Skoči na vsebino

zima zima bela in Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivijo vsem ;)

No kot vsako leto bo tudi letos zima in mraz ter stopinje v nasih rowtah tm nekje v minusu .. pa me zanima Kr mam lih dizla pri kolkem minusu zmrzne dizel .. pa ce ki skodi to ce dodas bencin zravn sam na koliko nafte lahko dodas bencin pa ki das kr 100 oktanu al uno vodo od 95 ;) .. al se kupi ki novega .. pa kaksni so ki stranski ucinki pa tko ...

Hvala

Napisano

Zivijo vsem ;)

No kot vsako leto bo tudi letos zima in mraz ter stopinje v nasih rowtah tm nekje v minusu .. pa me zanima Kr mam lih dizla pri kolkem minusu zmrzne dizel .. pa ce ki skodi to ce dodas bencin zravn sam na koliko nafte lahko dodas bencin pa ki das kr 100 oktanu al uno vodo od 95 ;) .. al se kupi ki novega .. pa kaksni so ki stranski ucinki pa tko ...

Hvala

 

Ne pani?ari! lp.
Napisano

Uradno nafta "zmrzne" pri minus 25 stopinj Celzija. Dejansko pa ima? ?e pri minus 18 te?ave... Sploh, ?e je Petrolova... Vseeno so to precej nizke temperature.

 

Dodajanje bencina v nafto je na?eloma ?kodljivo. ?eprav jaz redno dodajam 10% bencina v nafto, ampak samo, ko temperature padejo pod minus 15 stopinj Celzija. Pa zaenkrat ?e ni bilo nobenih te?av z nobenim dizela?om.

Napisano

Obstaja tudi nek specialni dodatek, ki dizlom pomaga v mrzlih dneh, prodaja ga pa Sirius na tem forumu oz. njegovo podjetje Avia trade d.o.o. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, sicer ti ne smem povedat, da je precej bolje kot dodajat bencin, da doda? motorni petrolej. Ampak motorni petrolej se ne sme uporabljati za pogon motornih vozil v cestnem prometu, zato ti tega ne bom povedal. Mogo?e pa zve? kje drugje...

Napisano

Uradno nafta "zmrzne" pri minus 25 stopinj Celzija. Dejansko pa ima? ?e pri minus 18 te?ave... Sploh, ?e je Petrolova... Vseeno so to precej nizke temperature.

 

Ne vem ?e je glih Petrol problemati?en, ker pol bi mel sam skos te?ave... Bolj je problem pri tistih, ki avto tankajo enkrat na mesec ali ?e manj. Namre?, ko tankajo je v avtu nafta z aditivi, ki zdr?i recimo -10, v mescu, ko le?i v tanku pa pade temperatura pod -10 pa res nastane problem. ?e pa pogosto tanka?, pa na?eloma ni panike saj me?anico aditivov proti zmrzovanju dopolnjujejo, da v obdobju najbolj mrzlih mesecev zdr?i tudi -24.

33112_1.png

Napisano

Ne vem ?e je glih Petrol problemati?en, ker pol bi mel sam skos te?ave... Bolj je problem pri tistih, ki avto tankajo enkrat na mesec ali ?e manj. Namre?, ko tankajo je v avtu nafta z aditivi, ki zdr?i recimo -10, v mescu, ko le?i v tanku pa pade temperatura pod -10 pa res nastane problem. ?e pa pogosto tanka?, pa na?eloma ni panike saj me?anico aditivov proti zmrzovanju dopolnjujejo, da v obdobju najbolj mrzlih mesecev zdr?i tudi -24.

 

Aa ma pole ni panike jst tankam vsak dan al pa vsak drugi dan hehehe ;-)
Napisano

Zelo odvisno je tudi od napeljave in izolacije, ker te lahko ena cevka poj...Dolo?eni kemperji imajo to tako narobe narejeno, ne vem ali jih smatrajo samo za letna vozila :unsure: O?itno so dolo?eni gumijasti deli cevke nefleksibilni na kr?enje oziroma nekaj takega in ga zjebe hladen zrak v njej.

Kolegov Ford je imel vse ?ivo ?e v sebi poleg nafte, a pod -20 ne v?ge pa ?e se je....podalj?ek, kalorifer, segreti motorni del, potem pa v?ge. Pa ni na filtru kjer zmrzne, tudi nizkotla?na bi dozirala, a ne gre skozi.

 

Webasto :jezicek:

 

 

Zivijo vsem ;)

No kot vsako leto bo tudi letos zima in mraz ter stopinje v nasih rowtah tm nekje v minusu .. pa me zanima Kr mam lih dizla pri kolkem minusu zmrzne dizel .. pa ce ki skodi to ce dodas bencin zravn sam na koliko nafte lahko dodas bencin pa ki das kr 100 oktanu al uno vodo od 95 ;) .. al se kupi ki novega .. pa kaksni so ki stranski ucinki pa tko ...

Hvala

 

Ti samo pred zimo dodaj kak aditiv ki potegne vodo iz dna rezervoarja, oz vlago, in s?isti tank sistem ta prej naredi probleme, pol pa gas.

 

Pa ne pozabi na akomulator, dizli rabijo kar precej zagonskega toka :prstgor:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zelo odvisno je tudi od napeljave in izolacije, ker te lahko ena cevka poj...Dolo?eni kemperji imajo to tako narobe narejeno, ne vem ali jih smatrajo samo za letna vozila :unsure: O?itno so dolo?eni gumijasti deli cevke nefleksibilni na kr?enje oziroma nekaj takega in ga zjebe hladen zrak v njej.

Kolegov Ford je imel vse ?ivo ?e v sebi poleg nafte, a pod -20 ne v?ge pa ?e se je....podalj?ek, kalorifer, segreti motorni del, potem pa v?ge. Pa ni na filtru kjer zmrzne, tudi nizkotla?na bi dozirala, a ne gre skozi.

 

Webasto :jezicek:

Ti samo pred zimo dodaj kak aditiv ki potegne vodo iz dna rezervoarja, oz vlago, in s?isti tank sistem ta prej naredi probleme, pol pa gas.

 

Pa ne pozabi na akomulator, dizli rabijo kar precej zagonskega toka :prstgor:

 

ma sej te mazde k mam jst pac m6 2003 letnik imajo tm pri motorju uni naftni filter ka spustis vodo ven .. no probal se nisem .. cene mam pa cisto nov akumulator z kar precej zagonske moci ...
Napisano

ma sej te mazde k mam jst pac m6 2003 letnik imajo tm pri motorju uni naftni filter ka spustis vodo ven .. no probal se nisem .. cene mam pa cisto nov akumulator z kar precej zagonske moci ...

 

Imam isti avto kot ti.Bil sem na -20°C in imel noter nafto od omv.Pred zimo sem dal noter en aditiv proti zmrzovanju.

Model zdraven mene je imel "premium" nem?ki avto in noter petrolovo nafto.Meni je kresnil zjutraj iz prve njemu pa nikakor.

Ne vem, ?e je bila samo nafta kriva ampak jaz vedno tankam samo na omv- ?e posebej pozimi, ker naj bi bila za ve?ji minus.

In jaz vsako leto obvezno zamenjam filter nafte- potem nima? problemov z njim.

Nisem pa dal nikoli noter nobenega benzina. ;)

 

 

Napisano

Imam isti avto kot ti.Bil sem na -20°C in imel noter nafto od omv.Pred zimo sem dal noter en aditiv proti zmrzovanju.

Model zdraven mene je imel "premium" nem?ki avto in noter petrolovo nafto.Meni je kresnil zjutraj iz prve njemu pa nikakor.

Ne vem, ?e je bila samo nafta kriva ampak jaz vedno tankam samo na omv- ?e posebej pozimi, ker naj bi bila za ve?ji minus.

In jaz vsako leto obvezno zamenjam filter nafte- potem nima? problemov z njim.

Nisem pa dal nikoli noter nobenega benzina. ;)

 

Ja sej jst sm tudi obozevslec omv ja .. prej kr sem imel bencinarja sm zmeri 100 tanku not ... sam zdej kr mam dizla pa se mi zdi da z qmaksom naredim vc kmju kot z petrolovim .. sam cez zimo bo pa vse kakor omv ;)
Napisano

Imam isti avto kot ti.Bil sem na -20°C in imel noter nafto od omv.Pred zimo sem dal noter en aditiv proti zmrzovanju.

Model zdraven mene je imel "premium" nem?ki avto in noter petrolovo nafto.Meni je kresnil zjutraj iz prve njemu pa nikakor.

Ne vem, ?e je bila samo nafta kriva ampak jaz vedno tankam samo na omv- ?e posebej pozimi, ker naj bi bila za ve?ji minus.

In jaz vsako leto obvezno zamenjam filter nafte- potem nima? problemov z njim.

Nisem pa dal nikoli noter nobenega benzina. ;)

 

Mogo?e je bila pa klju?na razlika ravno v tvojem aditivu, ne toliko v nafti. Enako da? lahko pred zimo te Petrolove diesel winter protect dodatke, pa ne bo nobenih te?av. Preverjeno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.