Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

Bom kar novo temo odprl za videoposnetke dogajanja v prometu ...

 

Enemu se zelooooo mudi... >>

 

Pa naj ?e kdo re?e, da tisti kli?eji glede voznikov vozil iz VAG koncerna ne dr?ijo ... :)

 

 

 

 

Bedak je zapeljal ?ez "debelo" polno ?rto direktno pred ?lepar ... :( >>

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

VAG? a ni spredaj ?rni BMW?

 

Ta na drugem posnetku pa...no comment :blink: Manj se vozim, bolj sem sre?en na?alost...

 

 

Mogoce je pa res BMW :) ... ti so pa itak se slabsi :D:P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skratka, upam da si danes kaj snemal. Ker danes je pa folk obupen :wacko:

 

 

Danes sem bil samo do Kranja in potem nazaj domov ... in imam posnete samo posledice karambola na poti domov pri Iskratelu ko sem se pripeljal cez delavski most in hotel zaviti proti Medvodam... pa ni slo... ker je policijski avto stal na sredi ceste... Sem moral do IskraTel-a in potem obrniti in potem nazaj ... Drugega pa nisem nic opazil, ker sem bil vec ali manj v pisarni ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam jaz dana?nje bedake - temu audiju pi?ka mu materna!

Pogled ima? seveda v levo, ta kreten pa pod mostom ful gas prehiteva v kri?i??u ?ez prehod!!! Brez kamere bi komot rekel da sem ga izsilil na prednostni in prepeljal STOP znak.

Pa oba mulca not

 

 

pa ?e malo zabave

 

Dvojni paket v 15 sekundah

Pe?o in Audi

Ko ne ve? kako bi vstopil v rondo, mogo?e po desni, ah ne dejmo levo, ma ne desno bo bolj....tudi v rondo se gre z desnega v levega in ven preko polne na desnega.

- tukaj je ?e mene ?ist zbegal da sem cikcakal....

 

Audi

Imam prednost prihajam iz Kranja...

 

Pa spet malo smeha v rondoju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Herbi ostal brez levega blatnika, ki visi zadaj na kamionu na zacetku filmcka :) ...

 

 

Ni mi pa cisto jasno, kako se je to lahko zgodilo... Je mamca mogoce malo prevec blizu pripeljala ... pa je zapela z blatnikom ob kamion ... :blink:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

...

 

Pr republiski upravi cez rdeco peljeva

policaj naju ustavi in me oklofuta

nikoli u ta rdeco, bos spendrekom dobil

naredu bos nesreco, ce bos u ta rdeco ril.

Vse sorte me sprasuje, trdi da sem pijan

se tebe nadleguje, ker nadlezen je organ

vprasa za bicikl in z lukno mi grozi

ti si pa cist ze zivcna, ker tolk se ti mudi!

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bedaki nastanjeo tudi zaradi bedakov v vlogi in?truktorjev avto?ol.

 

Nekaj dni nazaj se peljem po Kajuhovi za eno A?. Vse je bilo ok, vo?nja normalna, ustrezno dinami?na, ampak zadnje levo kolo od Toyote je opletalo za dva centimetra. Glede na to, da je bilo na litem plati??u je verjetno edina razlaga, da je bilo kolo delno od?raufano.

 

V izogib, da se zgodi nesre?a sem se na prvem kri?i??u postavil vzporedno in spustil mojo desno ?ipo ter nakazal s kro?nim gibom, da naj spusti okno, da mu pa? povem da ima odvito kolo. Za nazaj sem samo dobil popolnoma presran pogled kandidata in neko brezvezno besno mahanje in?truktorja. ?e vedno sem mu sku?al pokazati na zadnjo kolo in mu nakazati, da mu opleta pa se je debilno mahanje samo ?e nadaljevalo.

 

Mislim in pol naj tak bodo?i mladi ?ofer bo uvideven, skuliran in normalen udele?enec v prometu. ?e ga in?truktor ?e od za?etka nau?i, da so mu na cesti vsi sovra?niki. Da pa pred ?tartom nista pregledala vsaj osnov pri avtu je pa tud nesprejemljivo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...

 

Pr republiski upravi cez rdeco peljeva

policaj naju ustavi in me oklofuta

nikoli u ta rdeco, bos spendrekom dobil

naredu bos nesreco, ce bos u ta rdeco ril.

Vse sorte me sprasuje, trdi da sem pijan

se tebe nadleguje, ker nadlezen je organ

vprasa za bicikl in z lukno mi grozi

ti si pa cist ze zivcna, ker tolk se ti mudi!

 

Kaj pa ima? to za eno kamero? Slika je kar kvalitetna. Kako pa potem to v Mazdi izgleda?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa ima? to za eno kamero? Slika je kar kvalitetna. Kako pa potem to v Mazdi izgleda?

 

 

V tejle temi je opisana >> http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=9292&st=60 Trenutno imam BlackVue DR500GW-HD

 

V Mazdi pa izgleda pa takole (na teh slikah je bila se v prejsnji sestici):

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bom poimensko omenjal va?ih napak kateri so videni na teh posnetkih. Dajte malo tale test re?it. Pa velik Mazdin znak je v sredini kro?i??a.

 

http://www.varna-voznja.si/igra-krozisca

 

http://www.policija.si/index.php/preventiv...page=&lang=

 

PS: jures - Ko se vklju?ujemo v kro?no kri?i??e po smernem vozi??u, ki ima dva prometna pasova, in vozimo po desnem prometnem pasu, zapeljemo na desni (zunanji) prometni pas kro?nega kri?i??a, ?e pa vozimo po levem prometnem pasu, pa na levi (notranji) prometni pas kro?nega kri?i??a.

 

Pa veliko vozni?kih u?itkov :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za hec sem se pa res poigral s to igrico. Zanimivo. Dolo?ene stvari pa v praksi popolnoma nemogo?e.

 

Primer: od voznika na notranjem krogu, ki ?eli zapustiti kro?no kri?i??e, pri?akuje, da bo videl desni smernik vozila, ki vozi skoraj v?tric po zunanjem krogu...

 

Saj kro?na kri?i??a so na?eloma v redu, a mora biti premer kro?nega kri?i??a vsaj 25 metrov - raje kak?en meter ve?... Tista kro?na kri?i??a, ki imajo premer 5 do 7 metrov... Lopato v roke pa tistega, ki si je to zmislil, malo po?latat...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bom poimensko omenjal va?ih napak kateri so videni na teh posnetkih. Dajte malo tale test re?it. Pa velik Mazdin znak je v sredini kro?i??a.

 

http://www.varna-voznja.si/igra-krozisca

 

http://www.policija.si/index.php/preventiv...page=&lang=

 

PS: jures - Ko se vklju?ujemo v kro?no kri?i??e po smernem vozi??u, ki ima dva prometna pasova, in vozimo po desnem prometnem pasu, zapeljemo na desni (zunanji) prometni pas kro?nega kri?i??a, ?e pa vozimo po levem prometnem pasu, pa na levi (notranji) prometni pas kro?nega kri?i??a.

 

Pa veliko vozni?kih u?itkov :D

 

Ja in kaj boces povedat? :huh: Jaz se vedno razvrstim poprej tako kot je treba in zapeljem v rondo kot je treba. Ocitno ne poznas Medvoskega rondoja potem. Ta nima dveh voznih pasov fant. Na dveh izvozih je desni pas ze enosmerni na naslednji izvoz - obvezni, zato je v mojih posnetkih obvezen vstop v levi pas, ce zelim izstopiti v tretjem izvozu, ce ne me polna crta vodi ven na drugem izvozu.

 

Hocem ti povedat, da se lahko pravilno po desnem pripeljes in vstopis v desnega, pa ti to ne bo pomagalo ce gres tretji izvoz ven, ker bos sekal polno. Zato je vazna ze razvrstitev poprej. Nas rondo je cist zje... Ker je nacrtovan za dvopasovnico, ki je nikoli ne bo.

 

Ce pa mislis zgolj na posnetek zgoraj, pa sem napisal da me je pezojc tako zmedel da sem se sam zacikcakal. Bil sem na levem, ker moram obvezno po notranjem pa sem se v izogib onemu bedaku zaplaval desno pred rondojem, pa se moral vrniti na levega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja in kaj boces povedat? :huh:

 

To sem se tudi jaz spraseval... :) ...

 

Danasnji "pacient" >>

... Ze ob vstopu v krozisce je kar malo sekal pasove... pri izstopu iz krozisca pa spet ... :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Rondo Medvode je smrtno nevaren! Res, ?e bi bil sam s kakim starim avtom bi se zaletaval. Po moje bi bil to dober biznis, kupi? kripo za 200? pa dobi? od zavarovalnice po moje kakih 500? totalke...glede tolerance....hupa je moja toleranca, ker sem vedno jaz tisti, ki moram gledati na druge, pa sem na prednostni, in to res vsak dan.

 

Samo danes:

 

 

 

....ker poznam cesto nisem ?lajfal na polno v de?ju ampak sem ga ?el stra?iti...to?no o tem smo govorili, omejitev 90, a pripeljejo se gor kot da so edini za 20 na uro - to je nevarno, ?e posebej v de?ju.

 

no tole je bilo samo danes. Dodam ?e prej?nje dni.

 

no pa ?e tedenski izbor:

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.