Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na moji 6- ki GG19R6, letnik 2007, 2,0; 105 kW (140 HP) je pri 200.000 km odpovedala turbina.

Kak?ne so kaj va?e izku?nje z menjavo turbine?

Se spla?a kupit novo (kje) ali obnoviti (beja, turbine.si)?

 

Hvala za odgovore.

Napisano

Rahli popravek - 143HP ima. 140 ima motor 2.0 iz GH serije

 

Druga?e pa veliko te?av s turbinami tukaj niti ne bele?imo tako, da je to bolj izjema kot pravilo... sploh da se ti je to zgodilo ?e pri 200kkm.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Rahli popravek - 143HP ima. 140 ima motor 2.0 iz GH serije

 

Druga?e pa veliko te?av s turbinami tukaj niti ne bele?imo tako, da je to bolj izjema kot pravilo... sploh da se ti je to zgodilo ?e pri 200kkm.

 

Hvala za popravek.

 

Jebiga, tud jest sm si ?elel da bi bilo kaj druzga.

Napisano

Vidim, da si ravno iz Medvod. Oglasi se do Simona Pelka in skupaj naredita na?rt sanacije, kako in kaj. Verjamem, da ti bo dobro svetoval in ne bo prehudih stro?kov oz. najmanj?i mo?ni pri tej zadevi. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je Z M A J napisal:

Vidim, da si ravno iz Medvod. Oglasi se do Simona Pelka in skupaj naredita na?rt sanacije, kako in kaj. Verjamem, da ti bo dobro svetoval in ne bo prehudih stro?kov oz. najmanj?i mo?ni pri tej zadevi. :prstgor:

 

Avto je ?e v ordinaciji pri dr. Pelku, samo zbiram ?e dodatne informacije.

Napisano

Ne popravljajo mazdinih ni delov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na ebay lahko dobim najdrazjo sredico (komplet kartusa nova) za 298?... zdej pa kir tip motorja mas povej pa sporocim :)

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je qwerty napisal:

Na ebay lahko dobim najdrazjo sredico (komplet kartusa nova) za 298?... zdej pa kir tip motorja mas povej pa sporocim :)

 

Motor: 2,0, 143 HP, tip GG, letnik 2007.

Ali potrebuje? ?e kater podatek?

Napisano
  je johan napisal:

Motor: 2,0, 143 HP, tip GG, letnik 2007.

Ali potrebuje? ?e kater podatek?

 

Tip motorja... RL5C tak nekak zgleda... to je drgac za mojga 04 letnik 136

If in doubt, flat out... 

Napisano

RF7J.

 

Torej sva ?e dva, ko jima je turbina odpovedala. S tem da pri meni, je bil skoraj sigurno prej?nji lastnik kriv, ker ni vliv pravo olje. Ali pa je kak servis vmes spustil. Dejansko je zaribala, ker je bil oljni kanal poln saj..in ?e se ne ma?e...zariba. Tko da, je to res kot pravi boss. Pri mazdah na?eloma ne crkujejo tako kot pri VW al pa francozih :D

Napisano
  je SpEkTr napisal:

RF7J.

 

Torej sva ?e dva, ko jima je turbina odpovedala. S tem da pri meni, je bil skoraj sigurno prej?nji lastnik kriv, ker ni vliv pravo olje. Ali pa je kak servis vmes spustil. Dejansko je zaribala, ker je bil oljni kanal poln saj..in ?e se ne ma?e...zariba. Tko da, je to res kot pravi boss. Pri mazdah na?eloma ne crkujejo tako kot pri VW al pa francozih :D

 

Ja RF7J je.

Napisano

Katelo?ka ?tevilka turbine pa je: RF7J13700E.

 

nova pride: 1100 ? + DDV,

obnovljena: 380 ? + DDV,

rabljena: 600 ?.

 

?e razmi?ljam...

Napisano

RF7J imas motor pol :) do vecera povem ceno ;)

 

 

RF7J imas motor pol :) do vecera povem ceno ;)

 

 

302? nova kartusa.. enaka samo pokrova na vsaki strani ostaneta :) celotna sredica s turbino, osjo,... komplet je pa nova tovarnisko balancirana... Je pa za kak tedn pocakat ker narocim iz velike britanije... je pa OEM kvaliteta

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Vse iz prve roke.  Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa: - je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke ) - je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".    
    • Še moja 2 centa smetenja 😎   Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski. Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA. i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo. 1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prav povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi.   Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri.   Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,....   Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....
    • Uradno je tudi tam bila H2: https://www.dars.si/Zgrajene_AC_in_HC/H2_Hitra_cesta_skozi_Maribor   Če se mogoče spomniš, so včasih še bili semaforji na Pobrežju, pred tunelom. Zdaj je tam samo uvoz/izvoz za smer Šentilj. Semaforje so umaknili, ko so naredili uvoz nižje, direktno pod pokopališčem.   Imaš pa prav, da za semaforiziran del ni bilo potrebna vinjeta.
    • Kaj je z njim?  Še dela za enkrat. Nisem še menjal, ker sem preveč izbirčen  (ali pa imam premalo € da bi vzel kar hočem  )  
    • Pred men je zadnje kolo na sovoznikovi strani in brez prednjega kolesa, drugače ga ne spravim v avto
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.