Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A ni tako, da ima prednost B, če je pred vozilom A že na levem pasu, kamor se mora pa potem A vozilo še uvrstit? 

 

Napisano
pred 9 minutami je dvorjan napisal:

Prednost ima A. Ker tudi on zavija na modri pas, če rdeči ni zanj ...

 

@dvorjan, rdeči ni električen. 😁

 

Vozni pas rdečega se zaključi čez 70 metrov (se spremeni v BUS), ko mora po pravilih počakati oziroma zaviti na levo in se uvrstiti na pas modrega vozila. Ampak prednosti pred modrimi vozili verjetno rdeči nima ... ali?

 

image.png

Napisano

 

pred 26 minutami je Janez007 napisal:

image.png

 

Rdeči bi pomoje moral zaviti najprej na desni pas in se šele potem razvrstiti na levega, ko to lahko varno stori  ... 

 

 

 

 

  • Všeč 6
  • Ljubim 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

 

 

Rdeči bi pomoje moral zaviti najprej na desni pas in se šele potem razvrstiti na levega, ko to lahko varno stori  ... 

 

 

 

 

Tako. Če pa bi bil desni pas rezerviran samo za avtobus, bi šel pa takoj na levega in to pred vozilom B, ki mora počakati.

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Zjutraj pri kavi se je odvijala debata, kdo ima v spodnjem primeru prednost? A ali B? Ker je pas, kamor zavija A kmalu le za BUS.

 

Bi rekel, da ima rdeči prednost za desni pas, ne pa za levega, kamor zavija modri??? 

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

Točno tako. 👍😉

Napisano

Če se rdeci zna vključevati ga prehiti in se vkljuci, ce pa se ne zna, kot večina, pa pac raje pocaka....ce sta pa dva veleuma z bmw je pa crash.....(jaz tako delam v praksi, ali je to povsem po predpisih pa ne vem)

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Problem naj bi menda bil, ker sta bila zjutraj oba vozna pasova dokaj zabasana in je potem rdeči rinil na pas modrega.

Gneča ne vpliva na pravila. Tu je vse jasno, ravno zato je še nekaj pasu, da se varno vključiš iz desnega na levega - gre za klasično menjavo pasu, v primeru dveh avtomobilov na dveh voznih pasovih, ne za prednost v kriziscu.

Ni pa nihče omenil. rdeči lahko zavije direktno na levega, ni prepovedano, a le če je frej. Enako velja za modrega na desnega....

 

enako je na primer na izhodih v Medvoškem rondoju, kjer se puščici končata velja menjava pasov, ni prednosti. Čeprav na žalost velja pravilo 'hitrejšega' oz 'močnejšega' v praksi

 

 

image.png

Pred eno uro je sportman333 napisal:

Če se rdeci zna vključevati ga prehiti in se vkljuci, ce pa se ne zna, kot večina, pa pac raje pocaka....ce sta pa dva veleuma z bmw je pa crash.....(jaz tako delam v praksi, ali je to povsem po predpisih pa ne vem)

Pri vključevanjih včasih bolje pomaga pospešit kot stat

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 9 minutami je jures napisal:

enako je na primer na izhodih v Medvoškem rondoju, kjer se puščici končata velja menjava pasov, ni prednosti. Čeprav na žalost velja pravilo 'hitrejšega' oz 'močnejšega' v praksi

 

Ampak tu gre za tipičen primer zadrge. Ne en ne drug nimata prednosti torej gre vključevanje v principu levi, desni, levi, desni.

 

Medtem, ko je na primeru Celovške tole vseeno precej dvoumno. Načeloma bi lahko šlo za pravilo zadrge, ampak le v primeru, ko pripelješ čisto do rumenega pasu. Kjer pa seveda še vedno nimaš prednosti, saj tudi pravilo zadrge v tem primeru je omejeno s premikom iz enega pasu na drugega. To pomeni, da bi te v primeru premika na drugi pas in trka z avtom, ki je tam, te avtomatično določilo za krivca nesreče. Torej zadrga my ass - imaš pravilo, ki ti ne pomaga kaj dosti, če vsi udeleženci v prometu niso za in se vsi ne obnašajo egoistično.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je Boss napisal:

 

Ampak tu gre za tipičen primer zadrge. Ne en ne drug nimata prednosti torej gre vključevanje v principu levi, desni, levi, desni.

 

Medtem, ko je na primeru Celovške tole vseeno precej dvoumno. Načeloma bi lahko šlo za pravilo zadrge, ampak le v primeru, ko pripelješ čisto do rumenega pasu. Kjer pa seveda še vedno nimaš prednosti, saj tudi pravilo zadrge v tem primeru je omejeno s premikom iz enega pasu na drugega. To pomeni, da bi te v primeru premika na drugi pas in trka z avtom, ki je tam, te avtomatično določilo za krivca nesreče. Torej zadrga my ass - imaš pravilo, ki ti ne pomaga kaj dosti, če vsi udeleženci v prometu niso za in se vsi ne obnašajo egoistično.

 Ne bi ravno rekel da je zadrga, gre za tekoči promet. Potem bi se lahko tudi ustavil na koncu pospeševalnega pa čakal da te en spusti 😁. Lahko da se motim ampak zadrga pride v takem primeru (tabli). mislim pa da v Medvodah ni niti ene table ali znaka (puščis na tleh) samo nestane črt v sredini

slika40.jpg

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se vidi, da si premalo v Sloveniji zadnje čase. Že nekaj let tega znaka ni več v prometni zakonodaji, saj naj bi se pričakovalo, da bodo ljudje razumeli pravilo zadrge tudi brez znaka tako, da tam v Medvodah le uporabljaj to pravilo. ;)

 

Zato pa pride do tega, da se v takih dvoumnih situacijah, kot je Celovška zdaj pogovarjamo ali pravilo tam velja ali ne.

33112_1.png

Napisano

Nimaš kej menjat pasov v križiščih in na prehodih. Ima lepo svoj desni pas, s katerega se mora potem vključiti na levega, in tisti na njem ima prednost. Če prideta oba istočasno do prehoda, mora desni počakat.

Napisano

Tudi lahko zaviješ direktno na čevi pas pri zavijanju desno, če je trikrako križišče. Recimo iz smeri ulice Ambroža Novljana desno na Šmartinsko cesto. Ker tam nasprotnega prometa ni lahko izbereš desni ali levi pas že v križišču.

 

Je pa zato tam cela drama iz vzporedne Ameriške ulice, kjer imaš štirikrako malo zamaknjeno križišče. Tam je problem, da srednji pas omogoča zavijanje, levo, vožnja naravnost in zavijanje desno. Kadar gre desno ima prednost pred tabo, ki zavijaš levo na levi pas Šmartinke. Če tega ne upoštevaš al ne poznaš "bo pokav ejga"

33112_1.png

Napisano

Sej ga ne menjaš, ampak nadaljuješ do točke, kjer zaviješ desno na levi pas.

 

Takole recimo... ampak pozor, samo ko ni nikogar nasproti, ker če je potem smeš asamo na A.

 

WWW.FACEBOOK.COM

Poznate odgovor na ta kratek test CPP? Voznik zavija na levo na dvopasovno enosmerno cesto. Katera prikazana smer zavijanja je...

 

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

V križišču se ne menja pas. 

To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem

 

pred 5 urami je samSimon napisal:

Nimaš kej menjat pasov v križiščih in na prehodih. Ima lepo svoj desni pas, s katerega se mora potem vključiti na levega, in tisti na njem ima prednost. Če prideta oba istočasno do prehoda, mora desni počakat.

Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'.

Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss

 

Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.

 

Joj pa to so res osnove no

pred 5 urami je Boss napisal:

Se vidi, da si premalo v Sloveniji zadnje čase. Že nekaj let tega znaka ni več v prometni zakonodaji, saj naj bi se pričakovalo, da bodo ljudje razumeli pravilo zadrge tudi brez znaka tako, da tam v Medvodah le uporabljaj to pravilo. ;)

 

Zato pa pride do tega, da se v takih dvoumnih situacijah, kot je Celovška zdaj pogovarjamo ali pravilo tam velja ali ne.

Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka' :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zaradi 'narave dela' sestankujem in srečavam ljudi iz elektro omrežja. Lepo so mi razložili stanje, ki ga imamo in kam gremo...   Trend sončnih elektrarn je prinesel energijo ampak s tem tudi velik velik problem preobremenitve omrežja. Na normalen sončen dan je omrežje popolnoma preobremenjeno zato se elektro omrežje mora nujno regulirati, ampak ne zaradi obremenitev porabe ampak obremenitev 'proizvodnje'. Sončne elektrarne pridelajo izjemno visoke nenadne špice, s prihodi/odhodi žarkov, nihanja so ogromna tudi v nekaj sekundah, in da se omrežje ne sesede je potreba regulacija visoke stopnje. To zahteva ogromen strošek, sredstva, infrastrukturo, avtomatiko...itd.   Po domače 10kw elektrarna na hiši  nenadno obremeni priklop in omrežje navadne hiše toliko kot en strojni obrat čez cel dan.   Danes: - Trenutna regulacija je prinesla zahtevo po omrežnini sončnih elektrarn, vendar ta niti malo ne pokriva potreb... - Iz tega naslova so šli v več tarifni sistem, ker je pozimi omrežje bolj obremenjeno že zaradi porabnikov, predvsem TČ, termopeči in podobnih električnih napravc, se pravi tarifni sistem poizkuša pokrivati večjo potrebo po regulaciji    Načrti: - ena izmed verjetnejših variant je spet povečanje omrežnine. Za vse...v obe smeri... - dovoljenja za sončne elektrarne strogo omejijo, težko bo dobiti soglasje, še posebej tam, kjer so v omrežju že sončne elektrarne - vzpostaviti sistem, kjer lahko uporabniki SE direktno porabljajo pridobljeno energijo. Ker je za to potreben lasten sistem za shranjevanje energije, vemo kaj to pomeni, tega se ne bo smelo zahtevati, ampak naj bi šlo v smer 'da ne bo izbire'. To je sicer skrajni izhod v sili, ki si ga nihče ne želi. - investicija v totalno posodobitev omrežja tudi s hranilniki in regulatorji, to se seveda 'povrne' s strani gospodinjstev in ppdjetij...   Ni problem dobava energije, ampak preobremenjenost in regulacija.   Bi kdo rekel, zakaj se pa potem ne poceni elektrika, da bi se mogoce 'pobralo spice'....vsak odjemalec je spet obremenitev omrezja.   Električni avti zaenkrat ne predstavljajo problema, ker so regulirani z DC konverterji z omrezja   Enostavno smo spet zabluzili s trendom brez da bi očitno mislili na to. Da mora tud omrežje temu slediti in podpirati...   
    • Pojma nimam... Tako me je podučil foto majster...
    • Kako ukrades nekaj kar ne obstaja? To je pa res za Oceans 14
    • To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem   Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'. Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss   Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.   Joj pa to so res osnove no Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka'
    • Še številke na števcu komaj preberem, kje da bi opazil prah. Sicer pa kaj bom pucal, če ga bom prodal. 😀   A domet si opazil ... 916 km 🙂   Ko natankaš ti pa? Je vsaj 700 km? 😁
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.