Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 8 urami je Jest napisal:

Nekdo ima še malo težav pri speljevanju ... :) ...

 

 

To bodo elegantno rešili z avtomatikom 😊

 

 

Napisano

Hm, a se samo meni zdi da so tam iz Galjevice vsi zavijali v rdečo na Dolenjsko?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Pomoje samo uni, ki je bil pred mano…. Ker je tam zelena tako kratka, da ce normalno speljejo, prideta cez dva ali mogoce trije… Jaz sem sel cez zeleno… samo po napacnem pasu, ker smo ze tako tri ali celo stiri intervale cakali, ker unemu spredaj ni uspelo speljati ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 50 minutami je Jest napisal:

Pomoje samo uni, ki je bil pred mano…. Ker je tam zelena tako kratka, da ce normalno speljejo, prideta cez dva ali mogoce trije… Jaz sem sel cez zeleno… samo po napacnem pasu, ker smo ze tako tri ali celo stiri intervale cakali, ker unemu spredaj ni uspelo speljati ;)

Ne,sem mislil na tistem križišču kjer se je prevrnila tabla. Pa sem videl zdaj da je zgleda samo tako izpadlo zaradi pospešenega posnetka. 

Napisano
pred 12 urami je Jest napisal:

 

Pa še jaz sem se malo poigral z brezplačnim programom za videomontažo >> CapCut ... ki ga mimogrede priporočam, če kdo ni prav vešč takih opravil ... :) ... Je dokaj enostaven... hiter... in brezplačen ... :P  ... 

 

 

Sem probal... luštno :jupiii: zapopadeš v parih minutah...

33112_1.png

Napisano

Ane… jaz sem prej delal s Final Cut Pro… ali pa iMovie… iMovie je orevec osnovni in je za kaksne zadeve ze kar problem narediti… Recimo tisti del, kjer sem nalepil cez posnetek iz telefona poleg posnetka iz drona… je v iMovie pomoje skoraj nemogoce narediti… tukaj pa zelo enostavno… Final Cut Pro pa je ze prevec profesionalen… in zahteva precej vec casa za ucenje… Tale CapCup pa izgleda zelo podobno kot FCP… samo se mimzdi precej bolj enostaven…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma jaz sem kot dinozaver delal z movie makerjem, ker je pač bil glih gor na winsih. Tko, da vsaka taka stvar je zame nadgradnja.sramezljiv

 

Sem mislil se mal začet ukvarjat s Power Directorjem ampak sem ugotovil, da je overkill tole, dokler skup pacaš zgolj za zabavo.

33112_1.png

Napisano

Movie maker je pa se bolj basic oz. storast kot iMovie na MAC OS :D ... 

 

Danes se ene par pacientov ... V sentviskem predoru je bil levi pas zaprt (kar je bilo na tablah nad AC oznaceno ze precej prej) ... a to nekaterih ne moti kaj dosti... potem se pa tik preden se zaletijo v vzdrzevalce, tlacijo na desni pas ... Poleg teh dveh, ki jih je ujela kamera... je bil za tem drugim se vsaj eden ... :( 

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je Jest napisal:

Nekdo ima še malo težav pri speljevanju ... :) ... pa še na koncu posnetka se veter malo poigra z obcestno signalizacijo ... 

 

Pa še jaz sem se malo poigral z brezplačnim programom za videomontažo >> CapCut ... ki ga mimogrede priporočam, če kdo ni prav vešč takih opravil ... :) ... Je dokaj enostaven... hiter... in brezplačen ... :P  ... 

 

 

 

 

Mogoče je pa bral Mazdin forum, pa je hotel narediti screenshot?

 

 

https://www.mazda-si.net/topic/847-tole-je-pa-kr-smeh/?do=findComment&comment=506283

 

Popravljeno od Slivka
  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

A ima še kdo tako pospravljeno armaturo kot tale avto, ki sem ga srečal v Ljubljani? Motor je bil še topel .. 😂

 

image.png

 

image.png

mogoč je pa reklamo delu :) 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

A ima še kdo tako pospravljeno armaturo kot tale avto, ki sem ga srečal v Ljubljani? Motor je bil še topel .. 😂

 

image.png

 

image.png

Kaj še vse mora imei na tleh....😲

Napisano

Pred časom sem se spraševal, čemu so prefarbali ločilne prekinjene črte za kolesarske pasove z grobo barvo, ki daje občutek, da se voziš po makedamu. In dejansko tole ne more biti naključje, saj je taka barva uporabljena povsod, kjer so ceste preozke.

 

Informacije sem dobil od osebe, ki je v skupini na MOL-u, ki se ukvarjajo s tem problemom. Zadeva nima nobene niti najmanjše varnostne vrednosti, niti ne omogoča večjo pretočnost, ampak ima zgolj in smo ekonomske učinke. Kot mi je bilo razloženo je pri ožjih cestah in nerazumevanju voznikov, kaj sploh je kolesarski pas, privedlo do tega, da so vozniki večino časa vozili z desnima kolesoma točno po tej ločilni črti, ker večina neukih telebančkov pač ne razume, da je ta pas v souporabi in ga lahko uporabljajo vsi udeleženci v prometu.

 

V glavnem, velika večina je zaradi preozkih cest torej vozila po tej črti in zato se je obraba barve tam povečala in dejansko bi bilo potrebno konstantno obnavljati to barvo, kar seveda stane. Tako so naredili odločitev, ki ima dvojni učinek - uporabljena je bila gostejša, debelejša barva s hrapavim učinkom, ki se kasneje obrablja in poleg tega, zaradi neprijetnega občutka se jo vozniki izogibajo. Zdej bolj butasti silijo proti sredini v nasproti vozeče, ostali pa vseeno zapopadejo, da je z desnima kolesoma potrebno vozit po samem kolesarskem pasu in ne po črti.

 

Ta razlaga pije vodo, saj tam, kjer so ceste širše in je med sredinkso črto in črto za kolesarski pas dovolj prostora so te črte narisane z običajno gladko barvo.

 

Torej, toliko o tem koliko se jim gre za varnost. Gre se samo zato, da upravičijo denar s strani EU, namenjen varnosti in tako, da so stroški najmanjši projekt pa dokončan in sredstva porabljena.

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

nullRavnokar videl na FBju

 

Škoda besed za voznika, je pa vsaj avto lep :)

image.png

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Alex bo rekel, da je to itak en Slovenc, ki živi v Italiji al pa Romun.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Alex bo rekel, da je to itak en Slovenc, ki živi v Italiji al pa Romun.

Ne, vem, da Italijani nimajo tega razvrščanja. Ponavadi, ko je kolona, smo sami tujci tako razvrščen.ob robovih ceste. Čeprav je tudi res, da se tudi pri njih zadnje čase vse bolj to uveljavlja. 

 

 

Napisano

Ne vem, ampak sej ni važn a majo al ne, ampak če vidiš, da se vsi takole razporejajo, vsak z IQ-jem več kot 70 bo razumel, da se niso takole umaknili zarad njega. Sploh, kadar si v drugi državi, kjer vsi ljudje nekaj počnejo z razlogom. Če pa se nekdo počuti vzvišenega, večvrednega egoista pol pa vidimo takele prizore. 

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

Ne vem, ampak sej ni važn a majo al ne, ampak če vidiš, da se vsi takole razporejajo, vsak z IQ-jem več kot 70 bo razumel, da se niso takole umaknili zarad njega. Sploh, kadar si v drugi državi, kjer vsi ljudje nekaj počnejo z razlogom. Če pa se nekdo počuti vzvišenega, večvrednega egoista pol pa vidimo takele prizore. 

Saj tudi v Italiji, kjer je omejitev na avtocestah 130, naši pacienti in še kaki vzhodnjaki skoraj edini delajo neumnosti po avtocesti. In divjajo. 

Najbrž se tudi naši Janezi počutijo tam vzvišeni in egoisti, ko s svojimi mečkami in bmw-ji paradirajo po levem pasu. 

Ali ne vidijo, da niso na naši avtocesti? 😉

 

 

Napisano

Po Aleksivih besedah sodeč, je makaronar to naredu upravičeno. Vrnil nam je milo za drago... 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Saj tudi v Italiji, kjer je omejitev na avtocestah 130, naši pacienti in še kaki vzhodnjaki skoraj edini delajo neumnosti po avtocesti. In divjajo. 

Najbrž se tudi naši Janezi počutijo tam vzvišeni in egoisti, ko s svojimi mečkami in bmw-ji paradirajo po levem pasu. 

Ali ne vidijo, da niso na naši avtocesti? 😉

 

No pol pa nam ti razloži kaj se dogaja v glavah takih kot je tale Italijan na sliki. Recimo vidi, da so se vsi razmaknili in stojijo. Očitno ti razumeš Italijane mi ostali jih pa ne in nam ni jasno kak pacient mora biti, da se takole obnaša. :nevem:

 

Mi je pa zanimivo kak znaš opravičit vsaka taka abotna dejanja v stilu sej je en drug pa v Italiji tud drvel. 🙄

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.