Skoči na vsebino

J***mti kitajsko robo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V zadnjih 14 dneh sem imel ?isto smolo z nakupovanji. Sicer so bile same pr?karije ampak vseeno, je bil pa vsem skupni imenovalec made in China.

 

Plasti?ne stvari so imele polomljene ko??ke, pajkom (elasti?ne vrvi s kovinskimi kljukami na koncu) so odletavale kljuke (?e dobro, da imam cele o?i - ironija pa je bila, da v navodilih pi?e, da mora? uporabljati pri monta?i za??itna o?ala), obleke so se po prvem pranju skr?ile ali pa ?e ?isto zmuckale, zapakirani kompleti keramike so imeli po?ene posamezne kose in to v obeh ?katlah, itd, itd...

 

Zdaj bo vsak rekel neki v zvezi "ja kaj pa kopuje? kitajsko robo" samo zadeva ni tako enostavna, ker je vse skrito kot, da je narejeno nekje drugje in ?ele ko doma vse skupaj pogleda? pi?e nekje v kak?nem kotu ali pa se najde zgolj kak?en njihov znak.

 

In tukaj je najve?ji problem saj na?i trgovci tudi temu primerno skrivajo poreklo in si veselo nabijajo mar?e tako, da tudi cene teh izdelkov niso ne vem koliko ni?je.

 

Mene pa skrbi nekaj drugega in sicer tale kitajska invazija je po moje ve?ja nevarnost kot si marsikdo misli saj se dogaja tole, da vdrejo na tr?i??e z dampin?kimi cenami uni?ijo doma?o konkurenco in ko doma?e proizvodne ni ve? enostavno pove?ajo cene in si pe?en ter obsojen na cheap fu***ing kitajska jajca.

 

 

za ?lager na torti so me pa ?e Mazdini trgovci "razveselil" z zapakiranimi stre?nimi prtlja?niki, ki so bili brez ?raufov za pritrditev. In seveda sem to opazil, ko sem bil na dolenjskem in sem hotel nalo?iti lojtro. Ja :angry::angry::angry: se pravi nazaj v Lj prevozit 140km, da so mi zamenjali robo in potem pa zvem, da je ta lojtra 11 jurjev se pravi, da bi bilo bolje, da bi ?e eno nabavu, kot da sem se tolk zajebavu :angry::angry::angry:

 

Sorry guys and guls ampak sem se moral mal izdu?at, ker je bolj? takole kot pa, da v navalu besa kak?nega trgovca za vrat stisnem.

33112_1.png

Napisano

Ufff boss.....resni?no so?ustvujem s tabo....hkrati verjamem da so stvari ki so dogajajo "grozne".....

 

Ok use bi pre?ivel...sam tisti ?lag na torti pa zmaga......grrrrr

 

 

Keep on bossyyy...... :bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.