Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Narobe je prebral... Konj je podpis tega, ki je listek pisal.

 

 

Bolj zanimiv se mi zdi en komentar pod to sliko na FB:

 

ne ne..ni tko mišljeno..očitno je bil voznik Peugeota tolko fasciniran nad tvojim parkiranjem da je hotel napisat: Nauči ME parkirati -beseda ni konj (to je skrajšal,ker je bilo premalo prostora na listku)...sem prepričan v to:)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

 

Ja, saj (roko na srce) ste vsi po malem šli v polno križišče :) tisti črni passat (Al kaj je že) se je pa malo ustulil iz tvoje desne. 

Napisano

Nejc, dej še 1x video poglej. Kaj so sploh še delali v križišču? Kot kaže je un z meganom kr stal za brezveze. Pol so pa vsi za njim obtičali v križišču. Če mu je avto crknil razumem, če pa je tolk nesposoben pol bi moral ostati brez vozniške, ker je nevaren tako za sebe kot za druge.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Nejc1986 napisal:

Ja, saj (roko na srce) ste vsi po malem šli v polno križišče :) tisti črni passat (Al kaj je že) se je pa malo ustulil iz tvoje desne. 


Noja... ko se ravno prizge zelena, ne pricakujes, da bos obstal sredi krizisca... Itak sem pa sele potem videl, ko se je vse ustavilo, kaj se dogaja spredaj... malo naprej malo nazaj... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

heh, dnevna klasika za tole križišče

sem slabe 6 let delal tu še mal naprej po Celovški :)

Napisano

Ce bi se drzali pravil, bi smel zapeljati v krizisce (cez polno crto) sele, ko bi videl, da ga lahko zapustis. S tem veganom spredaj tega ne vidis, vsaj na posnetku, dokler ne gre on cisto skozi. :) Sem pa razmisljal, da ce bi dejansko stal na semaforju, bi poslusal od zadaj orkester trobil, pa se vsi na desni bi se ustulili in zafilali krizisce. Tako bi verjetno lahko cakal, dokler ne gre rush hour mimo. 😄

Napisano

Jebeš WRC, 3/4 milijona EUR vreden Yaris in svetovni prvak v rallyu za volanom, če si na balkanu proti BMW-ejaša. 🤪

 

 

33112_1.png

Napisano
13 hours ago, Boss said:

Jebeš WRC, 3/4 milijona EUR vreden Yaris in svetovni prvak v rallyu za volanom, če si na balkanu proti BMW-ejaša. 🤪

 

Je bilo to zdaj? Ima Zagreb vsak dan en spektakularen crash? 😬

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

Jebeš WRC, 3/4 milijona EUR vreden Yaris in svetovni prvak v rallyu za volanom, če si na balkanu proti BMW-ejaša. 🤪

 

 

Sodelavec je bil na tej dirki, ker ima novinarsko akreditacijo in mi je povedal iz prve roke, kako je bilo s to nesrečo. V bistvu je bil kriv voznik relly yarisa, ki je zavil levo in se je tako voznik bmw- ja zaletel v bok. Po dirki so nesrečnega  voznika bmw-ja povabili v hotel, kjer so bivali dirkači, mu plačali obilno večerjo, se skupaj slikali, voznik bmw-ja je dobil tudi njegove dirkalne rokavice in še enkrat opravičilo s strani tekmovalne ekipe. Bo imel vsaj spomin na to. 😊

 

 

Napisano

To je tisto, po pravilih je res Ogier kriv, saj je zavil na desno, ker ni pričakoval, da bo en z bmw 1 hotel dirkat z njim in preizkušat mišice. 50m od križišča pa ga je odneslo kot sneto skiro v maline.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

To je tisto, po pravilih je res Ogier kriv, saj je zavil na desno, ker ni pričakoval, da bo en z bmw 1 hotel dirkat z njim in preizkušat mišice. 50m od križišča pa ga je odneslo kot sneto skiro v maline.

A veš kakšna vzvratna ogledala imajo dirkalniki za, rally? Pa še voznik je pripet  kot salama na sedež in res slabo vidijo nazaj. Kakor koli, voznik bmw-ja bo imel lepo temo za točlnim barom nekaj naslednjih let 🤗

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Če se je kdo spraševal zakaj se na AC-jih dogaja tolk norosti. Romun je z 20 let starim Mercedesom ML vlekel prikolico na njej pa dva SUV-a. Samo prikolica in dva avtomobila gor sta preko 3,5 tone oziroma vsaj tono več kot sme vleči ML. Ker je bila kompozicija predolga in zaradi vrtilnega momenta mu je prikolica verjetno veselo poplesavala zato je model spustil hitrost na 50km/h in počasi proti Romuniji. Pol se pa čudijo zakaj poka in resno vprašanje policiji, da kaj takega ne izloči iz prometa.

 

 

  • Haha 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 2

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Če se je kdo spraševal zakaj se na AC-jih dogaja tolk norosti. Romun je z 20 let starim Mercedesom ML vlekel prikolico na njej pa dva SUV-a. Samo prikolica in dva avtomobila gor sta preko 3,5 tone oziroma vsaj tono več kot sme vleči ML. Ker je bila kompozicija predolga in zaradi vrtilnega momenta mu je prikolica verjetno veselo poplesavala zato je model spustil hitrost na 50km/h in počasi proti Romuniji. Pol se pa čudijo zakaj poka in resno vprašanje policiji, da kaj takega ne izloči iz prometa.

 

 

Poglejmo tudi z drugega zornega kota... Koliko teh ki so se mimo peljali so poklicali policijo? 

 

In kako tak majstr pride čez mejo? 

Napisano
pred 5 minutami je Nejc1986 napisal:

In kako tak majstr pride čez mejo? 

 

S potrdilom o cepljenju ali negativnim testom, ki ni starejsi od 48 ur 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 20 minutami je Jest napisal:

 

S potrdilom o cepljenju ali negativnim testom, ki ni starejsi od 48 ur 🤪

Ja, saj... To je edino pomembno zadnje leto in pol.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Kako pa veš, da je bil prenaložen? 🙂 Veš kako porabo ima to 😁😆

 

hmmm, dva SUV-a plus ta dolga prikolica je koliko kg? Mislim tko na uč. Zakaj vozi 50 km/h? Zato, ker ma ML cca 2000kg lastne teže, na prikolici je pa cca 3500kg. ML sme maksimalno vleči 2500kg, tukaj je pa še problem dolge prikolice, ki dobi zaradi teže na obeh koncih "potrebo", da začne nihat.

 

Vsak, ki misli, da je vleka prikolice hec in da to zmore vsak si lahko pogleda mal filmčkov na YT - recimo tegale in za primer kako prazna prikolica prevrne težkega SUV-a (na 1:30).

 

 

Najbolj pomembno je da je prikolica v večini naložena čisto nad sredinsko osjo, kjer so kolesa, da se sploh prepreči kakršnokoli nihanje. Nalaganje zadaj (sploh kakšna kolesa ali motorji, ki visijo na zadnji strani bivalne prikolice so čista napaka. Klele je par nasvetov, pozabljen pa je tisti, da ne presežeš maksimalne obremenitve tako prikolice kot vlečnega vozila, ker te prikolica samo pomete s cestišča kot bi mignil.

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ampak, zanimivo je, kako uživajo prehitevati s temi prikolicami zadaj. Prav iščejo nesrečo. Nekaj podobnega sem videl lani na avtocesti proti Ljubljani

Samo, da je bil v glavni vlogi en švabo z bmw- jem, ki je zadaj vlekel prikolico s čolnom. Prav tako mu je pričela ta prikolica  opletati po celi cesti a se je na srečo nekako ustavil na odstavnem pasu. In tudi ta me je prehiteval pri veliki brzini. Najbrž pozabijo, da vlečejo kaj zadaj. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Tukaj je se simulacija, kako se obnasa avto s prikolico, ko imas tezo spredaj ali zadaj ...

 

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Ja ta drug je ovrgel gostilniške debate, da ko začne nihat je treba po gasu..Hahaha, takim se vedno nasmejim. Kot da bi avto mel 500 konjev, da bi pri 100kkmh ful pospešil da bi kao izničil nihanje. Bremza po občutku, da se vklopi naletna in te potegne nazaj se mi zdi bolj prava rešitev.

 

Sicer je pa tako, če voziš po pameti do tega ne sme priti. Če boš vozil 90, ma ni šans da ti začne nekaj nihat, pa če tudi imaš zadaj nekaj teže. Problem pa seveda je, pol nad 100 , 110 kolikor nekateri peljejo. Sploh problematično je prehitevanje kamionov, šleparjev (in obratno), ko te posrka ta masa in misliš kaj je narobe :)

 

Jaz še z nobeno prikolico nisem imel težav v smislu nihanj, rese pa da so vse imele protinihajno kljuko. Plus spredaj pod zakonsko posteljo imam boks, kar pomeni da je spodaj vsa krama in posledično precej ene teže na kljuki, tako da moram potem malo balansirati z obremenitvijo bolj v zadnji del prikolice. To je tut en faktor, ki je pomemben, .. premalo teže na kljuki. Če imaš kaj vem 70kg na kljuki, se to pelje ko raketa. Pa sem tudi že 120 šel , sicer za zelo kratek čas, enkrat sem namenoma testiral in je bilo b.p. 

 

Pri teh asih pa res ne vem, pomoje se more več faktorjev poklopit, da imaš potem tako sranje.

Popravljeno od SpEkTr

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.