To je kar nekaj ... "že danes sestavljajo RTP znazivno močjo 110 visoko/30/20/10kv" ... brez zamere, ampak kaj se čem pogovarjat, če se niti ne loči moči, energije in napetosti.
Sploh ne vem kak zelis povedati, ampak samo LJ omrežje že danes sestavljajo RTP znazivno močjo 110 visoko/30/20/10kv srednje in ta sistem ne sfolga....ma kak prehod na 20kv, če smo že leta v omrežju do 110kv, problem je regulacija špic. Medtem ko sončne elektrarne nudijo priklop v 400/20 omrezju
Nekaj na to temo, temu se danes reče 'pametno omrežje'
Aktivni nadzor obremenitve električnega omrežja prinaša občutne koristi - Iskraemeco Corpo
ISKRAEMECO.COM
Vse več električnih vozil, toplotnih črpalk in solarnih panelov povzroča obremenitev...
Eno ke pridobivanje energije, drugo pa je to sfolgat in distribuirat, tu smo v velikem zaostanku
Lahko da so marsikaj povedali, lahko da se kaj ni prav razumelo. Ker električna moč 10 kW je 10 kW, sončne elektrarne, polnilne postaje EV ali strojnega obrata. Torej teh 10 kW je jasnih, bolj kot pri Mazdah.
Včasih sem se ukvarjal z dolgoročnim načrtovanjem elektroenergetskih omrežij - po domače, planiral sem predvideno bodočo porabo in računal kako jo pokriti z novimi, drugačnimi vodi, transformatorji, itd. Za 25 let naprej, zato ker ojačanje elektroenergetskega omrežja traja leta. Spomnim se kolega, ki je računal upravičenost daljnovoda Cirkovce-Pince, ki bi slovensko visokonapetostno omrežje povezal z Madžarsko. Od tega je 25 let. Ali ko je drug kolega računa prehod ljubljanskega 10 kV omrežja na 20 KV. Predlagal je "naravni" prehod, ki bi trajal cca 40 let. To pomeni, da se je začelo že pred 30-timi leti kupovati samo še 20 kV opremo, ki bo nekoč omogočila prehod na 20 kV. Danes še vedno obratuje na 10 kV.
Kam je šel tvoj denar zadnjih 30 let, ki si ga vložil v svoje avte? Imaš doma novega Mercedesa ali staro Mazdo? Kam je šlo tvojih 50.000 €?
En izmed največji Evropsih prodajalcev je Autodoc. Ni izpod kozolca. Kompatibilno se preveri še na Denso ali NGK strani.
Od kod pa misliš, da bo jemal tvoj mehanik (ki je včasih delal v Kopru na Mazdi, da pa privat se mu bolj splača)? Autodoc občasno, Inter cars, Euroton, GMT....
Na uradni servis ziher ne gre, če dobi drugje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.