M6SPC Napisano 28. september, 2013 Prijavi Napisano 28. september, 2013 Zdravo, imam Mazdo6 CD120, letnik 2003, prevo?enih 278kkm. Zadnji mesec opa?am, da uga?a z veliko vibracijami. Ko motor obstoji, se iz visokotla?ne ?rpalke ?e kak?ni 2 sekundi sli?i glasen ?um pri toku goriva v cevi. Avto sicer v?iga brez posebnosti. V zadnjem ?asu sem opazil tudi, da na avtocesti pri konstantni hitrosti (cca 130 km/h - 2700 o/min) na ravnini, ali ko gre cesta rahlo navzdol rahlo cuka. ?e peljem hitreje, cukanja ni. ?e pohodim plin ponavadi enkrat cukne, nato pa lepo vle?e. Zanimivo, da se to cukanje pojavi ?ele po uri vo?nje. Na servisu so mi ?obe na novo nau?ili (?obe naj bi bile v redu). Sedaj je cukanja manj, se pa ?e pojavlja. Avto je sicer redno servisiran in vzdr?evan. Tankam pa skoraj izklju?no na MOL-u ali OMV-ju z dodatkom olja za dvotaktne motorje. Se je komu dogajalo kaj podobnega? Hvala Slavko Citiraj
Sirius Napisano 28. september, 2013 Prijavi Napisano 28. september, 2013 Zdravo, imam Mazdo6 CD120, letnik 2003, prevo?enih 278kkm. Zadnji mesec opa?am, da uga?a z veliko vibracijami. Ko motor obstoji, se iz visokotla?ne ?rpalke ?e kak?ni 2 sekundi sli?i glasen ?um pri toku goriva v cevi. Avto sicer v?iga brez posebnosti. V zadnjem ?asu sem opazil tudi, da na avtocesti pri konstantni hitrosti (cca 130 km/h - 2700 o/min) na ravnini, ali ko gre cesta rahlo navzdol rahlo cuka. ?e peljem hitreje, cukanja ni. ?e pohodim plin ponavadi enkrat cukne, nato pa lepo vle?e. Zanimivo, da se to cukanje pojavi ?ele po uri vo?nje. Na servisu so mi ?obe na novo nau?ili (?obe naj bi bile v redu). Sedaj je cukanja manj, se pa ?e pojavlja. Avto je sicer redno servisiran in vzdr?evan.Tankam pa skoraj izklju?no na MOL-u ali OMV-ju z dodatkom olja za dvotaktne motorje. Se je komu dogajalo kaj podobnega? Hvala Slavko Pri tako velikem ?tevilu km ne bo dovolj zgolj "u?enje" ?ob. Tvoje ?obe so skurle najmanj 18.000 litrov dizla in pri taki koli?ini je kar nekaj ostankov zgorevanja v notranjosti motorja. Za za?etek bi ti priporo?il Megasel Plus, najnovej?i Metabond dodatek gorivu za dizela?e. Mogo?e ?e eno notranje "tu?iranje" oljnega dela motorja z Metabond CL (cleaner) in nato ?e kak dodatek za olje Metabond Gold ali Metabond EKO.Ne bi ?kodovalo ?i??enje EGR ventila in preverjanje senzorja zraka. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
M6SPC Napisano 28. september, 2013 Avtor Prijavi Napisano 28. september, 2013 Megasel dodajam zadnja dva rezervoarja. Senzorja zraka mi zadnji? niso mogli kalibrirati, ker je ra?unalnik javljal neugodne atmosferske razmere - tisti dan je de?evalo in temperature so bile nekoliko ni?je. EGR ventil je pa tako zgodba za sebe. Verjetno je res potreben temeljitega ?i??enja. Citiraj
Sirius Napisano 28. september, 2013 Prijavi Napisano 28. september, 2013 Megasel dodajam zadnja dva rezervoarja. Senzorja zraka mi zadnji? niso mogli kalibrirati, ker je ra?unalnik javljal neugodneatmosferske razmere - tisti dan je de?evalo in temperature so bile nekoliko ni?je. EGR ventil je pa tako zgodba za sebe. Verjetno je res potreben temeljitega ?i??enja. Pove?aj doziranje. Daj mu vsaj en rezervoar 50 ml aditiva. Bo pa potrebno izvesti tudi kalibracijo senzorja zraka, pa tudi obvezno o?istiti, ali celo zamenjati EGR. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
M6SPC Napisano 1. oktober, 2013 Avtor Prijavi Napisano 1. oktober, 2013 Danes sem posku?al demontirati EGR. Matice mi je uspelo odviti, vendar EGR-a nisem mogel sneti, ker je cev od hladilnika EGR-a do samega ventila zelo toga. Je potrebno odviti vijake na nosilcu hladilnik EGR-a? Morda kak?en trik ekspertov? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 2. oktober, 2013 Prijavi Napisano 2. oktober, 2013 Danes sem posku?al demontirati EGR. Matice mi je uspelo odviti, vendar EGR-a nisem mogel sneti, ker je cev od hladilnika EGR-a do samega ventila zelo toga. Je potrebno odviti vijake na nosilcu hladilnik EGR-a? Morda kak?en trik ekspertov? O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to.. Pove?aj doziranje. Daj mu vsaj en rezervoar 50 ml aditiva. Bo pa potrebno izvesti tudi kalibracijo senzorja zraka, pa tudi obvezno o?istiti, ali celo zamenjati EGR. Kje sta pa to pobrala ? To samo dela al pa ne dela. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
M6SPC Napisano 2. oktober, 2013 Avtor Prijavi Napisano 2. oktober, 2013 O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..Kje sta pa to pobrala ? To samo dela al pa ne dela. Hvala za nasvet. Citiraj
Sirius Napisano 2. oktober, 2013 Prijavi Napisano 2. oktober, 2013 O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..Kje sta pa to pobrala ? To samo dela al pa ne dela. Trditev je delno pravilna MAF lahko tudi dela nepravilno. Eden od vzrokov je lahko umazanija, ki spremeni pravilnost meritev. Ve? o tem TU. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 3. oktober, 2013 Prijavi Napisano 3. oktober, 2013 Trditev je delno pravilna MAF lahko tudi dela nepravilno. Eden od vzrokov je lahko umazanija, ki spremeni pravilnost meritev. Ve? o tem TU. Ok samo KLIBRIRATI ga ne more? ?e nima? vsaj dveh zapored. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
M6SPC Napisano 6. oktober, 2013 Avtor Prijavi Napisano 6. oktober, 2013 EGR sem uspel demontirati. Bil je razmeroma ?ist, vendar sem ga kljub temu o?istil. Pogledal sem tudi MAF, kjer pa je bil temperaturni senzor precej kosmat. Tudi sam plasti?en del je bil umazan. Kolikor sem lahko, sem o?istil z alkoholom. Preizkusna vo?nja ni pokazal nekih bistvenih sprememb, bo treba po?akati na kak?no dalj?o vo?njo. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.