Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Slivka napisal:

Italijani so eni boljših voznikov v Evropi. Samo parkirati pa ne znajo...

 

 

 

IMG_20231214_161356890.jpg

To ni nič. Ob vsakem vikendu je na obali na desetine voznikov iz notranjosti, ki tako parkirajo (še največ z tablico LJ in najraje na zelenicah)...Pridejo pa na morčija,seveda. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Italijani so eni boljših voznikov v Evropi.

 

Če tole ni sarkazem, bi vprašal, po kakšnih standardih?:D 

Podpis.png

 

Napisano
pred 15 minutami je Alex napisal:

To ni nič. Ob vsakem vikendu je na obali na desetine voznikov iz notranjosti, ki tako parkirajo (še največ z tablico LJ in najraje na zelenicah)...Pridejo pa na morčija,seveda. 

 

 

Ali lahko kaj napišem? Ali je bolje, če ne?  🤪

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

Ali lahko kaj napišem? Ali je bolje, če ne?  🤪

Bolje če ne... ni vredno. 😜

  • Všeč 3
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Tu bralec govori kot da zagovarja vožnjo "na pamet". Znaki se pač zamenjajo in največja štala je, ker ljudje "na pamet" v križišče.

Najbolj smešen stavek je pa o nevarnostih za kolesarje. Sej vemo zakaj so/smo v nevarnosti.

Podpis.png

 

Napisano
pred 12 minutami je g.Wankel napisal:

Tu bralec govori kot da zagovarja vožnjo "na pamet". Znaki se pač zamenjajo in največja štala je, ker ljudje "na pamet" v križišče.

Najbolj smešen stavek je pa o nevarnostih za kolesarje. Sej vemo zakaj so/smo v nevarnosti.

 

To je povsod po sloveniji velik problem, da ljudje vozijo na pamet, pol je pa stala pa pizdarije ko se spremeni ureditev, krivi so jim pa vsi drugi

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Use je to fajn pa krasn,

ampak men tuki neki ni čist jasn...

 

V Ljubljani že tako promet ne gre nikamor in zmerno do pretežno vse stoji, na MOLu so pa upali, da bodo upočasnili voznike... Zakaj? Za povečanje gužve?

Te v Zokilandu so res strokovnjaki kako še povečati zastoje ter preujerajati ulice v enosmerne namesto da bi uredili obvoze ter naredili promet bolj tekoč in pretočen. 

Tisti kateri ste dosti v prometu ste verjetno že doživeli kako stojijo na rdeči luči čeprav lahko zavijejo desno in imajo prosto ali pa da ti na zeleni luči ustavlja, na rdeči pa speljuje. 
Včeraj pa je bila štala ko je tip z prdulo od Wolta gonil izven naselja 20km/h navkreber ter naredil res zastoj, da o živčnosti ne govorimo. Čedalje več imaš neukih in kreljotov.

Napisano
pred 9 urami je Matick napisal:

 

To je povsod po sloveniji velik problem, da ljudje vozijo na pamet, pol je pa stala pa pizdarije ko se spremeni ureditev, krivi so jim pa vsi drugi

 

pred 9 urami je g.Wankel napisal:

Tu bralec govori kot da zagovarja vožnjo "na pamet". Znaki se pač zamenjajo in največja štala je, ker ljudje "na pamet" v križišče.

 

Promet mora biti urejen tako, da je najbolj logičen in smotern ter da upošteva obremenitev posameznih cest in preglednost križišč oziroma bolje povedano točk srečanja. Torej spremembe se ne delajo samo zato, da je treba nekaj spremenit ampak, da bomo nekaj izboljšali. Se pravi ne sprememb za vsako ceno oziroma da so seme sebi namen ampak, da bo promet bolj varen in tekoč. Sploh pa če zajebeš je treba odločitev vrnit nazaj na prvotno ne pa si zmišljat novih ukrepov kako boš popravil katastrofalno stanje slabe odločitve.

 

Bom za primer vzel začetek videa, kjer je omenjeno križišče kjer imajo ceste kar štiri različna imena in sicer Rožna dolina c. II, Rožna dolina c. III, Cesta v Rožno dolino in Šestova ulica:

 

slika.pngž

 

In kaj je tu tako sporno. To križišče je nekoč bilo čisto običajno križišče prednostne dvosmerne ceste in neprednostne enosmerne s kolesarsko v obe smeri. Pri tem, da je gostota prometa na dvosmerni glavni cesti bila vsaj 10x tolikšna kot na neprednostni in zato taka ureditev popolnoma štima.

 

slika.png

 

No in pol so se pojavili mestni brihtoli, ki so ugotovili, da če kolesarji ne upoštevajo prednosti je tole zelo nevarno križišče in so zaradi podivjanih kolesarjev brez trohice samoohranitvenega nagona naredili objekte na cesti, ki speljejo kolesarja v ovinek, da ne bi pičil direkt naravnost, voznikom pa so s to odločitvijo bistveno otežili vklapljanje na glavno cesto, saj je zaradi nerodnosti, kar naenkrat skoraj nemogoče zaviti desno brez, da bi prevozil sredinsko črto. V glavnem kaos.

 

Zgleda pa zdaj takole, slikane s strani ceste, ki jo vidite na prvi sliki desno - to je tista, ki gre mimo bivše gostilne Marn, zdaj gostilna Rožna hiša.

 

slika.png

No, ker so ugotovili, da so z ožanjem ceste in temi blesavimi dodatki in neustrezno postavljenimi znaki (STOP stoji čisto preveč nazaj in ne služi ničemur, tudi če se tam dejansko ustaviš je to pač oslarija, ker od tam vidiš kurckej. Kolesarjem pa tudi niso preprečili, da bi udarili direkt naravnost.

 

Ko so ugotovili, da so s tem samo poslabšali situacijo in bohnedej, da bi priznali drago napako, so jo poskušali rešit tako, da so zdaj postavili še stop znaka na glavni cesti. Tako so zaščitili zgolj neprilagojene kolesarje, da jih ne bo kdo nabasal na polno, ko ne bodo upoštevali CPP a istočasno naredili cesto z zastoji, kjer jih nikoli v zgodovini ni bilo. Prometa na dvosmerni je preveč, da bi dovolil uporabo stop znaka.

 

Tole so pač butale na oddelku za promet MOL-a, ki ga glede na odločitve verjetno vodi neka zafnana blondinka. Namreč to ni edina taka odločitev, kjer se ljudje držimo za glavo.

 

 

 

 

33112_1.png

Napisano

To, da so na MOLu idioti kar se prometa tiče je itak logično. Pa to je bilo še predno se je začelo na polno gužvat povsod. Niti nisem zagovarjal spremembe, ampak to, da je treba pač gledat znake in ne voziti ''na pamet''.

Podpis.png

 

Napisano

Pa sej znaki sploh niso bistvo problema. Problem, je da se spreminjajo cestne ureditve, ki ne izboljšujejo stanja. Je pa seveda najlažje postavljat znake, ker so med najcenejšimi način skupaj z risanjem bedatih označb na asfalt. Največkrat je pa  največji problem, da postaviš znak a ga ne upoštevajo ravno tisti, ki jim je najbolj namenjen - se pravi tisti, ki ne rabijo in niso nikoli morali narediti kakršnega koli vozniškega izpita.

 

Če se vrnem nazaj na prejšnjo razlago. To križišče je primerno in dovolj veliko za majhno krožišče ali pa se nivo ceste v križišču dvigne s tako imenovano povišano platformo in bo na eleganten način zmanjšalo hitrost in bistveno povečalo varnost. Seveda pa to stane bistveno več kot postavljanje znakov.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je DonFelipe napisal:

Te v Zokilandu so res strokovnjaki kako še povečati zastoje ter preujerajati ulice v enosmerne namesto da bi uredili obvoze ter naredili promet bolj tekoč in pretočen. 

 

Mislim, da so tudi drugod eksperti - poskusi v Kočevju in če ne zaviješ pravočasno te tud navigacija skorej ne zna rešit kako med lokalnimi cesticami sploh se vrneš nazaj na glavno. Tako hudo kot je tam tud v LJ ni.

pred 8 urami je DonFelipe napisal:

Tisti kateri ste dosti v prometu ste verjetno že doživeli kako stojijo na rdeči luči čeprav lahko zavijejo desno in imajo prosto ali pa da ti na zeleni luči ustavlja, na rdeči pa speljuje. 

 

Od kdaj pa lahko prosto po Prešernu voziš desno v rdečo?

pred 4 minutami je g.Wankel napisal:

Da ne boš pol spet trobu k te bo kdo izsilil :D 

 Če me bo Franci izsilil mu bom z veseljem potrobil. 😜

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

 

Promet mora biti urejen tako, da je najbolj logičen in smotern ter da upošteva obremenitev posameznih cest in preglednost križišč oziroma bolje povedano točk srečanja. Torej spremembe se ne delajo samo zato, da je treba nekaj spremenit ampak, da bomo nekaj izboljšali. Se pravi ne sprememb za vsako ceno oziroma da so seme sebi namen ampak, da bo promet bolj varen in tekoč. Sploh pa če zajebeš je treba odločitev vrnit nazaj na prvotno ne pa si zmišljat novih ukrepov kako boš popravil katastrofalno stanje slabe odločitve.

 

Bom za primer vzel začetek videa, kjer je omenjeno križišče kjer imajo ceste kar štiri različna imena in sicer Rožna dolina c. II, Rožna dolina c. III, Cesta v Rožno dolino in Šestova ulica:

 

slika.pngž

 

In kaj je tu tako sporno. To križišče je nekoč bilo čisto običajno križišče prednostne dvosmerne ceste in neprednostne enosmerne s kolesarsko v obe smeri. Pri tem, da je gostota prometa na dvosmerni glavni cesti bila vsaj 10x tolikšna kot na neprednostni in zato taka ureditev popolnoma štima.

 

slika.png

 

No in pol so se pojavili mestni brihtoli, ki so ugotovili, da če kolesarji ne upoštevajo prednosti je tole zelo nevarno križišče in so zaradi podivjanih kolesarjev brez trohice samoohranitvenega nagona naredili objekte na cesti, ki speljejo kolesarja v ovinek, da ne bi pičil direkt naravnost, voznikom pa so s to odločitvijo bistveno otežili vklapljanje na glavno cesto, saj je zaradi nerodnosti, kar naenkrat skoraj nemogoče zaviti desno brez, da bi prevozil sredinsko črto. V glavnem kaos.

 

Zgleda pa zdaj takole, slikane s strani ceste, ki jo vidite na prvi sliki desno - to je tista, ki gre mimo bivše gostilne Marn, zdaj gostilna Rožna hiša.

 

slika.png

No, ker so ugotovili, da so z ožanjem ceste in temi blesavimi dodatki in neustrezno postavljenimi znaki (STOP stoji čisto preveč nazaj in ne služi ničemur, tudi če se tam dejansko ustaviš je to pač oslarija, ker od tam vidiš kurckej. Kolesarjem pa tudi niso preprečili, da bi udarili direkt naravnost.

 

Ko so ugotovili, da so s tem samo poslabšali situacijo in bohnedej, da bi priznali drago napako, so jo poskušali rešit tako, da so zdaj postavili še stop znaka na glavni cesti. Tako so zaščitili zgolj neprilagojene kolesarje, da jih ne bo kdo nabasal na polno, ko ne bodo upoštevali CPP a istočasno naredili cesto z zastoji, kjer jih nikoli v zgodovini ni bilo. Prometa na dvosmerni je preveč, da bi dovolil uporabo stop znaka.

 

Tole so pač butale na oddelku za promet MOL-a, ki ga glede na odločitve verjetno vodi neka zafnana blondinka. Namreč to ni edina taka odločitev, kjer se ljudje držimo za glavo.

 

 

 

 

Joj,joj,tole je videt kot ka poligon za avtošolo......🥺

Napisano

Šikane kot pri formuli uvoz v bokse...

 

In kako zgleda v tem križišču, kadar kje zagori in pridejo gasilci s tovornjaki? Recimo cisterna od Gasilske brigade Ljubljana, ki je postavljena na štiriosnega Mercedesa MB 4150 Actros, ki je širok 2,5 metra in dolg čevapčič več kot 9 metrov (Rosenbauerjeva 13 kubična cisterna za vodo + kubik penila)?

Napisano

Poskusi našopat na to sliko tako cisterno v enakem merilu, ki zavija v ulico...

 

Pa še vseeno bo to samo slika, v realnosti zna biti drugače. V realnosti bo tam še en avto, vsaj pet avtov nasproti (od tega vsaj en živčen), dva kolesarja in kdo od Bolt-a, ki se mu bo mudilo prehiteti čas...

Napisano (urejeno)

Se ne strinjam s takimi križišči, so pa otoki povozni, tako da bo cisterna letela preko, kot da je na luknjasti cesti.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 15 urami je Boss napisal:

 

Mislim, da so tudi drugod eksperti - poskusi v Kočevju in če ne zaviješ pravočasno te tud navigacija skorej ne zna rešit kako med lokalnimi cesticami sploh se vrneš nazaj na glavno. Tako hudo kot je tam tud v LJ ni.

 

Od kdaj pa lahko prosto po Prešernu voziš desno v rdečo?

 Če me bo Franci izsilil mu bom z veseljem potrobil. 😜

Očitno nisi prebral pred dobrimi dvemi leti sprejeto zadevo : 

SIOL.NET

Že dlje časa se je napovedovala in pričakovala novost, ki v cestnem prometu dovoljuje voznikom zavijanje v desno pri rdeči luči na semaforju. Na ministrstvu so nam potrdili, da bodo to možnost...

 

To imaš na Koleziji pri zavijanju iz Riharjeve na Barjansko ter pri Zoisovi v smeri centra kjer zaviješ v tunel. 

Zadeva pa se v kratkem pripravlja tudi na določenih odsekih na Škofljici ter na glavnih vpadnicah. 

 

Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Očitno nisi prebral pred dobrimi dvemi leti sprejeto zadevo : 

SIOL.NET

Že dlje časa se je napovedovala in pričakovala novost, ki v cestnem prometu dovoljuje voznikom zavijanje v desno pri rdeči luči na semaforju. Na ministrstvu so nam potrdili, da bodo to možnost...

 

To imaš na Koleziji pri zavijanju iz Riharjeve na Barjansko ter pri Zoisovi v smeri centra kjer zaviješ v tunel. 

Zadeva pa se v kratkem pripravlja tudi na določenih odsekih na Škofljici ter na glavnih vpadnicah. 

 


Ampak ta znak ti ne daje prednosti… ampam ti samo dovoljuje, da prevozis rdeco pri zavijanju desno, ce situacija to omogoca… ne pa da izsiljujes prednost…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Očitno nisi prebral pred dobrimi dvemi leti sprejeto zadevo : 

SIOL.NET

Že dlje časa se je napovedovala in pričakovala novost, ki v cestnem prometu dovoljuje voznikom zavijanje v desno pri rdeči luči na semaforju. Na ministrstvu so nam potrdili, da bodo to možnost...

 

To imaš na Koleziji pri zavijanju iz Riharjeve na Barjansko ter pri Zoisovi v smeri centra kjer zaviješ v tunel. 

Zadeva pa se v kratkem pripravlja tudi na določenih odsekih na Škofljici ter na glavnih vpadnicah. 

 

 

Prekleto dobro vem, ampak vem tudi, da je zgolj na petih lokacijah tale zelena puščica ti si pa kar posplošil, da se zavija lahko pri rdeči v desno . Zavija se lahko na semaforjih z zeleno puščico kot je bilo to prej. Razlika med semaforsko lučjo z zeleno je da tam imaš dejansko odprto smer. V kolikor pa je na tabli narisana zelena pa prednosti nimaš in lahko izkoristiš (ni obvezno), da greš desno, če pri tem nikogar ne oviraš na cesti, ki ima odprto z zeleno.

 

Vprašal sem zato, ker mi je smešno, da te tole živcira, saj do pred kratkim si moral na teh križiščih vedno stat, ker pravila dopolnilne zelene puščice še ni bilo v zakonu. Zdaj pa k je in ker nekdo ne pozna, ne ve, predvsem pa NE UPA, ti je pa cela drama. Ljudje se učijo in tam, kjer se to da enostavno izvajat in res ni nobene nevarnosti to lepo brez težav izvajajo - tak primer je Peruzzijeva preko nadvoza AC za vstop na področje TPC Rudnik. Tam se zdaj skoraj tekoče vozi skozi rdečo, ker z leve je samo en dovoz in ne pelje nobena cesta, da bi bil tam promet.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Se ne strinjam s takimi križišči, so pa otoki povozni, tako da bo cisterna letela preko, kot da je na luknjasti cesti.

 

Kolikor vidim, so neki količki na teh otokih... 

 

Vsaj na nekaterih...

Napisano

Vse lepo in prav, ampak Boss, ti nisi takoj dojel zadeve. 

Žal je sistem zadnja leta naravnan na kvazi mobilnost in ekologijo ter ostala jajca namesto da bi promet tekel tekoče kot je do 20let nazaj. 

A ste opazili da so cone 20, 30 in 40 namerno narejene da se šteje promet?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.