Mi pa poklicni vozniki jamrajo, da na starih tovornjakih so bila stekla "doživljenjska" in je prej tovornjak strohnel, kot pa da je šipa počila.
pri novih tovornjakih pa menjajo stekla pred vsakim tehničnim pregledom, ker enostavno pokajo. Najmanjši kamenček, in šipa ima črto...
Carglas eno govorijo, drugo naredijo. Če nisi pozoren, ti podturijo neoriginalno steklo. Drugič pa rečejo, da so dali takšno, kot je bilo not prej, se pravi neoriginalno. So drugi, ki nimajo reklame, pa imajo ohoho dela, pa delajo kvalitetno.
Danes korigirano na CarGlass Kranj, popravilo povsem korektno, se vidi malenkostna pikica, ampak da sem vse skupaj uredil v 30min je res ok....če bo šipa zdržala vsaj še pol toliko kot do sedaj potem se sploh ne bom sekiral :), pol pa menjava enkrat ob priliki (z notranje strani se malenkost vidi, ampak ker je povsem na sovoznikovi strani nič ne moti....kot da bi bilo umazano). Sem pa bil kar v delavnici, nekako menjave pa ne bi šel tja delat oz. bi/bom še premislil (so imeli enega ID.4 in je mojster na comp gledal navodila in odstranjeval zaščitne letvice, itd....). Sem pa majstra vprašal, če bi moral enkrat menjavati ali vedno dobavijo original šipo in mi je zatrdil, da imajo samo original stekla (dobiš tudi certifikat), je pa na stranki da lahko zahtevaš šipo tudi z logotipom, sicer pa dobavijo direkt iz prozvodnje in je v tem primeru pa brez logotipa, tako da....če težiš tudi dobiš tako kot želiš....verjetno pa večina folka tega ne sprašuje in potem je tudi drama če dobijo brez logotipa....(ko slikam z mobitelom se dejansko ne vidi, moraš res s prostim očesom pogledati). Kakor koli case closed
null
null
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.