Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na moji 6- ki GG19R6, letnik 2007, 2,0; 105 kW (140 HP) je pri 200.000 km odpovedala turbina.

Kak?ne so kaj va?e izku?nje z menjavo turbine?

Se spla?a kupit novo (kje) ali obnoviti (beja, turbine.si)?

 

Hvala za odgovore.

Napisano

Rahli popravek - 143HP ima. 140 ima motor 2.0 iz GH serije

 

Druga?e pa veliko te?av s turbinami tukaj niti ne bele?imo tako, da je to bolj izjema kot pravilo... sploh da se ti je to zgodilo ?e pri 200kkm.

33112_1.png

Napisano

Rahli popravek - 143HP ima. 140 ima motor 2.0 iz GH serije

 

Druga?e pa veliko te?av s turbinami tukaj niti ne bele?imo tako, da je to bolj izjema kot pravilo... sploh da se ti je to zgodilo ?e pri 200kkm.

 

Hvala za popravek.

 

Jebiga, tud jest sm si ?elel da bi bilo kaj druzga.

Napisano

Vidim, da si ravno iz Medvod. Oglasi se do Simona Pelka in skupaj naredita na?rt sanacije, kako in kaj. Verjamem, da ti bo dobro svetoval in ne bo prehudih stro?kov oz. najmanj?i mo?ni pri tej zadevi. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vidim, da si ravno iz Medvod. Oglasi se do Simona Pelka in skupaj naredita na?rt sanacije, kako in kaj. Verjamem, da ti bo dobro svetoval in ne bo prehudih stro?kov oz. najmanj?i mo?ni pri tej zadevi. :prstgor:

 

Avto je ?e v ordinaciji pri dr. Pelku, samo zbiram ?e dodatne informacije.

Napisano

Ne popravljajo mazdinih ni delov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na ebay lahko dobim najdrazjo sredico (komplet kartusa nova) za 298?... zdej pa kir tip motorja mas povej pa sporocim :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Na ebay lahko dobim najdrazjo sredico (komplet kartusa nova) za 298?... zdej pa kir tip motorja mas povej pa sporocim :)

 

Motor: 2,0, 143 HP, tip GG, letnik 2007.

Ali potrebuje? ?e kater podatek?

Napisano

Motor: 2,0, 143 HP, tip GG, letnik 2007.

Ali potrebuje? ?e kater podatek?

 

Tip motorja... RL5C tak nekak zgleda... to je drgac za mojga 04 letnik 136

If in doubt, flat out... 

Napisano

RF7J.

 

Torej sva ?e dva, ko jima je turbina odpovedala. S tem da pri meni, je bil skoraj sigurno prej?nji lastnik kriv, ker ni vliv pravo olje. Ali pa je kak servis vmes spustil. Dejansko je zaribala, ker je bil oljni kanal poln saj..in ?e se ne ma?e...zariba. Tko da, je to res kot pravi boss. Pri mazdah na?eloma ne crkujejo tako kot pri VW al pa francozih :D

Napisano

RF7J.

 

Torej sva ?e dva, ko jima je turbina odpovedala. S tem da pri meni, je bil skoraj sigurno prej?nji lastnik kriv, ker ni vliv pravo olje. Ali pa je kak servis vmes spustil. Dejansko je zaribala, ker je bil oljni kanal poln saj..in ?e se ne ma?e...zariba. Tko da, je to res kot pravi boss. Pri mazdah na?eloma ne crkujejo tako kot pri VW al pa francozih :D

 

Ja RF7J je.

Napisano

Katelo?ka ?tevilka turbine pa je: RF7J13700E.

 

nova pride: 1100 ? + DDV,

obnovljena: 380 ? + DDV,

rabljena: 600 ?.

 

?e razmi?ljam...

Napisano

RF7J imas motor pol :) do vecera povem ceno ;)

 

 

RF7J imas motor pol :) do vecera povem ceno ;)

 

 

302? nova kartusa.. enaka samo pokrova na vsaki strani ostaneta :) celotna sredica s turbino, osjo,... komplet je pa nova tovarnisko balancirana... Je pa za kak tedn pocakat ker narocim iz velike britanije... je pa OEM kvaliteta

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hvala bogu za brezžične ključe.   Že naša M2 2010 ni pustila zaklenit prtljažnika s ključi v prtljažniku. Ford mislim, da celo zahupa.   Zakleneš lahko na Fordu ključ samo z drugim ključem v roki. Pa še te onemogoči notranjega.   Nazadnje, kake pol leta nazaj, sem sam vlamljal tak kolegu, ki so mu iz žepa padli....   Upam, da se je rešli brez vidne škode.
    • Blondinka pri avtomehaniku: - "Gospodična, alternator je crknil." - "Kaj pa je to alternator?" - "Ja, kako naj vam povem, težko je to na hitro razložit. V glavnem, kar vse 4 bo treba zamenjat..."
    • Daj, ostani s tem vaškim avtokleparjem v dobrih odnosih, da ko bo BTjc na vrsti... ... ...
    • Te mat črne,k sem z solno kislino...te so original take-svileno mat črne. Res z vsem živim probal...kot rečeno tista prva slika,so že tako čiste,da bi mislil,da pomaga sam še peskanje...je pa res,da to ni gladek-glossy lak ampak je mat z malce grobo površino.   Tiste jeklene pa...sem že nekdaj rihtal,z ferosanom,zično ščetko na bormašinco,z nitrojem spucal,temeljno,in pol se z črno za feltne čez posprejal...po eni sezoni je bilo vse spet rjavo... Tukaj pa sem lani sam na grobo z žično ščetko,nitro,in kar čez čez rjo z Hammerite barvo pošprejal (svilena črna), in rezultat vidiš. Res top barva👍 Seveda,enkrat bo spet skoz vdarilo,a po moje ne tako hitro. Seveda bi pa bilo bolje gume dol,speskati in šele po tem z Hammerite čez...bi moral tako že prvič,in bi imel mir...sam pr cvenku se neha....že tako so šle več kot 3 doze.   Moram pa še enkrat opomniti za Hammerite-ko barvaš,ne smeš nehati,pol pa dalje...npr pri kaki dolgi ograji,da bi pol danes,pol pa jutri...ne,ker se bo tam k si nehal začelo luščiti in pride voda spodaj itd... Zmeraj vse,in eventuelno dve,tri plasti....obvezno upoštevaj navodila!!!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.