Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Dober servis prepoznaš tako, da po servisu ko prideš domov odpreš havbo in pogledaš nivo olja in barvo, pa mal okol po mašini, če je kaj polito. Če daš menjat še kaj drugega, vržeš uč še na to. To da je avto opran in posesan ti naredim tudi jaz doma pa brez da menjam olje, zaračunam ti pa lahko kolikor hočeš.
-
Kako hudica nisi cutil izklopa cilindrov? Sprobal sem 3 x Mazdo 6 in 2 x CX5 s tem motorjem in vsi imajo vibracije, pa so mi pred testom tako kot ti vsi trdili da nimajo vibracij. Pojdi na ravno cesto daj tempomat na 70km/h pa ni variante da ne cutis. Ja g140 so nekaj software štelali da ima več navora v nižjih obratih.
-
Tudi na G194 vsaj jaz še nisem občutil izklopa cilindrov. Nisem pa se koncentriral na ta pojav. In kako bi 2,5 G140 iztisnili več navora pri nižjih obratih kot 2,5 G194? Verjetno misliš na razliko, ki jo pobere AT (cca 20%) v primerjavi z MT?
-
Ne čuti se izklopa cilindrov in nobenih vibracij. Na g194, pa sem jih kar nekaj testiral je to neprijetno, zato bom dal izklopiti zadevo. Prav tako je ta visji navor v nizkih obratih dobrodošel, motor so dodelali v piko, tud poraba mi deluje nižja.