Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je godlike napisal:

Včasih so bli Audijaši ja, zdaj pa ko so Audiji dragi, so pa to postali Škodaši.

Aja? 

VW-Audi-Škoda-Seat, to je isti koncern, razlika je samo v značkah.

Če želiš frajarjenje kupiš to ali pa BMW, če pa iščeš komfort in kvaliteto pa japonca nabaviš namesto teh škatel.

Napisano
pred 26 minutami je DonFelipe napisal:

Aja? 

VW-Audi-Škoda-Seat, to je isti koncern, razlika je samo v značkah.

Če želiš frajarjenje kupiš to ali pa BMW, če pa iščeš komfort in kvaliteto pa japonca nabaviš namesto teh škatel.

In voznikih.... 😁

Napisano
pred 32 minutami je DonFelipe napisal:

Aja? 

VW-Audi-Škoda-Seat, to je isti koncern, razlika je samo v značkah.

Če želiš frajarjenje kupiš to ali pa BMW, če pa iščeš komfort in kvaliteto pa japonca nabaviš namesto teh škatel.

Koncern je isti. Samo opažam, da se "norci" premikajo na cenejše opcije.

Napisano
pred 6 minutami je godlike napisal:

Koncern je isti. Samo opažam, da se "norci" premikajo na cenejše opcije.

Aja? To se ti zdi, ker zagovarjaš svojo znamko. Na vseh so, ampak na najcenejših ne bodo nikoli to si zapomni. 

Japonci smo pa klasa za-se in sicer kulturni in dinamični.

Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je DonFelipe napisal:

MIsliš uporabnike teh precenjenih nemških škatel?

A si kdaj imel japonca? Jaz sem jih imel že 5 (Toyota, Mazda, Nissan, Honda in Subaru)

Kaj ne spremljaš @Binija....vsaj jaz vem, pa nisem starosta na tem forumu da je imel (ima), vsaj 2 mazdi (3 in cx-30), torej ne razumem kaj ga neposredno sprašuješ....🤔, edino če si mislil japonce samo za službena vozila?!? 🤔😉🤭 (to jih nima nobena SLO firma,tko da...)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 33 minutami je DonFelipe napisal:

Aja? To se ti zdi, ker zagovarjaš svojo znamko. Na vseh so, ampak na najcenejših ne bodo nikoli to si zapomni. 

Japonci smo pa klasa za-se in sicer kulturni in dinamični.

Ne zagovarjam svoje znamke, nimam VW-ja ali Audi-ja.

 

Če pa Škoda že postaja simbol.... polno je vRS-ov, evRS-ov in podobnih hitrih škatel.

 

Lasti-la sva si z ženo: francoza, italjana, japonca, američana in zdaj pride korejc. Nemca še ni bilo 😎

Napisano
pred 23 minutami je godlike napisal:

Ne zagovarjam svoje znamke, nimam VW-ja ali Audi-ja.

 

Če pa Škoda že postaja simbol.... polno je vRS-ov, evRS-ov in podobnih hitrih škatel.

 

Lasti-la sva si z ženo: francoza, italjana, japonca, američana in zdaj pride korejc. Nemca še ni bilo 😎

To misliš Kio ali Daewoo-ja? 

Kaj pa imaš od Američana?

Precenjeno nemško sveto trojico ignoriraj in se sprosti, najbolje ti je pravi terenec ali pickup ker se premikaš in deluješ res sproščeno ter brez skrbi. Toyota Hilux in Landcruiser ti priporočam, ker sem peljal testna in sem bil presenečen. Pa poglej koliko jih je še voznih brez težav. 

Napisano

Forda mam. In to je za mene američan. Čeprav ga imajo nemci za svojega. Potem je tudi Hyundai nemec, ker ima tam razvojni center, tak kot Ford. 🤔

 

Pride pa Hyundai.

 

Izogibam se vsem povišanim avtom, dokler se le da.

Napisano

Ford pa Američan? No, ja, tudi Suzuki je bil Japonec, zdaj jih delajo pa na Madžarskem...

 

Po novem imajo Fordi žig VW AG. In vedno več Fordovih modelov bo imelo žig VW AG.

Napisano (urejeno)

Seveda, ker gre štrom na VAG platformo, kar je žalostno.

S tem da baje bojo pa naslednji štrom sami razvijali.

 

A torej po tvoji logiki je bil Polo španec in Mercedes A mađar?

 

A ni tvoj BT-50 iz Tajske? Torej nimaš več japonca pri hiši?

 

Pa si kdaj raizskal kje se vse Mazde delajo?

 

Pa mimo grede, moj Ford, narejen v nemčiji ima led luči made in mexico 😉

Popravljeno od godlike
Napisano

Če se osel skoti v Lipici - a je potem Lipicanec?

 

Ne, nimam več Japonca pri hiši. Se pa tolažim, da nimam Kitajca - bodisi takega, ki ga Kitajci delajo na Kitajskem bodisi takega, ki ga Turki, Bosanci, Romuni, Pakistanci, ... ... ... delajo v Evropi za Kitajskega lastnika...

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Saj si si ze sam odgovoril… ;) Osel, ki se skoti v Lipici ni Lipicanec… tako kot tudi Ford, ki je narejen recimo v tovarni v Nemciji ni nemskega porekla ;) … Ford je ameriska korporacija s sedezem v Michiganu… Ustanovitelj Henry Ford je bil american…

 

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 urami je DonFelipe napisal:

MIsliš uporabnike teh precenjenih nemških škatel?

A si kdaj imel japonca? Jaz sem jih imel že 5 (Toyota, Mazda, Nissan, Honda in Subaru)

Jebiga, verjetno ne. 🤔Te novejše Mazde res niso več Mazde kot nekdaj, ne rjavijo več, ne zvija diskov, špegli delajo, malo trošijo pa še premium so.... 😉

(samo 3.Mazde):nevem:

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Jebiga, verjetno ne. 🤔Te novejše Mazde res niso več Mazde kot nekdaj, ne rjavijo več, ne zvija diskov, špegli delajo, malo trošijo pa še premium so.... 😉

(samo 3.Mazde):nevem:

 

Za svojo govor 😀

pred 10 urami je Slivka napisal:

Ford pa Američan? No, ja, tudi Suzuki je bil Japonec, zdaj jih delajo pa na Madžarskem...

 

Po novem imajo Fordi žig VW AG. In vedno več Fordovih modelov bo imelo žig VW AG.

 

Teoretično. Kolega, mehanik na VW, je rekel, da je novi Amarok preoblečen Ranger in da jim še VW značko dela Ford tovarna 🙂

 

Rangerja se ne bi branil 🙂

Podpis.png

 

Napisano

Ja, Rangerja iz leta 2009 se tudi jaz najbrž ne bi preveč branil.

 

Ampak to je čisto drugo vozilo kot pa Ranger iz leta 2023. Če vzameš vso možno dodatno opremo, ima nosilnosti manj kot 700 kg (mislim, da samo še 650 kg, nisem pa prepričan, bi moral še enkrat preverit). S takim se ne bo delalo tako kot jaz delam z BTjko... In tudi Ranger se je precej pomehkužil... Amarok pa ni bil kaj prida niti, ko je bil original VW...

Napisano
pred 11 urami je Jest napisal:

Saj si si ze sam odgovoril… ;) Osel, ki se skoti v Lipici ni Lipicanec… tako kot tudi Ford, ki je narejen recimo v tovarni v Nemciji ni nemskega porekla ;) … Ford je ameriska korporacija s sedezem v Michiganu… Ustanovitelj Henry Ford je bil american…

 

 

 

Te bom pa drugače vprašal:

 

Toyota je Japonec in prodaja Proace City Verso.

Peugeot je Francoz in prodaja Partner Rifter.

Opel je Nemec in prodaja Combo Life.

Fiat je Italijan in prodaja Doblo.

 

Vsa štiri vozila delajo v isti tovarni. Kaj so zdaj: osli, lipicanci, mule ali mezgi? So Japonci, Francozi, Nemci ali Italijani?

 

Za dodatek: vsi štirje prihajajo s tekočega traku v mestu Luton v Angliji...

 

Torej, čigavega porekla so?

 

 

 

Henry Ford je bil Američan, temu ne oporekam. Ampak v njegovem času so sestavljali Ford T. In če si ga kupil, si točno vedel, kdo ga je konstruiral, kje so ga naredili in kje so ga sestavili. 

 

Zdaj pa nimaš pojma, kje je bil konstruiran, narejen je na Balkanu, v vzhodni Evropi, v Aziji, v Mehiki in drugod, koder je poceni delovna sila (ki je do včeraj kovala podkve za konje, danes pa delajo visokokakovostne sestavne dele vrhunskih vozil), sestavljen pa nekje, kjer ima lastnik (konkretno v tem primeru je to Stellantis) kakšno tovarno, pa ne ve, kaj z njo in tam naredijo linijo za sestavljanje vozil...

Napisano (urejeno)

Imaš tudi Mercedesa z Renault motorji. Pa povej to kakemu lastniku, če upaš.

 

To so specialke, ta mučkasta porekla, kot MX5 in Fiat 124.

Ker potem je tudi Fiat lahko Mazda.

 

Jaz za svoje lahko trdim, da so čistokrvni in ne mešanci iz kakega Azila.

Ko greš v detajle, hitro najdeš nekaj kaj lahko uporabiš za svoj proti argument.

Si si pa s temi lipicanci naredil lep strel v koleno 😉

 

Evo še to. Moj Focus je bil konstruiran v Nemčiji, naret v Nemčiji, motor je iz Fordove tovarne v Romuniji.

Če hočeš met čistokrvnega, kupi Alfo, striktno made in Italy( zdaj ne sledim več, do Stellantisa je bla 100%), za to so pa dali Fiat 124 ne pa Alfo, ker Alfa ne more bit delana na japonskem. Je bil baje preveliki upor pod to zamislijo takrat.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 24 minutami je Slivka napisal:

 

Te bom pa drugače vprašal:

 

Toyota je Japonec in prodaja Proace City Verso.

Peugeot je Francoz in prodaja Partner Rifter.

Opel je Nemec in prodaja Combo Life.

Fiat je Italijan in prodaja Doblo.

 

Vsa štiri vozila delajo v isti tovarni. Kaj so zdaj: osli, lipicanci, mule ali mezgi? So Japonci, Francozi, Nemci ali Italijani?

 

Za dodatek: vsi štirje prihajajo s tekočega traku v mestu Luton v Angliji...

 

Torej, čigavega porekla so?

 

 

 

Henry Ford je bil Američan, temu ne oporekam. Ampak v njegovem času so sestavljali Ford T. In če si ga kupil, si točno vedel, kdo ga je konstruiral, kje so ga naredili in kje so ga sestavili. 

 

Zdaj pa nimaš pojma, kje je bil konstruiran, narejen je na Balkanu, v vzhodni Evropi, v Aziji, v Mehiki in drugod, koder je poceni delovna sila (ki je do včeraj kovala podkve za konje, danes pa delajo visokokakovostne sestavne dele vrhunskih vozil), sestavljen pa nekje, kjer ima lastnik (konkretno v tem primeru je to Stellantis) kakšno tovarno, pa ne ve, kaj z njo in tam naredijo linijo za sestavljanje vozil...

 

 

Se vedno je znamka Ford ameriska... ker za njo stoji ameriska korporacija, kjer ima tudi sedez... Kje jih sestavljajo tukaj niti ni pomembno... Proizvajalci se zdruzujejo in recimo manj zanimive modele razvijajo skupno ali pa kupijo en od drugega... ker se jim ne splaca odkrivati tople vode in investirati v razvoj... ker so enostavno prodajne stevilke premajhne ... Pac optimizacija proizvodnje ... Kako pa je s kakovostjo pa je drugo vprasanje... Vseeno so to nisni modeli, ki jih skupaj razvijajo zgolj zato, da jih lahko imajo v ponudbi ... Kupec pa je tisti, ki se bo odlocil za to, kaksno znacko bo imel njegov avto :P 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

Moja 6-ka je pa iz Hirošime in se še danes ponoči mal sveti. ?zmeden?

Po daljši poti na morje verjetno ti tudi 😉

Napisano
pred 56 minutami je Jest napisal:

 

 

Se vedno je znamka Ford ameriska... ker za njo stoji ameriska korporacija, kjer ima tudi sedez... Kje jih sestavljajo tukaj niti ni pomembno... Proizvajalci se zdruzujejo in recimo manj zanimive modele razvijajo skupno ali pa kupijo en od drugega... ker se jim ne splaca odkrivati tople vode in investirati v razvoj... ker so enostavno prodajne stevilke premajhne ... Pac optimizacija proizvodnje ... Kako pa je s kakovostjo pa je drugo vprasanje... Vseeno so to nisni modeli, ki jih skupaj razvijajo zgolj zato, da jih lahko imajo v ponudbi ... Kupec pa je tisti, ki se bo odlocil za to, kaksno znacko bo imel njegov avto :P 

 

Vse to je res, ampak, ko sem sam hotel priti na All American Meet z ameriškim Chevrolet Kalosom, so me vsi čukast gledal :D

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

 

 

Se vedno je znamka Ford ameriska... ker za njo stoji ameriska korporacija, kjer ima tudi sedez... ... ... ... ...

 

 

Ja, zato pa pravim, da imamo zdaj v garaži FucksWagna...

Ameriška vozila nikoli niso preveč slovela ne po varčnosti ne po zanesljivosti.

Nemška kvaliteta je pa tudi zvodenela, odkar temelji na delu gasterbajterjev...

 

 

 

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.