Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dej, če se ti da. Ker če skos utripa pol ful zavaja in jaz bi tud zavil.

 

Sem pa prepričan, da če tole zadevo objavim na BMW forumu, da bo enozložno rečeno, da lahko desno, pa če imaš voljo lahko še mal podriftaš skozi, seveda brez vklopljenega žmigavca.

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

Dej, če se ti da. Ker če skos utripa pol ful zavaja in jaz bi tud zavil.

 

Sem pa prepričan, da če tole zadevo objavim na BMW forumu, da bo enozložno rečeno, da lahko desno, pa če imaš voljo lahko še mal podriftaš skozi, seveda brez vklopljenega žmigavca.

... pa z obvezno spuščeno šipo in roko obvezno zunaj. 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Sem dobil odgovor... Isto mi je odgovoril kot Boss. Da imaš za desno posebej pas in znak. In da lahko vedno zavijes. Da pa je neobičajno in da je tudi iz kontra smeri podobno (čeprav ni čisto isto če se ne motim in tam nikoli nisem bil v dilemi). 

 

No, saj tudi tu nisem kaj preveč v dilemi. Sicer dopuščam možnost, da so preprosto naredili napako, ko so črto potegnili čez celo širino. Tu bi morala prekinjena črta in znak "pazi pešec". 

 

Jaz še zmeraj trdim, da si v prekršku če zaviješ desno ko sveti rdeča. 

 

Grem gledat tja in dam fotke iz vseh smeri. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

UPDATE : sem šel gledat... Tako je to če je človek kozorog po horoskopu...

 

Torej: iz smeri crnuc (križišče ki je kamen spotike) oranžna luč utripa tudi ko je na semaforju rdeča luč. 

 

Inštruktor pravi, da lahko zaviješ. In da je zato tista utripajoca oranžna luč, ki bi sicer izgubila smisel če se nebi smelo zavijati. Jaz sicer pravim da je tista utripajoca oranžna luč tam za bv, ampak ok. 

 

Polna črta? Naj bi ti pokazala kje moraš ustaviti če greš naravnost in imaš rdečo luč ter kje moraš ustaviti če greš desno in imaš pešce na cesti.

 

Izpostavil je tudi isto križišče iz kontra smeri. Sem ga šel pogledat.In ja... Je podobno (prilagam fotko na koncu), ampak z dvema razlikama... No... Bom dal fotko in me zanima če bi tukaj peljali če sveti rdeča luč... 

IMG_20210516_075950.jpg

Napisano (urejeno)

Tule na zadni fotki ni dileme, za desno je svoj pa in velik semafor nate ne vpliva. Zato bo jst peljal desno seveda s tem, da si tam avtomatsko potem na stranski in moras dajat prednost vsemu zivemu.

 

Na prvi sporni fotki je pa pac problem kak so umestil crto, prehod in semafor, in tam bi jst instiktivno cakal na semaforju po mojem.

 

Sj ce se dobr pogleda, je vec ali manj ista situacija na tej drugi strani, le da ni prehoda in s tem so lahk primerno pomaknal crto krizisca do semaforja, in je vse reseno.

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano
pred 30 minutami je 50keda napisal:

Tule na zadni fotki ni dileme, za desno je svoj pa in velik semafor nate ne vpliva. Zato bo jst peljal desno seveda s tem, da si tam avtomatsko potem na stranski in moras dajat prednost vsemu zivemu.

 

Na prvi sporni fotki je pa pac problem kak so umestil crto, prehod in semafor, in tam bi jst instiktivno cakal na semaforju po mojem.

 

Sj ce se dobr pogleda, je vec ali manj ista situacija na tej drugi strani, le da ni prehoda in s tem so lahk primerno pomaknal crto krizisca do semaforja, in je vse reseno.

Točno tako. Na drugi fotki je lasten pas za zavijanje desno. Na prvi fotki je pa (tudi sodeč po talnih oznacbah) isti pas za desno in naravnost in ne moreta dva svetlobna znaka urejati prometa na enem pasu na dva različna načina. 

 

Tako da jaz še zmeraj trdim da se na prvi fotki pravno formalno ne sme zaviti desno ob rdeči. 

 

Sva z mojo danes kofetkala tam in štela avte. 10avtov je prišlo na rdečo z namenom iti desno  in vsi so zavili pred zeleno. Grem stavit da jih 90posto niti ne razmišlja a je vse prav. Ne rečem da sem po vsem tem 100posto prepričan v svoj prav (sem pa 85posto) , ampak zagotovo pa ni tako samoumevno iti desno, kot to vsi po vrsti počno. 

Napisano
On 5/15/2021 at 12:28 PM, Damijani said:

sentjakob.jpg

Torej pravite, da je en instruktor voznje izjavil, da se tu sme peljat desno pri rdeci luci?

Kljub dejstvu, da stoji semafor, da imamo en prometi pas za naravnost in desno in da je crta, ki pove, kje se ustavis, se pred prehodom in "odcepom" na desno.

Me zanima kaj ga napeljuje na to misel. Da semafor ni ob crti? Potem raje ne vozit v Ameriki in drugih dezelah, kjer imajo semaforje na nasprotni strani krizisca.

Ker imamo ekstra trikotnik? Tisti trikotnik na desni pomeni, da nimas prednosti. V tem primeru recimo pred tistimi, ki prihajajo iz nasprotne smeri in zavijajo levo. Se bo pa sigurno nekdo obregnil ob dejstvo, da ob trikotniku ni crte in da razmisljam narobe.

Zato pa pravim, da je signalizacija problematicna, ker jo ljudje razlicno interpretirajo. Ce smo razvajeni smo pac razvajeni. To ne spremeni dejstva, da zaradi razlik v interpretaciji prihaja vsaj do hude krvi v kriziscu, ce do nesrec (se) ne.

Nasvet za izogib tezenju odzadajstojecih: prizgite smernik sele, ko se prizge zelena. ;)

 

Na drugi strani krizisca je situacija povsem drugacna, ker je jasno nakazano, da sta dva prometna pasova, pa ceprav je desni ozek se za kolo.

Napisano
pred 31 minutami je Axel napisal:

Nasvet za izogib tezenju odzadajstojecih: prizgite smernik sele, ko se prizge zelena. ;)

 

Tole je definitivno najboljši nasvet :bravo: Tako ti res ne bo od zadi nihče traumiral. Se pa absolutno strinjam, da takoj, ko se začneš spraševati pri določenih znakih in označbah kako je potrebno peljat je sigurno nekaj narobe s samimi oznakami, da sploh vzbudijo dvom. Najbolj smotrne so tiste oznake, kjer lahko brez kančka dileme pelješ in se ne rabiš spraševat ali je bilo pravilno ali ne. Ampak vseeno, v Slo je signalizacija kar v redu, ko pa gledam tiste YT posnetke se pa dostikrat samo za glavo držim. Recimo prehodi za pešce čez tri pasove brez semaforja (recimo tipično v Rusiji in celo pri naših sosedih v Zagrebu) - pa to je recept za nesrečo. Take zadeve, kjer se mi zdajle pogovarjamo o tem križišču je za ostale primere drugod kot špricer brez vina (PočivalšekTM).

 

Juraj Šebalj je pri snemanju take situacije povzro nesrečo. Seveda ni bil kriv ampak dejstvo pa je, da take ureditve v sodobnem prometu nikakor ne smejo obstajat.

 

33112_1.png

Napisano

Ali pa americani in krozisca ;)

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

ŠE eno vprašanje, vožnja skozi križišče.

Vsaka povečana/zmanjšana omejitev hitrosti (razen con!!!) velja do križišča. Križišče omejitev razveljavi. V našem primeru imamo omejitev 60, križišče, z druge strani križišča s5 omejitev 60 naprej. Katera je pravilna hitrost vožnje skozi križišče? :D

Napisano
pred 5 minutami je Damijani napisal:

ŠE eno vprašanje, vožnja skozi križišče.

Vsaka povečana/zmanjšana omejitev hitrosti (razen con!!!) velja do križišča. Križišče omejitev razveljavi. V našem primeru imamo omejitev 60, križišče, z druge strani križišča s5 omejitev 60 naprej. Katera je pravilna hitrost vožnje skozi križišče? :D

Kmečka logika mi pravi 60kmh... 

Napisano

Kako, če križišče razveljavi omejitev :)

Napisano
pred 15 minutami je Damijani napisal:

Kako, če križišče razveljavi omejitev :)

Torej tistih 10metrov moramo peljati 50kmh? :)

Napisano

Hitrost se razveljavi po križišču oziroma se je ne če je spet znak z določeno hitrostjo. Če bi upravljalec cest želel vožnjo skozi križišče z zmanjšano hitrostjo bi moral trenutno hitrost razveljaviti pred križiščem.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Na to vprašanje ni enotnega odgovora. Tako sem to postavil v AŠ, policistu,... :)

Je malo luknje tu.

Napisano

Lahko se 60 čez križišče in iz križišča do naslednjega znaka z omejitvijo 60 pa 90, če ni v mestu in od znaka 60 naprej se ve,da 60....😊. Upam,da se razumemo....😉

Za uno križišče od Nejca bi se pa jaz peljal normalno desno ne glede ali je rdeča,saj zato stoji ta znak tam in ima tudi določen pomen,drugače ga ne bi bilo in bi bil semafor z rdečo lučjo...:nevem:

Napisano

Nobenih lukenj ni in je tudi objavljeno v "Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah"

 

Lahko pogledaš v Uradni list 46/2000 (sem preveril tudi na twitterju, če je kaj drugače pa ni 🤪), kjer ti v 100.členu lepo piše

 

Znake za izrecne odredbe je treba ponovno postaviti za vsakim križiščem ceste, na kateri je takšen znak, z drugo cesto, če naj velja izrecna odredba tudi še za takšnim križiščem.
Izrecna odredba, izražena z znakom za prepoved ali omejitev ali z znakom za obveznost, postavljenim pri vhodu v naselje na istem drogu, na katerem je tudi znak III-14 (ime naselja), velja na območju vsega naselja, če na posameznih cestah ali delih ceste v naselju ni z drugim prometnim znakom izražena drugačna odredba.

 

Tako tudi svetujejo tecajcpp.com

 

WWW.TECAJCPP.COM

Virtualni priročnik CPP in zakonodaje. Prometni znaki, pravila, pojmi, nesreče, definicije, testi, policisti, ankete, avto�ole, faq, itd.

 

33112_1.png

Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

Nobenih lukenj ni in je tudi objavljeno v "Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah"

 

Lahko pogledaš v Uradni list 46/2000 (sem preveril tudi na twitterju, če je kaj drugače pa ni 🤪), kjer ti v 100.členu lepo piše

 

Znake za izrecne odredbe je treba ponovno postaviti za vsakim križiščem ceste, na kateri je takšen znak, z drugo cesto, če naj velja izrecna odredba tudi še za takšnim križiščem.
Izrecna odredba, izražena z znakom za prepoved ali omejitev ali z znakom za obveznost, postavljenim pri vhodu v naselje na istem drogu, na katerem je tudi znak III-14 (ime naselja), velja na območju vsega naselja, če na posameznih cestah ali delih ceste v naselju ni z drugim prometnim znakom izražena drugačna odredba.

 

Tako tudi svetujejo tecajcpp.com

 

WWW.TECAJCPP.COM

Virtualni priročnik CPP in zakonodaje. Prometni znaki, pravila, pojmi, nesreče, definicije, testi, policisti, ankete, avto�ole, faq, itd.

 

To je to.👍

Napisano

Kar se tiče tistega križišča je eno bistveno vprašanje ; a sme biti semafor samo na levi strani v smeri vožnje? Za prometni znak vem da je lahko (pa še to so uredili šele par let nazaj, torej je bilo križišče v startu zasnovano tako, da si tam res lahko peljal desno ob rdeči). 

 

Torej:

 

-ali semafor še zmeraj ne velja za nekoga, ki ga obvozi po desni strani in potem takem sme iti mimo ne glede na barvo 

 

-ali pa se je sočasno s spremembo pravil spremenilo tudi to in ga moraš upoštevati in se jmod takrat naprej moraš ustaviti ob rdeči. 

Napisano
pred 54 minutami je Nejc1986 napisal:

-ali semafor še zmeraj ne velja za nekoga, ki ga obvozi po desni strani in potem takem sme iti mimo ne glede na barvo 

Jaz bi rekel, da je tako, ker je tudi edino smiselno. 👍

Napisano

Tako je v istem pravilniku lepo piše:

 

Poleg uporabe naprav za dajanje svetlobnih prometnih znakov iz 102., 106. in 107. člena zakona o varnosti cestnega prometa se lahko naprave za dajanje svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil s tribarvnimi lučmi (semaforji) uporabljajo za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih hkrati ali za vsak prometni pas posebej.
Če se z napravami iz prvega odstavka tega člena ureja promet vozil na vsakem pasu posebej, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil nad prometnim pasom, na katerega se nanašajo.
Če so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil uporabljeni za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih in smereh vožnje hkrati, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil z desne strani vozišča.
Na cestah z več kot enim prometnim pasom je treba za vsako smer vožnje ponoviti napravo za dajanje tribarvnih svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Tako je v istem pravilniku lepo piše:

 

Poleg uporabe naprav za dajanje svetlobnih prometnih znakov iz 102., 106. in 107. člena zakona o varnosti cestnega prometa se lahko naprave za dajanje svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil s tribarvnimi lučmi (semaforji) uporabljajo za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih hkrati ali za vsak prometni pas posebej.
Če se z napravami iz prvega odstavka tega člena ureja promet vozil na vsakem pasu posebej, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil nad prometnim pasom, na katerega se nanašajo.
Če so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil uporabljeni za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih in smereh vožnje hkrati, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil z desne strani vozišča.
Na cestah z več kot enim prometnim pasom je treba za vsako smer vožnje ponoviti napravo za dajanje tribarvnih svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil.

Torej se lahko peljes in tisti ki zavija desno nima nobene veze s semaforjem? 

 

Je pa zoprno (ali še kaj hujšega) da pešec hodi  po zebri medtem ko ima zeleno in pride iz njegovega boka avto. 

Napisano

Nič hudega saj ima prednost pešec in ne ti,enako kot pri navadnem prehodu,tako da on ostane živ....😂😂😂

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Kako nastane zastoj v obe smeri na AC oziroma HC.

 

rabiš:

1.) delo na cesti, da se promet dvosmerno prestavi na eno stran AC/HC

2.) vsaj dva kamionarja

3.) bodi pozoren, da enemu obvezno poči guma in nato odtrga celotno kolo

4.) kolo mora obvezno preskočiti ločevalno ograjo in se zaleteti v nasproti vozeči kamion

5.) šofer tega kamiona mora ustavit, skočit ven, krilit z rokami in gledat kako mu je guma poškodovala spodnji levi del odbijača

6.) šofer kamiona, kjer je guma odpadla na prikolici mora voziti še kaka kilometer dokler do konca ne uniči pesta na prikolici, ker to drsa po tleh, da se kar kadi

7.) potem 10 minut čaka in ne ve kaj bi z njim solidarno čakamo tudi vsi ostali

8.) čakamo na darsovce, da premaknejo varnostni stebriček, da se lahko odmakne kamionar iz edinega pasu in sprosti promet.

9.) Čez tri ure, ko se vračam je kamion brez kolesa še vedno tam in servisna služba se trudi zamenjati celotno pesto

 

Če bi bila AC/HC zaradi dela na cesti zaprta še nekaj kilometrov bi verjetno takole čakali vsi za njim še tri ure ali več.

 

 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.