za razumevanje.

Napisano

Klima ima avtomatski izklop nad 35 °C, saj takih temperatur kot so zdej pri nas (~40°C), na japonskem ni in so zaradi pregrevanja vgradili za??ito. Ko bodo temperature spet normalne, bo klima spet za?ela delovati. ?zmeden?:aaaaa::blink:

 

 

Se opravi?ujem, vro?ina je, pa se mi malo tr?e.

 

:pepsi::cheers: Aha, zdej bo ?lo.

 

1. Kako gre do 11°C? Klime ponavadi grejo dol do 15°C.

2. ?e je avtomatska, je mogo?e, da preklopi iz na?ina AUTO na na?in AUTO/ECO? Potem je izstopni zrak bistveno manj hladen, saj kompresor manj dela.

3. ?e ne hladi, potem je pa res mogo?e u?el plin. Jst ga dodam tam nekje na 2 leti, pa ugotavljam, da bi bilo bolj?e, da bi ga vsako leto. Letos ga je bilo samo ?e 1/3.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

:pepsi::cheers: Aha, zdej bo ?lo.

 

 

3. ?e ne hladi, potem je pa res mogo?e u?el plin. Jst ga dodam tam nekje na 2 leti, pa ugotavljam, da bi bilo bolj?e, da bi ga vsako leto. Letos ga je bilo samo ?e 1/3.

 

Mogo?e ti pa malo spu??a :harhar:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne me je**t, a se res izklopi pri 35 stopinjah? Ker prej?nji teden, ko je bilo okoli 40 je res nehalo hladno pihati cca. 10kilometrov je normalno delala na za?etku (lani nafilal), to sem pogruntal tako da mi je vedno bolj vro?e postajalo...zdej je spet vse normalno.

Napisano

Ne me je**t, a se res izklopi pri 35 stopinjah? Ker prej?nji teden, ko je bilo okoli 40 je res nehalo hladno pihati cca. 10kilometrov je normalno delala na za?etku (lani nafilal), to sem pogruntal tako da mi je vedno bolj vro?e postajalo...zdej je spet vse normalno.

 

:party0035:

Dej no, ima, da dela do 60°C, ?e je treba. A niso pred kratkim ta novo 6-ko testirali v Dolini smrti pri ve? kot 50°C?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

AC/ECO se izklopi da 2x pritisne? AC gumb. Ampak takoj ko je zunaj ve? kot ?eli? da na AC only.

 

Meni sedaj dela tudi v tej vro?ini, prej pa pri 25 gagl od vro?ine notri - in to pri novem avtu po menjavi plina pa brrrr, upam si trditi da je lahko notri en kvazi tovarni?ki plin, ki ne zadostuje na?im potrebam....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
    • Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60   Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.
    • je tale stran cenejša - https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-dpf-5w-30/   tukaj @Janez007 naroča   drugače pa pozor, piše ti v profilu da imaš X motor, tole olje je pa ultra dpf, da ne boš narobe ulil!!!
    • To je ze kdo nabavljal pri Mimovrste?   /i/31811036/550/550 Mazda olje Mazda Dexelia Ultra DPF 5W30, 1L | mimovrste=) WWW.MIMOVRSTE.COM Motorno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30, je originalno motorno olje za vozila Mazda.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.