Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer ze starejsi posnetek... vseeno pa vreden ogleda... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tale je garant tipkal smsje na smart phonu ali pa je za volanom baba, ki je s pilco obdelovala nohte. Tretja opcija pa je konkretna doza alkohola! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer ze starejsi posnetek... vseeno pa vreden ogleda... 

 

 

Zelo verjetno vo?nja pod vplivom maliganov.

 

Tudi snemalec je o?itno vzoren voznik: radar detektor na armaturki, snemanje s telefonom med vo?njo...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Se je za?elo poletno trpljenje na cestah. O?itno so jodlarji za?eli s po?itnicami in vsi kot eden s hitrostjo okoli 100km/h na prehitevalnem pasu v koloni, ko ne prehitevajo nikogar. Se ?e ?lovek vpra?a kje so se to nau?ili in kako, da policija takega po?enjanja ne sankcionira.

 

In odgovor sledi v temle dogodku, ki sem ga ujel pred nekaj dnevi. O?itno bi ravno tisti, ki imajo mo? sankcionirat druge dejansko rabili obnoviti vozni?ko znanje in spet predelati CPP in ZPrCP pa ?e kaj zraven

 

33112_1.png

Napisano

Se je za?elo poletno trpljenje na cestah. O?itno so jodlarji za?eli s po?itnicami in vsi kot eden s hitrostjo okoli 100km/h na prehitevalnem pasu v koloni, ko ne prehitevajo nikogar. Se ?e ?lovek vpra?a kje so se to nau?ili in kako, da policija takega po?enjanja ne sankcionira.

 

In odgovor sledi v temle dogodku, ki sem ga ujel pred nekaj dnevi. O?itno bi ravno tisti, ki imajo mo? sankcionirat druge dejansko rabili obnoviti vozni?ko znanje in spet predelati CPP in ZPrCP pa ?e kaj zraven

 

 

A si mu poblendal ali potrobil, da se je potem umaknil? ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

a ve?, da sem mel to idejo, sam sva bila ?ez hitrostno omejitev pa raje nisem izival. sramezljiv

 

model je na ravnem namre? potegnil do 130km/h (omejitev je pa 110km/h)

33112_1.png

Napisano

a ve?, da sem mel to idejo, sam sva bila ?ez hitrostno omejitev pa raje nisem izival. sramezljiv

 

model je na ravnem namre? potegnil do 130km/h (omejitev je pa 110km/h)

 

A tele besedice pa namenoma nisi prebral? Oba sva bila ?ez speed limit pa to mu niti ne o?itam, ker hitrost je ?isto administrativno dolo?ena in marsikje je ?e vedno ?isto varno tudi, ?e prekora?i? (seveda z glavo in varno). 

 

V tej zgodbi gre samo za nepravilno uporabo prehitevalnega pasu in s tem dajanjem napa?ne zgleda ostalim udele?encem. Ker ?e kaj dela gne?e in nervozo na AC je v 50% neprimerna uporaba voznega in prehitevalnega pasu.

33112_1.png

Napisano

sam ti bi mogu unga spustit, ki se je vkljuceval, policist v tem primeru je bolj pametno naredil

(poznam ta odsek zelo dobro in je bolje biti na levem pasu zaradi padalcev iz stajerske avtoceste)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sam ti bi mogu unga spustit, ki se je vkljuceval, policist v tem primeru je bolj pametno naredil

(poznam ta odsek zelo dobro in je bolje biti na levem pasu zaradi padalcev iz stajerske avtoceste)

Katerega bi mogu spustit? Tistega temnega, ki je prisel iz stajerske smeri? Prednosti nima... Lahko bi se pa umaknil na levi pas... in mu tako olajsal vljucitev... Jaz se tudi na tem odseku ponavadi umaknem na levi pas...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

prednosti nima, ampak se ne gleda tako, tudi na avtosoli te ucijo, da moras tem, ki se vkljucijo na avtocesto to omogocat (seveda pred tem pogledas, ce mas prazno)

pri nas smo dalec zadi glede tega...mi je vsec po zahodni evropi, tudi po tropasovnicah kako to avtomatsko funkcionira

ta cist desni da zmigavc, ta srednji takoj odreagira da zmigavc in se premika levo

to pri nas se manjka, se rondoji, spanje na semaforjih in levi pas se zrihtajo pa smo na zmagal :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sam ti bi mogu unga spustit, ki se je vkljuceval, policist v tem primeru je bolj pametno naredil

(poznam ta odsek zelo dobro in je bolje biti na levem pasu zaradi padalcev iz stajerske avtoceste)

aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem in tudi ni mogel naprej, ker je policaj veselo dr?al levi pas? :whatever:

 

Al smo mogo?e tudi malo pozabili pravila CPP? Vklju?evanje se po?enja v zadnji tretjini vklju?evalnega pasu in nikoli takoj na za?etku (verjetno je jasno zakaj). Pri izklju?evanju pa to naredi? v prvi tretjini, da je ?e dovolj zaviralnega pasu in da ne zavire? ?e na voznem pasu. Tukaj imajo pa na u? vsaj 700m ?asa za vklju?itev lepo po pravilih. 

prednosti nima, ampak se ne gleda tako, tudi na avtosoli te ucijo, da moras tem, ki se vkljucijo na avtocesto to omogocat (seveda pred tem pogledas, ce mas prazno)

pri nas smo dalec zadi glede tega...mi je vsec po zahodni evropi, tudi po tropasovnicah kako to avtomatsko funkcionira

 

Seveda je po bontonu, da se umakne?, ampak nikakor pri tem ne sme? izsilit tistega na levi, a ne? In ?e ne more? iti na levo, kaj ti po tvojem samo ?e preostane? Da bremza?, da dela? nore manevre ali pa? nadaljuje? in si malo bolj pozoren na tega z desne, da ne naredi budala?tine. Jaz ne poznam druge opcije.

33112_1.png

Napisano

aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem in tudi ni mogel naprej, ker je policaj veselo dr?al levi pas? :whatever:

 

Al smo mogo?e tudi malo pozabili pravila CPP? Vklju?evanje se po?enja v zadnji tretjini vklju?evalnega pasu in nikoli takoj na za?etku (verjetno je jasno zakaj). Pri izklju?evanju pa to naredi? v prvi tretjini, da je ?e dovolj zaviralnega pasu in da ne zavire? ?e na voznem pasu. Tukaj imajo pa na u? vsaj 700m ?asa za vklju?itev lepo po pravilih. 

 

 

Pravila CPP marsikje pogrnejo proti realnosti... ker so marsikdaj butasta (tudi sam to ugotavljas malo visje pri ocitkih, da si bil prehiter :) ) ... Tukaj recimo ni klasicen izkljucevalni pas ampak prikljucevalni... malo naprej pa se zacne hkrati tudi izkljucevalni pas ... 

 

Jaz se ponavadi vedno umaknem na prehitevalni pas pri uvozih... ce je to seveda mozno in ce ne oviram nikogar ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj so nas ucili da se ne menja pasov na prikljucevalnih delih, mimo prikljucka na avtocesto, bencinskih, pocivalisc...ce si nekoga zacel prehitevat, si ga prehitel pa si ob dovozu/izvozu se ne smes nazaj na desnega

 

Tako da policist ni ravno narobe delal ce je v zacetku koga prehiteval, ampak teorija pac pa prazna cesta

Priznam da tukaj tudi sam (ne cel levi ovinek) ampak pred priklopom stajerke grem levo ce tudi ni nobenega, ampak ne zarad cpp ampak zaradi izkusenj

 

Ampak v osnovi imas prav. Policija bi morala biti vzgled zakona

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

...

Jaz se ponavadi vedno umaknem na prehitevalni pas pri uvozih... ce je to seveda mozno in ce ne oviram nikogar ... 

 

Tudi jaz.

Vendar sem ?e nekajkrat do?ivel, da se vozniki umikajo na vozni pas, brez da bi pogledali kaj se dogaja na prehitevalnem. Ravno tako se mi je enkrat zgodilo, da je voznik, ki se je vklju?eval, kar rinil levo v moj bok, ?eprav sem bil na voznem pasu, prehitevalni pa poln. Nato pa ?e trobil in krilil...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Tudi jaz.

Vendar sem ?e nekajkrat do?ivel, da se vozniki umikajo na vozni pas, brez da bi pogledali kaj se dogaja na prehitevalnem. Ravno tako se mi je enkrat zgodilo, da je voznik, ki se je vklju?eval, kar rinil levo v moj bok, ?eprav sem bil na voznem pasu, prehitevalni pa poln. Nato pa ?e trobil in krilil...

V tem primeri bi on seveda moral nadaljevat naprej po vkljucevalnem, ki kasneje postane odstavni pas in se prek tega varno vkljucil. Vmes seveda ustrezno pospeseval, se razume :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi jaz.

Vendar sem ?e nekajkrat do?ivel, da se vozniki umikajo na vozni pas, brez da bi pogledali kaj se dogaja na prehitevalnem. Ravno tako se mi je enkrat zgodilo, da je voznik, ki se je vklju?eval, kar rinil levo v moj bok, ?eprav sem bil na voznem pasu, prehitevalni pa poln. Nato pa ?e trobil in krilil...

Neki ne razumem, umikajo? vklju?ujejo si mislil?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja napaka.

 

Vozniki na voznem pasu se tistemu, ki se vklju?uje, umikajo na prehitevalni pas, brez da bi pogledali kaj se tam dogaja.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem

Aha, ?e eden s prekora?eno hitrostjo na prehitevalnem.

 

Ko smo ?e pri hitrosti in policajih. Saj  veste koliko enih besed o ogro?eni varnosti zaradi stavke policistov ker le ti niso izvajali meritev hitrosti. In ko se stavka kon?a in ko smo sedaj kar naenkrat varni, kje mislite da vidim prvo meritev hitrosti s strani mo? postave. V ?elodniku, kjer sploh ni naselje samo nekdo je po politi?ni liniji izsilil ?rn okvir okol table. Seveda so se policaji skrivali ?e naprej od table "konec naselja" - nabirali klope v enem grmovju.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Na ?tajerki je bolj?a fora... nikjer nobenega dela na cesti ali delovi??a niti zo?anja in nikogar nikjer okoli samo par sto metrov za znakom 60!!!!!!!!!  je postavljen radar. Druga?e je omejitev 130km/h. ?ur zagotovljen, ker morajo nadoknadit za pol leta izpadlega dohodka.

33112_1.png

Napisano

Na ?tajerki je bolj?a fora... nikjer nobenega dela na cesti ali delovi??a niti zo?anja in nikogar nikjer okoli samo par sto metrov za znakom 60!!!!!!!!!  je postavljen radar. Druga?e je omejitev 130km/h. ?ur zagotovljen, ker morajo nadoknadit za pol leta izpadlega dohodka.

 

od kdaj? v soboto ?e ni blo radarja

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.